Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 12 Апр 2019 00:15
Аз пък мисля, че ти си намираш източници,които ти харесват. Аз пък понеже съм опозицияHursa написа: ↑11 Апр 2019 22:20 Ами мисля, че все по често ще четем такива новини:
"Volkswagen Group обяви, че подразделението й за леки автомобили - Volkswagen Passenger Cars, отчита повишение в търсенето на дизелови автомобили през изминалата година в Германия."
"В Германия, дизеловият дебат е изпълнен с емоции и често се отклонява от фактите."

https://money.bg/auto/prodazhbite-na-di ... oniya.html
Това се решава с продажба на повече хибриди и ел.коли, а при новите бензинови емисиите също са намалени. Въпросът тук е не само кой има технологиите да прави модерни коли като Тойота,Нисан-Рено,БМВ, Фолксваген-Ауди, но и кой продава колите на разумни цени, което прави единствено Тойота, за да бъдат повече купувани такива автомобили.
Как се повиши надеждността им и как се понижи разхода им,като се оскъпиха и усложниха като поддръжка?Hursa написа: ↑11 Апр 2019 22:20 Всъщност с широкото въвеждане на AdBlue и селективните катализатори - цената на системите за неутрализация на азотните окиси при дизеловите автомобили дори се понижи. В резултат се повиши и относителната надеждност на дизеловите автомобили, както и се понижи разхода им. Относително се снижи и изхвърлянето на твърди частици от дизеловите автомобили.
Еми както се въведоха такива филтри пори дизелите,защо да не се въведат и при бензиновите модели, нещо не схващам логиката?