Страница 15 от 18
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 12:54
от SFINKS
Rudy написа:SFINKS написа:Никой не те и кара да коментираш нищо
Живей си с илюзията че караш извънземен автомобил и нека да им е тъжно на собствениците на BMW , MERCEDES и AUDI
P.S. А те дали знаят че ти мислиш че им е тъжно biggrin.gif
Единствения който живее с илюзии си ти! Никъде не съм писал, че карам извънземен автомобил, ти си този дето сравнява собствената си дизелова королка с други коли. Ти си този дето в подписа си е изброил цялото движимо имущество, включително колелото, телефона, гумите, телевизора и вентилатора, ти си този дето си снима стайчето в офиса и качва снимки с момичета с които излиза. Това което коментирах беше, че приус е един от най-надеждните автомобили, дори да не е с най-нисък разход.
Ааа ясно , вече пеем песента че Приуса не бил с най-ниският разход а бил най-надеждният ?
Явно си пропуснал темата на един колега в Испания който сподели за доста проблеми по тия чудеса на техниката ...
Потърси я и я прочети , може да ти паднат и на теб капаците ...
Аз съм сравнявал дизеловата си королка , а кой обясняваше как супер колата му натъжавала де що види BMW,AUDI и MERCEDES , ако си забравил случйно беше именно ти два три поста по-нагоре
Само не каза дали BMW,AUDI и MERCEDES знаят колко си ги натъжил
ПО ми се струва че BMW,AUDI и MERCEDES имат моторицазия на SUV овете си които ще натъжат и то много всеки RX
Ако нещо те смущават и притесняват моята техника и жени си е твой проблем , мен ме кефят biggrin.gif
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 13:02
от mirott
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 13:11
от Rudy
SFINKS написа:бла-бла
От всеки частен случай ако правиш генерални изводи?! Човек, който е написал 900+ мнения без нито едно стойностно, огромна част от които написани в тема за автомобил в който се е возил!
За съжаление твоя случай е твърде далеч от моята специалност, ама за теб (като особено тежък случай) ще намеря колеги да ти помогнат, да ти облекчат циклофренията, маниите и комплексите. Не се хаби да ми отговаряш, ще е напразно, по-добре потърси помощ докато не е станало късно.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 13:15
от mirott
Rudy написа:SFINKS написа:бла-бла
От всеки частен случай ако правиш генерални изводи?! Човек, който е написал 900+ мнения без нито едно стойностно, огромна част от които написани в тема за автомобил в който се е возил!
За съжаление твоя случай е твърде далеч от моята специалност, ама за теб (като особено тежък случай) ще намеря колеги да ти помогнат, да ти облекчат циклофренията, маниите и комплексите. Не се хаби да ми отговаряш, ще е напразно, по-добре потърси помощ докато не е станало късно.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

, Руди.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 13:20
от SFINKS
Rudy написа:SFINKS написа:бла-бла
От всеки частен случай ако правиш генерални изводи?! Човек, който е написал 900+ мнения без нито едно стойностно, огромна част от които написани в тема за автомобил в който се е возил!
За съжаление твоя случай е твърде далеч от моята специалност, ама за теб (като особено тежък случай) ще намеря колеги да ти помогнат, да ти облекчат циклофренията, маниите и комплексите. Не се хаби да ми отговаряш, ще е напразно, по-добре потърси помощ докато не е станало късно.
Няма да се притесняваш
След 2 часа тръгвам към морето да си лекувам болежките и маниите Правя го най-редовно ,помага
По пътя както винаги ще изпреваря всички Приуси които карат със 100 км/ч на магистралата само и само собствениците им да се опитат безуспешно да оправдаят безумните 50- 60 000 лева които са дали за тях

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 13:22
от mirott

biggrin.gif
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 13:31
от Rudy
SFINKS написа:Няма да се притесняваш
След 2 часа тръгвам към морето да си лекувам болежките и маниите Правя го най-редовно ,помага

То от само лечение си го докарал дотам... На тебе ти е нужна професионална помощ.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 13:46
от mirott
Отиде да се лекува...

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 14:19
от Rudy
mirott написа:Отиде да се лекува...

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Тц - отиде да изпреварва приуси летящи със 100 по магистралата.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 16:32
от slowtraveler
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 18:57
от Hursa
За макс скорост на амперата – твърде вероятно скоростта да е ограничена електронно заради батериите. Продължителното отдаване на голяма мощност не се отразява добре на никоя съвременна батерия май. Ел двигателите нямат големи проблеми с прегряване, всъщност проблемите им в това отношение са по малки от на всеки ДВГ. Но на приуса едва ли това лимитира скоростта, по скоро особеностите на трансмисията. При 190 по километраж на ауриса и то при леко изкачване, енергията е само за сметка на ДВГ, батерията се включва само при ускорението и то ако се ускорява по рязко, относително. При подържане на тази скорост батерията си остава заредена на около 70 80%.
За дизелите – напротив, някой смятаме, че са значително по високо технологични от съвременните бензинни. Особено най-съвременните дизели - с високотехнологичните пиезодюзи и най-новите дпф филтри. И именно тази им високотехнологичност ги прави претенциозни към качеството на нафтата, а тя е проблем в БГ, според мен.
Като се сравняват пазарите в щатите и Европа защо никой не споменава разликата в цената на приус в Европа и щатите, както и на другите марки в една или друга степен. Е и разликата в цената на горивата вероятно има принос.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 21:54
от E60_Power
Владислав написа:Slow, интересна статийка.А коментарите под нея са още по-интересни.А най-интересното е че се сравнява стар модел Prius с нов на BMW...
Най-интересното не е сравнението между стар модел Приус и нов на БМВ / двата автомобила се произвеждат от 2003 до 2009г. - BMW E60 и Prius XW20 /, а това, че автомобил от по-горен клас е дал по-нисък разход при сравнителния тест.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 14 Сеп 2012 23:03
от Not_active_user_1
Още по-интересното е, къде и как се провежда теста. Ако теста се провеждаше предимно градско нямаше да е новина, обаче някой решил да тества там където Приус харчи най-много и хоп голямата новина, че видите ли всичко било лъжа, измама и манипулация. Е, аз пък правя разход 2,5/100. Ами, ако го сложим баварчето на същия маршрут по който съм карал дали ще даде по-малко от 8/100. biggrin.gif
А най-най-интересното е, че същата компания с по-икономичните 5-чки от Приус, Тойота ще я учи на хибридни технологии.
Статията е храна за наивници, които за съжаление ги има точно във форума на Тойота.

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 15 Сеп 2012 00:53
от E60_Power
prius 3 написа:Още по-интересното е, къде и как се провежда теста. Ако теста се провеждаше предимно градско нямаше да е новина, обаче някой решил да тества там където Приус харчи най-много и хоп голямата новина, че видите ли всичко било лъжа, измама и манипулация. Е, аз пък правя разход 2,5/100. Ами, ако го сложим баварчето на същия маршрут по който съм карал дали ще даде по-малко от 8/100. biggrin.gif
А най-най-интересното е, че същата компания с по-икономичните 5-чки от Приус, Тойота ще я учи на хибридни технологии.
Статията е храна за наивници, които за съжаление ги има точно във форума на Тойота.

Ясно е, че теста е в извънградски условия. Не виждам някой да оспорва този факт. Както никой не оспорва, че в града Приус ще даде по-нисък разход. Само, че в този реален тест автомобил от по-висок клас / 3-та серия може да бъде сравнявана с Приус, а не 5-та серия / дава по-нисък разход. Факт. Един подобен тест между Prius и BMW 318D ще даде още по-лош резултат за Приус. А относно "най-най-интересното" много сериозно си се объркал. Темата за сътрудничеството между Тойота и БМВ вече бе предъвквана многократно в този форум. И също толкова многократно някои от наивниците в този форум продължават да твърдят, че БМВ ще се учи от Тойота на хибридни технологии. На теб специално ти бе обяснено в какво се изразява това сътрудничество, като ти бяха предоставени и съответните линкове, съдържащи информация за параметрите на сътрудничеството между двете компании. Обаче, явно още не си разбрал! И затова ти го обяснявам за пореден път - по силата на договора между двете компании БМВ ще продава дизелови агрегати на Тойота, които ще се монтират в Аурис за европейския пазар, а освен това двете фирми ще си поделят разходите по развитие на батерии от ново поколение. За това са се договорили, а не за това, за което си фантазираш. Нещо да не е ясно?
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 15 Сеп 2012 13:52
от LEXUS
E60_Power написа:.... А относно "най-най-интересното" много сериозно си се объркал. Темата за сътрудничеството между Тойота и БМВ вече бе предъвквана многократно в този форум. И също толкова многократно някои от наивниците в този форум продължават да твърдят, че БМВ ще се учи от Тойота на хибридни технологии. На теб специално ти бе обяснено в какво се изразява това сътрудничество, като ти бяха предоставени и съответните линкове, съдържащи информация за параметрите на сътрудничеството между двете компании. Обаче, явно още не си разбрал! И затова ти го обяснявам за пореден път - по силата на договора между двете компании БМВ ще продава дизелови агрегати на Тойота, които ще се монтират в Аурис за европейския пазар, а освен това двете фирми ще си поделят разходите по развитие на батерии от ново поколение. За това са се договорили, а не за това, за което си фантазираш. Нещо да не е ясно?
Много неща не са ти ясни, но имаш наглостта да поучаваш другите, от доста време.
Нормално е БМВ да се учат от технологиите на Тойота. Тойота е пионерът в хибридните технологии и предлага на-добрите хибриди в света.Това е признато дори от германците. Естетсвено е ,че при повече знания за тези сложни технологии Тойота ще споделя с БМВ,а не обратното. Същото е и с горивните клетки на водород. Японците са ненадминати и там - тук включвам и Хонда. Логично е и в разработката на батерии японците да имат по-голям инженерен потенциал. При ел.колите отново японците са по-напреднали и по-добри. Ето споразумението:
http://www.thegreencarwebsite.co.uk/blo ... rtnership/
А за разхода на Приус и БМВ-та дизели на магистрала лесно е да се провери реалният разход на spritmonitor, просто няма по--икономична кола от Приус в класа,под него или над него.