Страница 15 от 20

Публикувано на: 19 Окт 2006 21:27
от agent dust
днес гледах в един Авто пазар статия за белгийски проект с 1.3 двигател от буса - приличаше на формула, но за двама човека и теглото е 300кг!

V35GTR, примерите ти са неудачни - и супрата, и вайпъра са проектирани с двигател от автомобил, а ти срявняваш двигатели от кола и мотор

Публикувано на: 19 Окт 2006 21:49
от V35GTR
maggkrabar написа:днес гледах в един Авто пазар статия за белгийски проект с 1.3 двигател от буса - приличаше на формула, но за двама човека и теглото е 300кг!

V35GTR, примерите ти са неудачни - и супрата, и вайпъра са проектирани с двигател от автомобил, а ти срявняваш двигатели от кола и мотор
dokaji ni che dvigatela na Hayabusa e tolkova PO razlichen ot koito i da e malolitrajen avtomobilen motor do 1.6L , kato design, internals i prochie....da vidim da li shte e po goliama razlikata ot 3.0 2JZ vs Viper motor...

Публикувано на: 19 Окт 2006 23:26
от agent dust
V35GTR написа: dokaji ni che dvigatela na Hayabusa e tolkova PO razlichen ot koito i da e malolitrajen avtomobilen motor do 1.6L , kato design, internals i prochie....da vidim da li shte e po goliama razlikata ot 3.0 2JZ vs Viper motor...
ама аз вече го направих, не мога да се повтарям - просто прочети онова за инерционните моменти. много е важно един двигател за какви инерционни съпротивления е проектиран - точно това ви убягва. на един двигател ако му сложиш маховик само с един сантиметър по-голям в диаметър, а същите килограми - и веднага се променят параметрите му. а вие слагате на бусата много повече от това, цели килограми отгоре точно на коляновия вал - не само по-големи размери, а и по-тежки. няма начин да стане - затова и не е станало все още.

като даваш пример с мотор с един и двама човека че пак си върви - тури на един мотор два пъти по-тежки джанти и карай laugh.gif за един двигател е важно не какво придвижва, а какво върти - там са големите усилия, а не в линейното придвижване

Публикувано на: 19 Окт 2006 23:34
от V35GTR
maggkrabar написа:
V35GTR написа: dokaji ni che dvigatela na Hayabusa e tolkova PO razlichen ot koito i da e malolitrajen avtomobilen motor do 1.6L , kato design, internals i prochie....da vidim da li shte e po goliama razlikata ot 3.0 2JZ vs Viper motor...
ама аз вече го направих, не мога да се повтарям - просто прочети онова за инерционните моменти. много е важно един двигател за какви инерционни съпротивления е проектиран - точно това ви убягва. на един двигател ако му сложиш маховик само с един сантиметър по-голям в диаметър, а същите килограми - и веднага се променят параметрите му. а вие слагате на бусата много повече от това, цели килограми отгоре точно на коляновия вал - не само по-големи размери, а и по-тежки. няма начин да стане - затова и не е станало все още.

като даваш пример с мотор с един и двама човека че пак си върви - тури на един мотор два пъти по-тежки джанти и карай laugh.gif за един двигател е важно не какво придвижва, а какво върти - там са големите усилия, а не в линейното придвижване
tova go znam na izust! Izobshto ne sporia za inercinalnite momenti!
Vuprosa e tolkova li e goliama razlikata mejdu 1.3 i 1.6 litur
Drug vurpos e che TI PAK NE CHETESH i che ti se kaza che ne se izpolzva drug mahovnik a prehodnik ot transimisiata kum diff-a
Ami mimito koeto vurteshe gumi, nima niama da vurvi ako mu slojish 4 choveka po 100kg vseki?

Ne vijdam kak mojesh da sporish sled kato ne slagash nikakvi direktni dokazatelstva koito da oprovergaiait moeto tvurdenie! dai primeri/dokazatestva i togava shte govorim! wink.gif

Публикувано на: 20 Окт 2006 00:21
от agent dust
ми като можеш да видиш само маховик аз кво съм виновен laugh.gif вместо маховик можеш да се опиташ да видиш редуктора, за който говориш, диференциал, полуоски, спирачни дискове, гуми и джанси - всичкото това е един огромен маховик за двигателя. не знам кой не ЧЕТЕ, ама това верче го писах. дали ще сложиш повече тежести на маховика или ги разпределиш по drivetrain-a - разлика няма. и не виждам никакъв смисъл да доказвам нещо - вие се опитвате да докажете недоказаното laugh.gif
Ami mimito koeto vurteshe gumi, nima niama da vurvi ako mu slojish 4 choveka po 100kg vseki?
ето за това говоря - упорито слагаш тежест точно там, където не е толкова важна! тия 4 човека двигателя НЯМА да ги върти. думичката е ВЪРТЯ, а не ТЕЖА laugh.gif

Публикувано на: 20 Окт 2006 00:25
от del_sol_fen
nai-goliamoto dokazatelstvo e che NIKOI do sega ne e slagal busov motor v AVTO - KOLA. slagan e v Mini i kit cars, i ne mi spomenavaite kilogramite, poneje nikoi ne go e napravil.

sushto, V35GTR, ok polzvash tranny-to na motora, ama tva tranny koeto shte vurti tozi "adapter" shte se natovarva ot sushtiat tozi adapter. POSLE , mnogo vajno, Da kajem che se napravi...............i posle kvo? imash SUPER MNOGO LOSES PONEJE ISPOLZVASH TRANNY-to NA MOTORA + ADAPTER/kato 2-ra transmisia !!!!!!!!!!!!!!!!!! tva kakto i da go smiatash sa minimum 25%. minimum. i kato imash pone 1.5m drive shaft i neznam si kvo oshte..........aideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Публикувано на: 20 Окт 2006 00:36
от V35GTR
maggkrabar написа:ми като можеш да видиш само маховик аз кво съм виновен laugh.gif вместо маховик можеш да се опиташ да видиш редуктора, за който говориш, диференциал, полуоски, спирачни дискове, гуми и джанси - всичкото това е един огромен маховик за двигателя. не знам кой не ЧЕТЕ, ама това верче го писах. ето за това говоря - упорито слагаш тежест точно там, където не е толкова важна! тия 4 човека двигателя НЯМА да ги върти. думичката е ВЪРТЯ, а не ТЕЖА laugh.gif
MNOGO IASNO be NEWTON! vsichko koeto opisvash e vsushnost "unsprung wieght/mass" toest masa koiato motora triabva da preodolee che da moje da prehvurli polezna sila na zemiata! Viarvai mi dostatuchno sum inteligent i znam za kakvo stava vupros! Ta zatova pak ti podchertavam che tozi motor niama da ima problema da vurti tazi systema! I ZA TOVA TI POVTARIAM I POTRETIAM PRIMERA SUS MINITO! DALI NA MINI DALI NA AE86 vijdash che e napraveno da prehvurlia silata na zemiata !! DA ILI NE?

Публикувано на: 20 Окт 2006 00:37
от V35GTR
del_sol_fen написа:nai-goliamoto dokazatelstvo e che NIKOI do sega ne e slagal busov motor v AVTO - KOLA. slagan e v Mini i kit cars, i ne mi spomenavaite kilogramite, poneje nikoi ne go e napravil.

sushto, V35GTR, ok polzvash tranny-to na motora, ama tva tranny koeto shte vurti tozi "adapter" shte se natovarva ot sushtiat tozi adapter. POSLE , mnogo vajno, Da kajem che se napravi...............i posle kvo? imash SUPER MNOGO LOSES PONEJE ISPOLZVASH TRANNY-to NA MOTORA + ADAPTER/kato 2-ra transmisia !!!!!!!!!!!!!!!!!! tva kakto i da go smiatash sa minimum 25%. minimum. i kato imash pone 1.5m drive shaft i neznam si kvo oshte..........aideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
ti pak chul ne dochul!! kuv 1.5km shaft kvi 5 leva?

Публикувано на: 20 Окт 2006 00:43
от K-A-N-U
maggkrabar kvo stana nali se razbrahme da ne pi6e6 po taq tema pove4e!
prodyljava6 da q zadu6ava6 s tvoeto ploskostenno mislene, 4e ako go nqma ne6to napraveno zna4i nestava! otnovo sravneniq bez da misli6:
пърформънса разлика не виждам. ако сложиш сток 4АГЕ на тва мини, ще накъса шушоните на тази минибуса
da mnogo mi e interesno kak 6te stane tova sled kato AE86 motor i skorostna kutiq tejat pone 200tina kila a Busa engine 60-70kg! BRAVO STRA6EN PRIMER!
тва изобщо не е стандарно мини - минито е с предно.
HAHHAHHAHAH ne moga da spra da se smeq za poreden pyt se ubejdavam 4e protivnicite na temata vyob6te ne si i pravqt truda da pro4etat ili poglednat dokumentaciqta koqto im se predustavq...interesno mi e drugariu injiner kak 6te driftva minito po pistata kakto se vijda na klip4eto s predno predavane, ili ti daje i web site-a ne otvori da vidi6 snimkite na tazi kola da vidi6 4e e sys zadno predavane i da vidi6 snimki kak driftva v zavoq ako klip4eto ne e dostaty4no ubejdava6to za vas! BRAVO 2RO STRAHOTNO ISKAZVANE

Primera sys suprata i viper-a ne6to ne go shva6ta6, neka da ti go obesnq. Zna4i imame edna super kola nare4ena Supra sys 6 cilindyra 3 litra i turbini i lesno pravi okolo 450-500 konq i imame ot druga strana Viper sys 10 cilindyra 8 litra i pak pravi 500 konq! kogava kakvo izliza 4e spored tebe poneje suprata e s po-malak litraj( celi 5 litra ne razni ti mi 0.3 ili 0.2 litra) zna4i avtomati4eski 6te zagubi ot viper-a poneje kakto dobre znaem vsi4ki suprata sy6to si pravi mo6tnostta na sravnitelno visoki oboroti kadeto viper-a pry6ti ot torque o6te na 1500 rpm!

Ta ot cqlata rabota izliza 4e vie kazvate ne nqma da stane pitate edni i sy6ti vaprosi na koito ve4e vi e davano nqkolko pyti otgovor i samo spamite inak interesnata tema s va6ite ploskostenni iskazvaniq. eto i
bad_dog pita vapros koito mnogokratno vi otgovorihme, no uvi nqma koi da 4ete, mnogo po lesno e da kaje6 "abe nqma da stane 6toto e ot motor dvigatelq"
Как предаваш движението от мотоциклетна трансмисия към гумите?
Aide malko po serioznata! ako 6te davate mnenie iskame istinski dovudi ne ne6ta koito sa ve4e 15 stranici predyvkvanani, i to ne e ideqta da kazvate mi nqma da stane 6toto edi si kvo ami da imate s kvo da podkrepite mnenieto si a ne da mi davate primerite sys kamaza i skyline-a :thumbsup:

Публикувано на: 20 Окт 2006 00:49
от K-A-N-U
del_sol_fen написа:NA MOTORA + ADAPTER/kato 2-ra transmisia !!!!!!!!!!!!!!!!!! tva kakto i da go smiatash sa minimum 25%. minimum. i kato imash pone 1.5m drive shaft i neznam si kvo oshte..........aideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Na tebe pyk kvo ti stana...kvi 2-ri transmisii kvi 25% loss, ti na kakvo na bazada is4isli tiq 25%??? wacko.gif
Tam kadeto ot motora izliza shaft-a na koito e slojena prednata zap4adka se maha zap4atkata za da se sloji prehodnik koito da se zahvane na kardana! Ti i ti mai ne 4ete6

Публикувано на: 20 Окт 2006 00:56
от ALTEZZA
K-A-N-U написа:Tam kadeto ot motora izliza shaft-a na koito e slojena prednata zap4adka se maha zap4atkata za da se sloji prehodnik koito da se zahvane na kardana! Ti i ti mai ne 4ete6
kakvo final drive ratio shte polzvash?

Публикувано на: 20 Окт 2006 01:51
от K-A-N-U
ALTEZZA vaprosa ti e ve4e zasegnat i ima6 otgovor na nego na stranica 7-ma devetiq post ot gore na dolu na El Camino...! 4eteteve druzq, za poreden pyt 4etete. :whistle:

Публикувано на: 20 Окт 2006 01:55
от V35GTR
ALTEZZA написа:
K-A-N-U написа:Tam kadeto ot motora izliza shaft-a na koito e slojena prednata zap4adka se maha zap4atkata za da se sloji prehodnik koito da se zahvane na kardana! Ti i ti mai ne 4ete6
kakvo final drive ratio shte polzvash?
Nito az nito KANU, predpolagam, znae tochno kakvo shte e kato razmer, no sled kato motora razvurta sus ~~ 30% poeveche, sus sigurnost shte znachitelno po goliamo... tova pri sluchai che se polzva orginalnia diferencial na AE86 koito sum siguren che ima niakakuv limit na FD-to

Pri moito kola, da rechem go uvelichavat ot 3.54 nad 3.92 koeto avtomatichno svalia teoritichnia i top speed ot 178mph @ 6500 rpm na 158 mph koeto pak e nad speed limitera ... taka che tova e od bez znachenie osven ako ne karash na top speed vinagi ili ako te interesuva razhoda! Ot druga strana SVALIA stock G35 ot 14.1s 1/4 mile nad 13.7s :whistle:

Публикувано на: 20 Окт 2006 02:13
от Japanese_fever
V35GTR написа:
del_sol_fen написа: i kato imash pone 1.5m drive shaft i neznam si kvo oshte..........aideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
ti pak chul ne dochul!! kuv 1.5km shaft kvi 5 leva?
Del_Sol-kata iska da kaje, 4e dvigatelq osven kardan tqbva da vurti i DVE poluoski dulgi okolo 1.5m, no toj se e prestaral, tuj kato poluoskite sa po-kusi ot 1m daje!
Zna4i kakvo e suotno6enieto v KG m/u veriga i zadno kolelo(na motora) i kardan, diff., 2 poluoski + dve kolela na kolata! Ot tuk pada dosta ot torque-a na busata engine!

Tozi dvigatel na minito trqbva da e postoqnno okolo red lina, 4e da pravi takiva izpulneniq, ako go izpusne6 malko zamina i torque i vsi4ko,
A 4 4oveka dori po 50kg vseki sa extreme challenge za busa dvigatelq!

PRIMER:
Moq Civic (1.5L 101hp) s 4 4oveka + A/C on se zori. Sujalqvam, 4e go kazvam no si e taka.
V Mini-to 4 4oveka e nevuzmojno da vleznat, no vidqh, 4e s 2-ma si uskorqva normalno.

Публикувано на: 20 Окт 2006 02:33
от del_sol_fen
chakaite be hora.

kanu, V35GTR, znachi sega puk dvg-to sha e otzad??? ok, a za problema che s leka prednica shte understeer-va tazi vasha "race track kola"?

posle, izpolzvate TRANNY-to na MOTORNIAT DVIGATEL NALI TAKA????? e niama li zagubi ot taia rabota??? ......IMA !!!! posle dori dvg-to da e v bagajnika, ili kadeto i da e, shte ima differencial??? I TOI LI E BEZ ZAGUBI BE MOMCHETA?????? KANU? V35GTR???? koi ne chete? sega gi suberete?


I PAK NE OTGOVORIHTE NA VUPROSA !!!! ZASHTO NIAMA NITO EDNA NORMALNA KOLA NA KOIATO NIAKOI DA I E SLOJIL BUSOV DVIGATEL?????NIAMA !!!! SAMO MINITA I KIT CARS !!!!!!!!!!!!!!!!!! wink.gif wink.gif smile.gif

P.S. ako dvg-to e otpred, triaa da ima drive shaft koito da vliza v diff-a. ako e otzad, pak si ima diff.