gh0s7r1d3r написа:
АЗ КАТО ВИ КАЗВАМ, ЧЕ ИЗОБЩО НЕ ЧЕТЕТЕ КАКВО СЕ ПИШЕ, ВИЕ НЕ ....................
Кое не четем ? Защото аз прочетох доста глупости включително и сега прочетох 2-3 страници глупости докато стигна да ти отговоря .
gh0s7r1d3r написа:
Само някой абсолютно изпаднал форумен палячо може да твърди , че немска кола някога е била базово с повече екстри или по-комфортна от АНАЛОГИЧНА японска !!!!!!!!
Ами може би тогава ще ни обясниш защо Японските коли докараха до фалит американските производители на до скоро най-големия пазар за автомобили на , който всъщност се ползват и най-много екстри ? Ако не се сещаш за САЩ става въпрос ! Явно само ти си човека , който мисли , че японската кола не му дава нищо повече от немската , а другите милиони хора извън Япония са просто заблудени форумни палячовци с фенове ?
gh0s7r1d3r написа:
Ти мене ли визираш под палячо, бе брато? Айде да си имаме уважението, за да не се задълбочаваме кой точно е форумен палячо.
За да имаш уважение с най-малкото трябва да покажеш елементарна идея от това за което говориш . До тука не каза нищо смислено освен това , че волана бил с един и същи дизайн от където идвало чувството , че си във Версо ?!?!?! Въобще не мога да си представя как докато караш над 2 тона СУВ със много екстри , хибридно задвижване и тн и тн може да се почувстваш като в евтина баничарка та дори и да си седнал на щайга в СУВ-а . Ако можеш да ми го обясниш как дизайна на волана ти дава подобно усеща ще съм много щастлив и ще ти имам супер голямо уважение .
Понеже виждам , че говориш за БМВ съвсем случайно съм доста запознат и с тази марка и доста я харесвам , но ако си тръгнал да даваш БМВ за пример за разлики в дизайна на моделите просто пак си на много грешен път !!!! Запомни нещо много важно за БМВ това е марката , която следва една и съща линия на дизайна от първото до последното БМВ без значение на класа автомобил ! Може да намериш разлика в материала или в броя на копчетата но не можеш да намериш разлика в линията . За това в , което и БМВ да се качиш винаги знаеш кое гъде ти е и винаги се чувстваш по един и същи начин . Тойота ако не си забелязал е също марка с по-консервативен дизайн за разлика от ВАГ и можеш да намериш много сходни елементи при разположението , размерите и формите на елементите . Мерцедес е също такава марка дори по времете на 124-ката от 190-ка до S-класа са с абсолютно еднакво табло , дори и копчетата са еднакви но това не ти дава да кажеш , че в S класа мечок ще се чувстваш , като във 190-ка нали го разбираш това ?
Много по-лошия вариант е при ВАГ , където абсолютно всичко от долу е еднакво но за един тотално различне салон ти искат двойна цена спрямо Шкода или Сеат ! Или пък на А8-цата да ти сложат едно салонче и да ти кажат е това е Бентли ! И все повече хора започват да го осъзнават . Все повече хора започват да осъзнават , че и супер мощните и икономични дизелчета са един голям балон и за това и бащата на "великото" TDI ще слага ванкелови двигатели по идея на Ауди в хибридите си , които са още на чертеж .
Волана те карал да се чувстваш , като във Версо аз просто подобна глупост не знам как да я нарека освен палячовщина . И Лексус ви написа 1000 пъти , че в TUV от първо до десето място са 8 японски автомобила от , които само една година има 2 Тойоти в останалите са 4 модела обаче побързаха да се ебават с него и да се правят остроумни !
Значи да ви го кажа пак ако наистина страната , която има големи претенции ги покрива ще напише едно-две мнения и няма да продължи да дъвче едно и също нещо . За да може едни и същи хора да бълват по 10 страници мнения значи на абсолютно един и същи акъл , което ги прави еднакви палячовци ! Понеже аз съм водил много такива спорове ви го казвам от личен опит ! А понеже има доста хора , които искат да променят разни неща или гледат от далече и умуват кое не ни е наред тук вместо да служат за пример как трябва да бъде си правят селските интрижки , които явно не им вървят одонад или просто там са други хора и тук си имат по едно главно междучасие да се почувстват отново истински Българчета . Както и да е аз не мога да ви разбера по някой път както най-вероятно и вие не ме разбирате мен . Но принципно тук има хора , които искат нещата наистина да се променят и най-малкото форума да е пълен с полезна информация , а не със спорове от сорта 2х2 = 4 или 1563 . Защото най-малкото от начин по който се изразява Лексус трябв ада ви стане ясно , че с елементарен сарказъм темата ще стане 2000 страници което какво трябва да покаже ? Че Лексус са много скапани или , че вие сте много умни ? Едни хора могат да са "болни фанатици" , а други не може да са "палячовци" така ли ?
gh0s7r1d3r написа:
Никъде, за "нефорумните палячовци" повтарям: НИКЪДЕ, не съм коментирал здравината, разхода, надеждността и тем подобни. Не говоря за RX450h, говоря за RX400h, което е предишния модел, ако случайно не можете да им намерите разликите.
И да, в момента се оглеждам за такъв RX, за да си го купя, а не да му чета тестовете из интернет, да, вътре много от компонентите са като във Версото, но съм се огледал в него поради други причини и по никакъв начин, защото е свръх луксозна и модерна и фрашкана с екстри. Карам Тойоти заради здравината и надеждността им, а не защото били много луксозни.
Ами щом здравината, разхода, надеждността и тем подобни не са от значение , а волана ти дава "усещането" за колата имаш два варианта . Взимаш един RX и си сменяваш волана , другия вариант е купуваш си Q7-ца и ставаш актуален по чалга кръчмите и сервизите . Избора е пред теб

!
Великата разлика във воланите на БМВ :
http://carwallpapers.bloggum.com/posts/ ... /sayfa/15/
http://4.bp.blogspot.com/_J3_liDBfbvs/S ... terior.jpg
http://www.lincah.com/2010-bmw-activehy ... erior-view
http://www.auto-types.com/news-gallery- ... -6637.html
http://www.cartype.com/pics/7448/full/b ... 10_in1.jpg
http://m3bmw.org/wp-content/uploads/201 ... terior.jpg
Понеже при Ауди никога не може да има прилика във воланите !!!
Ауди А2 и Ауди А8
http://autoworld.files.wordpress.com/20 ... -img_4.jpg
http://l.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sh/ca ... -4-tdi.jpg
Други некои Аудита :
http://static.cargurus.com/images/site/ ... 24476.jpeg
http://image.motortrend.com/f/auto-show ... terior.jpg
http://www.audia4pic.com/audia4/car/pic ... r-view.jpg
http://www.audipic.com/audi/2009/09/2010-Audi-Q7-3.jpg
http://image.automotive.com/f/features/ ... ockpit.jpg
http://i429.photobucket.com/albums/qq12 ... terior.jpg
http://www.audicarpic.com/audi/model/audi-rs4-pictures
http://q5audi.net/wp-content/uploads/20 ... terior.jpg
http://www.audiq7pic.com/audi-q7-2010-i ... nd-details
http://audia1.net/wp-content/uploads/20 ... terior.jpg
http://testdrive.bg/news/read1213.html
http://static.cargurus.com/images/site/ ... 39753.jpeg
Егати якото волана на A1,А3 ,А4,А6 , RS4,RS6,S5,S8,Q5,R8 и Q7 всъщност на всичките Аудита е еднакъв ! А пък ключа за фаровете е , като на Опел ! Това не може да не означава , че Ауди са премиум марка на VAG просто всичките им коли са премиум и за това воланите са едни и същи ! Но това е допустимо само за Ауди защото от централата им в Перник така са решили !
Добре де а Шкода ?
http://www.havanacarhire.com/images/pho ... terior.jpg
А2 ли е А8 ли е ? Я да видим друг волан :
http://dailyautomotive.net/wp-content/u ... terior.jpg
Аууу май и копчетата са същите ? Я друг :
http://www.motorbeam.com/wp-content/upl ... terior.jpg
Не може да бъде ! Я да видим още :
http://img2.netcarshow.com/Skoda-Octavi ... per_09.jpg
И пак има ключ за фаровете от Опел ама малко по-високо сложен . За сметка на това врътките на вефа са баш къде требе !
http://astonishingcars.net/wp-content/u ... terior.jpg
И кво стана ся Фабиа и Q7 с един и същи волан то май и с R8 така ...........
Мисля ,че няма нужда да гледам VW ( малко са разместени копчетата видях без да искам ) , Сеат и другите деривати !
Да знаете извинявам се на гострайдера , аз съм пълен палячо и смешник той си е свестен пич !