Страница 138 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 24 Авг 2021 14:37
от BOz
Точно вчера го гледах Сузукито и го сравнявах с алтернативната Тойота и видях, че го предлагат. А в Тойота още го няма.
И май Сузукито като ниво на оборудване излиза с около 2к по-евтино от Тойотата. С 1 година по-дълга гаранция, но пък Тойота до 10-тата година има на батерията, което си е важно.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 24 Авг 2021 15:29
от metoyo
Май не е баш по евтино, без отстъпки. Има и доста разлики в нивата+размера на гумите. Ако пък и нямаш да върнеш за скрап - още 2000 лв....Предницата на SWACE ми грознее.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 24 Авг 2021 15:35
от Volkata
Hursa написа: ↑24 Авг 2021 12:03
А тези 3 минути и 36 секунди - какво правят, че ги добавят допълнително?
Пояснението което седи срещу тази сума е "Консумативи" ???? нямам идея сигурно времето за да намерят маслото хахах незнам и аз, а за това сузуки, сещам се че и със субаро имаха един и същ хеч бек доста стар, ама който го купува вобще не трябва да е любител на автомобилите, да по важно е какви екстри има и кое е по - изгодно като са еднакви ама мен мн би ме мъчило да гледам друга емблема, виждал съм и едно дайхацу което всъщност е ярис ама пак едно такова не ми се връзва това си е мое виждане де
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 24 Авг 2021 16:07
от BOz
metoyo написа: ↑24 Авг 2021 15:29
Май не е баш по евтино, без отстъпки.
Ами гледам с отстъпките. Защото ако трябва ще купя най-евтината кола на пазара и нея ще я върна за скрап.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 28 Авг 2021 17:13
от Krachunov
Значи днес покрай друга работа минах през тойота Сливен.
второто обслужване там ще ми излезе 396 с филтрите които искам. Може и събота.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 29 Авг 2021 19:47
от stereo_man
През февруари в тм ауто на цариградско ми е било 627,47 с почистването на хибридната система, спирачна течност и гилтър на климатика.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Авг 2021 01:16
от GringoBG
Хипотетично, колата е в гаранция, става дефект и се установява, че е нещо от обслужването. Кой го отстранява и за чия сметка (в общия случай)? Най-близкия оторизиран сервиз (друга фирма) или сервизът правил обслужването?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Авг 2021 07:48
от slowtraveler
Обикновено се установява наличие на дефекта, а не причината - например 'нещо в обслужването' (то и как 'нещо в обслужването' може да доведе дефект?)...
Като е в гаранция разбира се се отстранява в оторизиран сервиз, без значение дали е сервизът, правил обслужването или не...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Авг 2021 10:15
от astranom
Колеги, не успявам да намеря информация при CVT трансмисията на корола хибрид как се превключва на позия "B". Разбрах при какви условия се използва тази позиция, но ме интересува:
- можеш ли в движение да бутнеш назад лоста от D на B и обратно;
- има ли ограничение в скоростта, при която това може да се направи, има ли значение дали вече си на наклон, тряба ли да натискаш някакъв педал при смяната към и от B;
- води ли използването на В според вас до натоварване на скоростната кутия (освен до повишен разход)?
Ако е писано някъде във форума, ще съм благодарен за лека насока по спомен или дори само запотвърждение, че е писано, аз ще ровя пак.
Благодаря и поздрав!
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Авг 2021 10:17
от slowtraveler
astranom написа: ↑30 Авг 2021 10:15
(освен до повишен разход)
Щом си разбрал при какви условия се използва тази позиция, защо мислиш, че разходът ще е повишен?!!!
Няма проблеми с превключването D/B..
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Авг 2021 10:27
от Hursa
Води до относително по-малка регенерация тъй като част от инерцията на автомобила се използва за задвижване на ДВГ. Трансмисията се натоварва повече (според мен) отколкото при спускане в D, но много по-малко, по сравнение с натоварването и при задвижване на автомобила, дори при много щадящо шофиране.
(Странно е, че при превключване от B на D, при мен - за кратко на двигателя се подава гориво, въпреки продължаващият спуск.)
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Авг 2021 10:44
от Krachunov
Hursa написа: ↑30 Авг 2021 10:27
Води до относително по-малка регенерация тъй като част от инерцията на автомобила се използва за задвижване на ДВГ.
Не съм съгласен. Как ще води до по - малка регенерация. Ако обърнеш внимание на скалата на таблото, която показва дали зарежда батерията, дали като подаваш газ си в ЕВ/ЕКО или ПАЛЪР. При В, батерията се зарежда "по -агресивно". Сега друг е въпроса, че според релефа може да спреш по - бързо и да се наложи пък да подаваш газ, но все пак.
Може да си включваш по всяко време на Б. Почнеш да се спускаш дърпаш лоста от Д на Б и кога решиш обратно. Обърни внимание, че круз контрола не може да го включиш когато си на Б. Така в един сняг бях решил че ми е зацапан радара, до де видя че съм на Б.
slowtraveler написа: ↑30 Авг 2021 10:17
че разходът ще е повишен?!!!
Из книжката на корола:
Относно моторната спирачка
Когато е избран режим В на трансмисията,
отпускането на педала на газта ще задей-
ства моторната спирачка.
Когато автомобилът се движи с висока
скорост спрямо обикновените бензинови
автомобили, отрицателното ускорение
от моторната спирачка се усеща по-мал-
ко спрямо това на другите автомобили.
Автомобилът може да ускори, дори кога-
то е избран режим В на трансмисията.
Ако автомобилът се движи постоянно в ре-
жим В, разходът на гориво ще се увеличи.
Затова е препоръчително да използвате
режим D на задвижване.
Ако караш на Б без да се спускаш, вероятно ще се повиши защото ще работи двигателя и без да има нужда
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Авг 2021 11:06
от Hursa
Krachunov написа: ↑30 Авг 2021 10:44
Как ще води до по - малка регенерация.
Интензивността на регенерация дори да е по голяма все пак вместо енергията за забавянето предимно да се регенерира, част от нея задвижва и ДВГ. Така, че като цяло е по-малко, за едно и също забавяне.
Така, когато шофираме в В, при всяко отпускане на педала вместо автомобила само да регенерира, а ДВГ да се изключва - инерцията ще "върти" и ДВГ, изразходвайки за това част от кинетичната енергия на автомобила. Ще се забавя и по-интензивно.
Индикатора показва задържащото усилие.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Авг 2021 11:29
от slowtraveler
Krachunov написа: ↑30 Авг 2021 10:44
Ако караш на В без да се спускаш, вероятно ще се повиши защото ще работи двигателя и без да има нужда
Безспорно...
Ама все пак предполагах коректна експлоатация...
Щом си разбрал при какви условия се използва тази позиция...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 30 Авг 2021 12:26
от Hursa
Королата с двулитровия хибрид - има ли В режим?