SFINKS написа:ММм сега ще отговоря наведнъж на всичките ти смешни твърдения
1/ за разхода
при бабешкото каране ( един единсвен път съм карал толкова мудно ) на което прехваления Приус дава разход 3.5-4 в града и 4-5 извън града , Королата дава 5.5 в града и 4.5 извън града . Ко стана

разхода ми в града е 1.5 литра в повече а извън града равен или по нисък от Приуса . Викаш немога и да осъзная колко съм далеч а laugh.gif . При малко по бързо извънградско 120-130 Приуса ще стигне разход поне с 1-2 литра по висок от на Королата . Ко стана , къде отиде смисъла при положение че аз карам повече извънградско ??
Приуса е за града , толкова
Ти ли ще кажеш кое за града и кое не е и толкова? Айде не говори толкова сигурно,ако обичаш, защото преди 2 часа не знаеше нито цената на Приус, нито оборудването му, а драскаш поредните ти глупости.
Kak реши,че твойта Корола ще свали разхода градско под каталожния? А Приус задължително ще е над каталожния извънградско.Не,не, кажи как го реши това, като досега се видя,че не си се информирал за абсоютно нищо и само пишеш, колкото да не заспиш.
Защо сравняваш Королата ти с Приус. Първо си с по-малка мощност, второ с по-малък вътрешен обем, трето с по-висок разход, четвърто с по-бедно оборудване. Къде се сложи до Приус. Как сравняваш кон с магаре пак те питам. И как реши,че Королата пада под заводските данни, а Приус се качва над тях?
Ти за луд ли ме взимаш да пишеш такива несвързани неща.
При 120-130 км/ч. Приус харчи до 4.5- 5/100км. Когато караш Корола дизел със 136 коня и й засечеш тазкъв разход, тогава се обади тук,въпреки че Корола е по-нисък клас от Приус,не ме карай и това да ти доказвам. И да се убедиш колко в грешна посока си! Ти си поредният пишещ в темата за Приус ,а не си запознат с нищо,ама абсолютно нищо. На всички поотделно ви обяснявам..Защо не вземеш да прочетеш предишните 14 страници , преди да почнеш да повтаряш грешните мнения на други дезинформирани преи теб????
Така че и при 120-130км/ч. Приус е икономичен и не харчи изобщо с 1-2 литра над Корола, която би следвало да гори между 2.5 и 4/100км при тая скорост. Стига с бакалските приказки вече!
Королата по нищо не може да се сравни с Приус.
Приус бил за града и толкова- ейй колко си специалист, добре че беше ти , та да отвориш очите на японците и на света.
SFINKS написа:За Германия и техните навици на каране с безкрайни магистрали и по високи скорости всяка дизелова кола ще го бие .На висока скорост Приуса си е една тежка бензинова кола с 1.8 двигател тоест висок разход, ел мотора никаква работа не върши на магистралата .
Първо Приус не е тежка кола! Отново говориш неверни работи и ме изнервяш с амбицията си да обясняваш нещо, от което изобщо не разбираш!
Приус е по-лек от всеки дизел в класа с тази мощност, та и спо-малка. Освен това Приус не е просто с 1.8 двигател, а това е модифициран двигател ,работещ по цикъл на Аткинсън, което го прави много икономичен. Освен това твоята Корола има аеродинамично СЪПРОТИВЛЕНИЕ при движение по магистрала 0.30-0.29, а Приус 0.25! Във всички покзатели Приус превъзхожда Корола, и естествено да е така. Приус е много по- hi-tech автомобил.
Ел.моторът върши работа и на магистрала,защото когато се движиш по магистрала, се налага и намаляване на скорост заради изпреварващи автомобили, а когато намаляваш от висока скорост, генерираш много енергия в батериите и в последствие ел.моторът подмомага двигателя и го разтоварва при движение или изкачване по магистрала или при изпреварване примерно. Във всички тези режими твоят дизел харчи много нафта-както при изпреварване, така и при изкачване, защото само той тегли колата, и когато спираш ,енергията само ти загрява дисковете и я буквално хвърляш, докато Приус я ползва след това и сваля разхода и емисиите.
Германия и техните навици на каране с безкрайни магистрали са си тяхна работа. Твоето извънградско там ли е и караш ли в идеализирани условия, или намаляваш скорост, изпреварваш, спускаш и т.н. Защо отклоняваш въпроса?
Те в САЩ се купуват най-много Приус, а американците имат много повече и много по-безкрайни и големи магистрали от Германия, само че имат ограничения на скоростта.
Германците ако не ги устройва, да не си купуват. Това е техен проблем. Останалият свят обаче могат да ползват икономичния Приус.
Та човекът, който пита за Приус , ще го кара в България, където има 2 недовършени криви магистрали с ограничение на скоростта 130км/ч., ти си карай дизела, а на него нека му е лошо с интелигентен хибрид, който в града му дава 3.5-4/100, а извън града около 4-5/100. За това става въпрос, а не за германия и магистралите им.
SFINKS написа:Лукс ?
материалите използвани в Приуса с 1:1 с тези в короал , аурис , авензис , ама буквално 1:1
Аз също си мислех за Приус и какво , като седнах вътре нищо по различно от всяка Тойота от първият до послдният детайл
Материалите , използвани в Приус, изобщо,ама изобщоооо нямат нищо общо с тези в Корола,Аурис,Авензис.Това показва как пишеш нахъсано,без да имаш някаква информация,за това, за което пишеш! Дори преспокойно заблуждаваш хората с такива изказвания.
Първо Аурис и Авензис материалите в интериорите им се различават много съществено и нямат почти нищо общо!
Второ- Материалите в Приус, като започнем с плюшените седалки и минем през материалите за таблото,вратите и т.н. са коренно различни като материя, и много голяма част от тях е на базата на водорасли, преработени и напълно рециклируеми. Това нещо го няма нито в Аурис, нито в Корола, нито в Авензис, а само в Приус!
Трето- като говориш за лукс- Ти в Королата имаш ли безстепенна ск.кутия с джойстик, имаш ли тъч-скрийн дисплей с опциите, имаш ли крюз контрол, имаш ли безконтактна система за влизане и палене?? Имаш ли ел.климатик, който да работи и при загасена кола? Ами като говориш за лукс, вземи си поръчай в Королата дизел тези екстри, да видим на каква цена ще ти дойде, и то без модерна задвижваща система като хибрида. Така че приказки ,че бил много скъп са пълни глупости. Хибридът се прави в Япония, има по-добро оборудване за лукс и сигурност, има модерна задвижваща система и уникално нисък разход особено градски от 3.5-4.0/100км. 5.5/100км в София с Королата дизел ,която постоянно работиняма да постигнеш, освен ако не я буташ по светофарите. Под 6.5-7/100 ако паднеш реален градски разход, може да почерпиш. Докато Приус не го бърка и не надвишава 4/100км.
SFINKS написа:Качество ?
Ок до 5 години / 160 000 км си добре щот гаранция ама задавал ли си си въпроса колко струва извънгаранционен ремонт на хибридната система . Не искам и да си помислям laugh.gif . И бъди сигурен , всяка техника почва да се чупи малко след като и изтече гаранцията . Оп извинявай , забравих , тя тая супер сложна и авангардан хибридна система е вечна laugh.gif
И бъди сигурен,че си много далеч от истината. Коя техника се чупи след изтичането на гаранцията при Тойота?
Ауто-Билд направиха 100000км. тест на Приус и не даде нито една повреда, нито една, класира се първи с МАзда6 и БМВ1-серия, които са много по-опростени коли като концепция и изпълнение.
jim-beam не четеш ли какво е написал за такситата Приус, че за 550000км. /половин милион км./ са сменили само задни амортисор/все пак е такси/ и водна помпа. Хибридите всъщност са най-здравите Тойоти, ако още не си разбрал, да те информирам! Приус е една от най-здравите Тойоти в гамата и правени някога. За сменени батерии изобщо никъде не се чува, а много рядко дори на Приус 1 , който излезе 97-ма година и е вече на 13 години, карат си с оригиналните батерии. Изобщо проблеми с батерии нямат, и да твърдиш такова нещо, значи си тотално неинформиран за Приус. Проблеми по хибридната система също не се чуват и пишат на фона на милионите продадени Приус,а и Тойота досега не е извършвала сервизни кампании за фиксиране на проблеми по хибридната система. Хибридната система се слави като изключително надеждна, както целият автомобил.
Тия приказки,че всяка техника почва да се чупи след като изтече гаранцията са толкова промити от смисъл и нямащи аргументи специално за продуктите на Тойота,че няма докъде. ТЮВ ясно показва, че Тойота във всички възрастови категории/най-вече в 10-12 годишните коли/ вкарват най-много свои коли сред първите най-здрави! Това напълно опровергава поредната ти изписана ,непотвърдена,неаргументирана мисъл. Казвам мисъл,за да не кажа глупост.
SFINKS написа:Ти какво караш всъщност ?
Защо не си вземеш Приус като си мислиш че е
панацеята на автомобилостроенето , меката на икономията , върхът на лукса и евереста на качеството laugh.gif
Приус не е върхът на лукса, но е върхът на икономията в класа и мощността си, както е и върхът на качеството/надеждността/, изключително грамотното проектиране, сглобка и изпълнение. Защото той е визитната картичка на модерните технологии на Тойота и именно сега Приус трябва да убеди купувачите си,че карат здрав,непретенциозен, модерен, истински икономичен автомобил,без да се жертва нито пространство в купето, нито мощност.
В момента японците не случайно винаги са правели и правят Приус почти изключително само в Япония, те са заложили и изградили отлична репутация на Приус и се стараят Приус да е изключително надежден, с което се слави Тойота, както да представи изкл. модерната техника, с която Тойота е много пред другите производители. В това се убедиха и германците ,които го тестваха на 100000км. и се видя,че колата е изключително надеждна и не даде нито една повреда. Същите германци му направиха и тест не срещу Корола дизел, а срещу уж ултра-модерния и икономичен Голф6 1.6TDI/105к.с./Bluemotion и Приус се оказа по-икономичен, свен при бързо магистрално каране.
За финал, защото аз,за разлика от теб, винаги говоря аргументирано, ти предлагам да погледнеш данните за разхода от реални собственици и да ми обясниш,ако можеш, защо първите страници с най-икономичните коли са запълнени с Приус,а не с Корола дизел?
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... delle.html