Страница 14 от 30

Публикувано на: 22 Юни 2008 22:39
от LordDigital
ugabuga написа:otnoshenieto e che sha hodi tu na levo tu na desno, i kato vdignesh 60 mph i sha te fashta strah
Ami sha vidim kak e ,mene me symnqva che pri double wish sha go ima toz problem ,osobeno sega kato moga da osvobdq reglaza na Castera i vkaram i qkia caster se nadqvam stabilnosta na high speed da se podobri.

Pak i tez nadali sa imali max speed 60mph wink.gif

Изображение

Публикувано на: 23 Юни 2008 01:23
от agent dust
камбъра е хубаво нещо smile.gif пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали

Публикувано на: 23 Юни 2008 13:37
от jamie
Какъв е тоя хобот бре ?! wacko.gif

Публикувано на: 23 Юни 2008 18:08
от LordDigital
maggkrabar написа:камбъра е хубаво нещо smile.gif пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
Mda gledah hora sys po 3 gradusa ,systo nemat grizi. Prosto se vnimava da ne gi karas prenapompani na ulicata stoto togaz kontaktnoto petno qko namalqva i stava iznosvaneto. Ma chak ToeOut ot prede! - Brutalist!!!

Публикувано на: 23 Юни 2008 18:10
от LordDigital
jamie написа:Какъв е тоя хобот бре ?! wacko.gif
Tva e poslednata systezavala se Group A ,MA70. Hobotite ot prede pod bronqta sa za spirackite a tezi drugite sigurno sa za rezervnata pecka na vyglista deto q puskat kato 7M-a im naprai BHG on the track wink.gif

Публикувано на: 23 Юни 2008 20:56
от b_d
тва не е ли много тлъсто за гр. А?

Публикувано на: 23 Юни 2008 22:31
от agent dust
LordDigital написа:
maggkrabar написа:камбъра е хубаво нещо smile.gif пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
Mda gledah hora sys po 3 gradusa ,systo nemat grizi. Prosto se vnimava da ne gi karas prenapompani na ulicata stoto togaz kontaktnoto petno qko namalqva i stava iznosvaneto. Ma chak ToeOut ot prede! - Brutalist!!!
на АЕ-то му трябва малко toe out опред, няколко милимунди - при спиране и компресиране на окачването предницата малко се свива. пробвах с нулеви сходимости - като сложиш малко toe out захапва по-добре, особено при спиране със завиване. а и по тези картинг писти дето ходим - замислям се дали да не се сложат добавки да стане камбъра -3 градуса laugh.gif сега повече от -2 не мога да направя, ама като се сложат модифицирани RCA - става номерът. тука ондите си карат на -3 градуса без да ги е грижа

Публикувано на: 23 Юни 2008 23:58
от LordDigital
maggkrabar написа:
LordDigital написа:
maggkrabar написа:камбъра е хубаво нещо smile.gif пък и не хаби толкова гумите. аз вече навъртях към 2000км с -2 градуса, че и малко toe out - гумите не са мръднали
Mda gledah hora sys po 3 gradusa ,systo nemat grizi. Prosto se vnimava da ne gi karas prenapompani na ulicata stoto togaz kontaktnoto petno qko namalqva i stava iznosvaneto. Ma chak ToeOut ot prede! - Brutalist!!!
на АЕ-то му трябва малко toe out опред, няколко милимунди - при спиране и компресиране на окачването предницата малко се свива. пробвах с нулеви сходимости - като сложиш малко toe out захапва по-добре, особено при спиране със завиване. а и по тези картинг писти дето ходим - замислям се дали да не се сложат добавки да стане камбъра -3 градуса laugh.gif сега повече от -2 не мога да направя, ама като се сложат модифицирани RCA - става номерът. тука ондите си карат на -3 градуса без да ги е грижа
АЕ-тата не се ли камберосват много лесно ,като са Макферсон отгоре през точката на закрепяне на Strut-а?

Също съм гледал доста AWD и FWD автомобили карат със некви неземни камбери от преде. Имам чуството ,че при тях камбер компенсациите при завиване са силно намалени заради полуоската дето им са навира във хъба...

Публикувано на: 24 Юни 2008 00:08
от LordDigital
bad_dog написа:тва не е ли много тлъсто за гр. А?
Кара ли са ги. Тойота във началото са взели работата много на сериозно и за да ги хомогенизират са пуснали специална 500 серия супри (Turbo A) ,основно за да разкарат дебитомерите и увеличат леко хаузинга на турбото.

Иначе Супрата изглежда масивна ,но като се изкорми става Competitive Weight на Косуартите и GTR. Тва говорим за сериозен заводски тунинг ,TRD брутализми като огромен магнесиев картер ,извънземни Махле биели и бутала ,много използване на титании и не на последно място 1000cc injectors и там около 600 коня. Спирачки от порядъка на 15 ili 16 инча и така нататъка,

Парвоначално даже са имали и победи ,ма после TRD спира активни подобрения по колата което ги е погребало много бързо.

Публикувано на: 24 Юни 2008 00:35
от Nedkow
Според мен по тежката предница ще си каже думата и би трябвало колата да е по стабилана това, че гумите ще се износват, кой го е грижа smile.gif

Публикувано на: 24 Юни 2008 05:12
от LordDigital
Заиграхме се:)

Изображение

Изображение




И после във сервиза ,на подемкта со големио партиец фкарахме якия Кастер ,та после едвам едвам са докопах до нас. Утре са надявам да качим колата на Hunter-a (alignment rack) и да се изясни до колко сме усели.

Публикувано на: 24 Юни 2008 06:31
от punkara
LordDigital написа:на подемкта со големио партиец фкарахме якия Кастер
:thumbsup: evala Lorde, ne spirash da me razveselyavash! :thumbsup: zhiv i zdrav da si... pa bilo to i kekava predniza! happy.gif :thumbsup:

Публикувано на: 25 Юни 2008 00:32
от Bass_Man
LordDigital написа:
bad_dog написа:тва не е ли много тлъсто за гр. А?
Кара ли са ги. Тойота във началото са взели работата много на сериозно и за да ги хомогенизират са пуснали специална 500 серия супри (Turbo A) ,основно за да разкарат дебитомерите и увеличат леко хаузинга на турбото.
Нещо подобно ли ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Публикувано на: 25 Юни 2008 01:04
от LordDigital
Bass_Man написа:
LordDigital написа:
bad_dog написа:тва не е ли много тлъсто за гр. А?
Кара ли са ги. Тойота във началото са взели работата много на сериозно и за да ги хомогенизират са пуснали специална 500 серия супри (Turbo A) ,основно за да разкарат дебитомерите и увеличат леко хаузинга на турбото.
Нещо подобно ли ?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ami tva e nekvo stranno ,50 broiki. Ako nema debitomer e Turbo A ,ma neam danni Turbo-A da sa minavali Emisii za iznos izvyn Japan.

Публикувано на: 25 Юни 2008 02:03
от punkara
1989 v Germaniya e bilo oshte liberalno za emisiite, togava samo shvezia i shveizariya sa durzhali na po-chisti versii wink.gif