Страница 14 от 16

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 13 Дек 2024 15:24
от Martin Lekov
Здравейте мехаННик ! Имам тропане в скоростите на корола версо 1.8 бензин 2004 129 к.с.На първа скорост го няма започва от втора до пета .Ако можете да помогнете с ремонт ще съм благодарен.

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 14 Дек 2024 19:16
от tazivania
Здравейте!
Имам тойота Рав 4, дизел, 2009 г. . Търся връзка с механника, защото от известно време се въртя в кръг, изхарчих 4000 лв за ремонти и проблема си стои и вече не знам какво да правя.
Проблема е следния чува се един звук като тракане от въртене на перка на вентилатор. Звука изчезва когато се натисне съединителя. След сменен маховик, съединител, ремонт на кардан и ремонт на дюзи, проблема продължава.
Може ли някой да ме насочи къде да отида за диагностика, изобщо това може ли да се диагностицира?Това е колата с която си возя децата, имам Три и без нея съм с вързани ръце. Може ли да се кара така или да спирам да я карам докато събера крупна сума за нов ремонт?
Благодаря!

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 20 Дек 2024 18:49
от IcetoSofia
Здрвейте, въпроси относно Корола Версо 2005 2.2 D4D 136 п.с.
1. Променя работата на двигателя когато загрее, става неприятно шумна - започва да "клока"
2. Не показва грешки, при сканиране на диагностика. Показва корекция на една от дюзите -5 mmol/s, а на другите 3 дюзи около 1 mmol/s.
3. Върви добре, но доста пуши.
4. Оборотите на моменти също са непостоянни, но не мога да определя при какви условия започва да работи мотора неравномерно.
5. Радиото понякога отказва да се включи, а само свети, което е сигнал че има някакъв проблем с електрическата инсталация.
Моля за помощ, това което разбрах за 5 месеца, от както имам тази кола, е че модела има специфично поведение и специфични проблеми.

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 20 Дек 2024 19:27
от WoLF
Сменяш дюзата и обаждаш как са се променили точки от 1-4 :thumbsup:

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 20 Дек 2024 19:29
от mapamop
IcetoSofia написа: 20 Дек 2024 18:49-5 mmol
-5 е "крайна наказателна стойност" за тотално неработеща дюза.
Радиото е вероятно за разглобяване и подновяване на спойките в захранването му, и/или смяна на транзистора (по спомен).
Но за останалото сте се насочили към правилният човек.

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 04 Яну 2025 16:19
от RadoslavS
Здравейте: Имам Тойота Корола 1.6 110 К.С.бензин 2006г. Отворих капака на клапаните да сменя гарнитурата и ми направи впечатление , че веригата между двата вала беше леко отпусната. Зъбчатките ми се видяха че са добри до колкото разбирам. Колата е на 196 000 км. Купувана е от ТМ България и с продавача сме познати твърди че са реални. Може ли хидравличният оптегач да е повреден? И второ около 3500 оборота в купето се чува доста силно бучене и се усеща вибрация във волана и педала на газта.

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 07 Яну 2025 14:20
от IcetoSofia
WoLF написа: 20 Дек 2024 19:27Сменяш дюзата и
......
здравейте и за много години на всички!!!
Имам данни от стенд на дюзите, моля за коментар от по-опитните колеги, относно състоянието им. Благодаря в аванс!!
качвам снимките.
► Виж съдържание

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 13 Яну 2025 09:38
от IcetoSofia
Здравейте мехаННик.
Моля за мнение относно качените снимки с резултатите от стенда. Всички дюзи ли са за смяна (предполагам, не съм сигурен)? Референтните стойности отговарят ли на предвидените от производителя (не намирам информация)? "Майстора" ги е носил в НН Сервиз да ги проверят. След това при свършен факт и "събран" мотор, ми събщи, че "са му казали че дюзи са ок" (???) и ми връчи листата от проверката. На практика от тогава колата почти не е карана.

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 13 Яну 2025 10:15
от мехаННика
Здравей Ице, нямам намерение, нито възможност темата да се превърне в нещо като " вие питате, ние отговаряме". Бърз поглед върху бланките и се вижда че измерената стойност за обратно гориво на две дюзи е доста над нормата. Други две са зле на празен ход. Не искам да правя реклама, мога да ти кажа на ЛС къде ходя аз с подобни проблеми. Повтарям че не мога да отговарям на подобни въпроси защото това ще стане като работа на пълен работен ден.

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 13 Яну 2025 22:22
от RadoslavS
RadoslavS написа: 04 Яну 2025 16:19 Здравейте: МехаННик Имам Тойота Корола 1.6 110 К.С.бензин 2006г. Отворих капака на клапаните да сменя гарнитурата и ми направи впечатление , че веригата между двата вала беше леко отпусната. Зъбчатките ми се видяха че са добри до колкото разбирам. Колата е на 196 000 км. Купувана е от ТМ България и с продавача сме познати твърди че са реални. Може ли хидравличният оптегач да е повреден? И второ около 3500 оборота в купето се чува доста силно бучене и се усеща вибрация във волана и педала на газта.

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 13 Яну 2025 22:55
от TATI
И каква е целта да се самоцитирате?

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 14 Яну 2025 12:06
от WoLF
Повдига човека tooth.gif

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 27 Яну 2025 17:07
от AvAvAv123456
Здравейте, търся контакт с Механника, явно има познание човекът (не съм сигурен от къде идва проблемът, напр., ако е ДПФ, нямам проблем да пиша в оная тема направо).

Обобщено: Toyota Avensis, 2.2 D-CAT, 177 к.с.: 1) пуши - много здраво, гъст, сив дим, след като загрее, но не постоянно; 2) VSC, TRC OFF, Check engine - доколкото знам ЕГР е изключен софтуерно и е запушен физически - нямам против да купя нов, видях че са 250 лв.; 3) "насича" и губи мощност - случвало ми се е само на магистралата, по байр; 4) не че ми пука толкова, но след 150 км/ч. не може да вдигне над 3000 оборота, колкото и газ да даваш.

Двигателят работи, доколкото мога да преценя, нормално. Това е, дано да има помощ за тия симптоми. Предполагам идват от едно и също място.

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 27 Яну 2025 19:37
от WoLF
Колата е в авариен режим и няма да вдигне над 3000... Ако прочетете какви грешки са записани и създадете тема за проблема, можем да коментираме, докато чакате включване (евентуално) от човека :thumbsup:

Връзка с МехаННика

Публикувано на: 27 Яну 2025 19:48
от Митхат
И кво да коментираш ......темата не е ли..
Връзка с...