Страница 14 от 23
Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 22 Апр 2021 13:03
от Evgeni
Evgeni написа: ↑22 Апр 2021 12:59Благодаря
извинявам се за цитатите.Малко ми е късно за тия джаджи

Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 22 Апр 2021 13:19
от slowtraveler
Най-отдолу на страницата имате допълнителна секция за бърз отговор - няма нужда да цитирате цялата страница... Просто започнете да пишете, и натиснете 'Прати', без да цитирате нищо...
Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 24 Апр 2021 05:32
от gogogo79
slowtraveler написа: ↑22 Апр 2021 08:18
Относно двойният съединител - това го мислят само собственици на конкретна немска марка - хубавите кутии макар че пак са немски, са дело на фирма за трансмисии, а не на производител на автомобили, и не са с два съединителя
Не е толкова важно , дали кутията ще се нарича с два съединителя или с два диска.. Мисля ,че стана ясно ,че става въпрос за dsg кутиите. Ето тук
https://autobild.bg/%D1%81%D1%82%D1%80% ... %B4%D0%B2/ са я превели точно като кутия с два съединителя. Между другото , понеже този тип скоростни кутии ги слагат и на разни други "немски" марка като Рено и Киа , мога да изпратя и линкове към ревюта на автомобили от тези марки , където хора звучащи компетентно ги наричат отново "кутии с два съединителя" .. и така в един момент човек спира да прави разлика между диск и съединител..
Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 24 Апр 2021 19:45
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
gogogo79, не ме разбра... Разбира се, че DSG е с два съединителя...
Аз имах предвид друго - че тази кутия ВЕЧЕ е доста архаична. Реално DSG са си две скоростни кутии, като съединителите превключват между едната и другата. А тази, която не работи в момента - подготвя следващата по-горна или по-долна предавка.. (и да - бе добро решение на времето)
Под 'хубави кутии' имах предвид например ZF - 8HP, 9HP, която реално е с три 'съединителя' и две 'спирачки' (т.е. - общо 5 фрикциона), която практически сработва/превключва от всяка към всяка от осемте или деветте предавки за милисекунди, а не както DSG да 'е 'секвенционална' и да предвижда дали искаш да превключиш само към по-горна или по-долна предавка...
И така да 'подготвя' конкретна предавка включена в 'незацепената втора кутия', за да успее да я превключи само с 'превключване' на съединителите...... Ако междувременно си смениш 'идеята' - тя отново трябва да превключва на друга предавка съгласно новото предвиждане...
Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 24 Апр 2021 22:16
от memorex
DSG е по-бърза и ефективна от ZF-a .По-сложна е и иска познаване но е по-добра според мен ,който съм карал и двете.И в никакъв случай не е архаична а даже обратното.
Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 25 Апр 2021 09:40
от slowtraveler
► Виж съдържание
Офтопик
memorex написа: ↑24 Апр 2021 22:16
DSG е по-бърза и ефективна от ZF-a .
Защо мислиш така? Кой ZF си карал? Първо ZF е с доста повече предавки. Като ефективност се доближава до 100% при някои предавки (а при 'неефективните' КПД е с процент-два надолу).
Дори да оставим настрани теорията - и аз съм карал и DSG и 8HP - няма нищо общо между двете - разликата е огромна в полза на ZF... 9HP нямам спомен да съм карал - предполагам ще е интересно.
Неслучайно и 'производителя на DSG' на някои от по-сериозни/луксозните си модели слага 8HP, а не DSG... То и БМВ също не вземат DSG, а си ползват ZF де

Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 25 Апр 2021 20:40
от memorex
Спортните беемвета не бяха ли с двоен съединител SMG DCT?
Какво и кой слага и при кои модели не искам да коментирам.

Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 26 Апр 2021 09:52
от slowtraveler
► Виж съдържание
Офтопик
memorex написа: ↑25 Апр 2021 20:40
Спортните беемвета
Виж долу на колко БМВ-та, Аудита, VW вече се слага ZF 8HP
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Че и на Тойота Супра

Да, тя е проектирана за надлъжно разположен двигател - няма как да стане за напречно разположените..
Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 23 Май 2021 12:58
от Ele_na
Колата изглежда супер надеждна и здрава. Честито и безаварийно!
Нашето младо семейство се е насочило основно към матка тойота,та търсим голям ,практичен семеен автомобил,като например Тойота Версо или Авенсис комби,НО аз харесвам повече дизеловите ,а мъжът ми иска да е на газ. Става въпрос за дизела на мен ми харесва 2.0 D4D 150 к.с. или по-големия мотор 2.2 около 2013 година на Тойота Версо. Мъжът ми не одобрява дизела защото много са скъпи частите и дюзите ,маховик и ДПФ филтър,абе с една дума скъпа подръжка. Мъжът ми е на мнение Тойота Версо 1.8 VVTi фейс лифт 2013г. И да сложим газова инжекция.
1.Моля дайте съвет кое би било по -добре като избор.
2. Дизел или газ?
Благодаря предварително!
Лек ден!
Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 23 Май 2021 17:51
от slowtraveler
Защо решихте че тук е мястото да зададете въпроса си?!
Има теми във форума относно дизел/бензин/газ - моля прочетете ги, и ако имате допълнитени въпроси - моля зададете ги в подходящата тема...
Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 23 Юни 2021 12:23
от BadGadjo
До сега съм карал VW и Ситроен ,но съм се насочил към Тойота.Харесъл съм си една 1,8 147 к.с.
Някой може ли да ми каже нещо повече .Надеждност ,разход, двигател.консумативи.Благодаря предварително.
Avensis T27 1.6 / 1.8 / 2.0 Valvematic ZR-серия - Мнения/съвети за покупка - обща
Публикувано на: 23 Юни 2021 13:16
от dracunculus
Погледни в търсачката. Има една моя тема за Т27 1,8, от 2. ФЛ, но нещата са доста сходни и с предишния. С две думи- надежден и приятен за каране автомобил с нормален разход (без да очакваш чудеса, нито в позитивния, нито в негативния смисъл).
avensis III избор на двигател и скоростна кутия
Публикувано на: 24 Авг 2021 18:14
от baligo
Привет на всички,
Нов съм във форума и много малко разбирам от коли. Предварително се извинявам, ако темата е публикувана на грешно място или ако въпросите са ми супер тъпи.
Та накратко - налага ми се скоро да си сменя настоящата кола и след немалко лутане, съм се спрял на Авенсис Комби тройка, facelift от 2012-2015.
Продиктувано е от това, че общо взето ми трябва да има място за жената, децата и багажа, който при нас понякога хич не е малко, както и да не ходя много по майстори (затова и се хванах за клишето, че Тойотите са надеждни, надявам се да е така наистина). Карам средно по 8-9000км на година, горе-долу 50/50 градско/извънградско. Нямам претенции нито да е супер бърза, нито да е няква напудрена. Обмислям вариант и да си я поръчам от Германия, ако се наложи.
Въпросът ми е на какъв двигател и скоростна кутия да се спра. За дизела ме е страх за дюзи и демпферния маховик, за бензина - честно казано не ми се иска да слагам газова уредба. Предвид това, че ще я карам сравнително малко, според вас удачно ли е да търся бензинов двигател и ако да, 1.8, 1.8cvt или 2 да бъде? Или пък да търся дизели, които гледам, че са доста по-популярни в мобилето?
Също така, по отношение на скоростната кутия - иска ми се и аз да "еволюирам" малко и да мина на автоматик, но дали са достатъчно надеждни? Все пак ще е кола на 8-10 години.
Приемам всякакви мнения/критики, включително за това дали да гледам към DE или да търся в БГ, и предварително благодаря, на който отговори.
avensis III избор на двигател и скоростна кутия
Публикувано на: 24 Авг 2021 21:46
от BOz
avensis III избор на двигател и скоростна кутия
Публикувано на: 24 Авг 2021 22:32
от Airfan
1.8CVT е много приличен и комфортен автомобил. Не е особено динамичен ако е натоварен, но е достатъчен за спокойно шофиране.