Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT
Публикувано на: 31 Яну 2014 14:36
При мен всичко гасне ако натисна бутона за запалването, освен ако не съм врътнал фаровете да са на габарити.
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Описаното от мен е в положение AUTOAirfan написа:При мен всичко гасне ако натисна бутона за запалването, освен ако не съм врътнал фаровете да са на габарити.
Аз също елеганс искам да взема, не знаех че шуми много дизела, но аз също имам добре развит слухов апарат, защото се занимавам в музика и всеки шум ми е в повечеAirfan написа:Аз съм с максималното ниво за 1.8 в България - Елеганс. Ако искаш най-високото, трябва да минеш на 2.0 мотор, който едно, че иска бензин 98, второ не дава много повече на колата.mascota написа:Колега, аз също обмислям покупка на нов Авенсис, да кажем 95% съм го решил. Ще се радвам да ни държиш в течение с наблюденията си и споделяш предимства и недостатъци. С какво обурудване си?
Аз се колебая м/у твоя мотор 1.8 бензин 147 коня автомат CVT и 2.2 D-CAT 150 коня 6 степенен автомат. Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.
От дизела се отказах защото ми се видя шумничък като за съвременен дизел и заради този пусти D-CAT, за който прочетох, а и ме предупредиха, че си иска често каране извънградско, за да се самопочисти. Реших да си го спестя този момент, въпреки че съм турбо-дизел фен.
За момента съм открил следните недостатъци:
1. Няма автоматична спирачка на автоматика и трябва да държиш спирачката или да изключваш от скорост по светофарите.
2. Леко потропват спирачните апарати.
3. Ако си на автоматични фарове, същите се включват веднага след натискане на Старт/Стоп бутона, а не след запалване на колата, както са дневните светлини, примерно.
Други недостатъци в момента не се сещам. Колата за мен е хубава, широка и удобна. Вози комфортно на 17-цолови джанти, спира добре.
Ако те интересува друго - питай.
Космически кораб не ми се кара. Знам, че според повечето критици хонда е по-добър избор, но не мога да кажа, че ме впечатлява с нещо особено след като изгледах и този тест драйв - http://www.youtube.com/watch?v=mQvzObsbLMckickata написа:За тия пари аз бих си взел това:mascota написа:Колега, аз също обмислям покупка на нов Авенсис, да кажем 95% съм го решил. Ще се радвам да ни държиш в течение с наблюденията си и споделяш предимства и недостатъци. С какво обурудване си?
Аз се колебая м/у твоя мотор 1.8 бензин 147 коня автомат CVT и 2.2 D-CAT 150 коня 6 степенен автомат. Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.
http://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82% ... yle/2/520/
Повечето хора не го чуват това леко глухо потропване, но аз много чувам всякакви паразитни шумове, въпреки че има едни честоти около 11 килохерца, които ми се губят поради разни травматични увреждания по слуховия парат във връзка с хобито ми. Та и те признаха (Toyota), че го има, уж можело да се оправи, но чета на няколко места, че бързо след това пак се разтропвало. Наистина е доста слабо, напрактика не дразни... поне не много.mascota написа:Аз също елеганс искам да взема, не знаех че шуми много дизела, но аз също имам добре развит слухов апарат, защото се занимавам в музика и всеки шум ми е в повечеИначе на мен ми се налага доста извънградско каране и основно километрите ги въртя там.
1.Спирачката на автоматика не ме притеснява, навик ми е да държа винаги педала на спирачка най-сигурно е за мен.
2. Как така потропва нещо на чисто нова кола на 1 месец, с това няма как да се съглася при условие, че плащам 50 000лв
3. И фаровете не смятам за голям проблем
Това което ме интересува е:
1. Динамика на колата, как набира, ако изпреварваш примерно със 120 има ли мощност за бързо изпреварване
2. Разход, не само в града, а извън града, ако караш примерно 140-150 на магистрала
3. Системата им toch & go в елеганс има ли навигация? Работят ли добре bluethood и телефона заедно?
Преди време бяхме направили сравнение между предишния модел Акорд и 'предишната' Мазда (не тази, която излезе сега)...mascota написа:....Космически кораб не ми се кара. Знам, че според повечето критици хонда е по-добър избор, но не мога да кажа, че ме впечатлява с нещо особено ....
Да трудно е при твоето каране да говорим за разход. Макар, че мен и сега ми показва долу горе същите показания моята кола, която е дизел, 6 скорости 116 коня и не ме е дразнил шума на двигателя.Airfan написа: Повечето хора не го чуват това леко глухо потропване, но аз много чувам всякакви паразитни шумове, въпреки че има едни честоти около 11 килохерца, които ми се губят поради разни травматични увреждания по слуховия парат във връзка с хобито ми. Та и те признаха (Toyota), че го има, уж можело да се оправи, но чета на няколко места, че бързо след това пак се разтропвало. Наистина е доста слабо, напрактика не дразни... поне не много.
1. Не съм карал със 120 още и не съм я натискал много, защото според книжката първите 1000 км трябва да се кара по-кротко. За сега съм на 400 на километража. Настъпвал съм я рязко да изпреварвам из града и се стрелка доста доста прилично. Със сигурност с аналогичния турбодизел ще имаш усещане за по-голямо ускорение поради наличието на турбина и значително по-голям въртящ момент.
2. В града в момента разходът ми е 11.4 / 100 с уговорката, че паля сутрин и отивам до офиса, по пътя спирам 2 пъти с гасене на колата и съм навъртял 1 км... Та това доста ми вдига разхода. Мисля, че при по-продължително градско ще имаш разход около 9, 9 и нещо. Например ако поддържам 60 отчита разход около 5/100. На магистрала не съм излизал, само на междуградски път и като карам със 100 км/ч на темпомат отчита 5/100 или малко под 5. Графично е представянето на моментния разход и не мога да съм напълно точен.
3. Няма навигация, но можеш да си закупиш като отделен модул, който се включва някъде в колата и ще я имаш. Цената е към 800 лв. Блутута работи повече от перфектно с уговорката, че моя телефон е Самсунг Галакси С2. С по-стари незнам как ще е, но с по-нови ще е все така добре.
Шумността на дизела е субективен фактор. Аз очаквах да е по-тих, като на немски дизел и не ми допадна звука, но за дълъг път може би ще е по-удачен дизеловия вариант.
Колега ,аз съм този с Акорда ,ако си ме спомняш.Ще си позволя да направя малко поправки с уговорката че не следвам принципа"всеки си хвали своето".Акорда ми е 7ма генерация 2003-2008,този който е препоръчал другия колега е 8ма-2008-2013 ,а този към който е даден линк с клипчето е 9та и ще се произвежда в Русия за европейския пазар.Според мен ,а и според повечето хонда фенове 8ма генерация ,който се прави в англия е отстъпление спрямо 7ма ,който се сглобява в япония.Та -по въпроса за теста,на мен пък и на сина ми точно Маздата ни изглеждаше много по пластмасова , с по некачествени материали и по некомфортно отвътре.За отбелязване е ,че Хондата стана вече на 7 години и още не съм чул нито поскръцване,нито страничен шум характерни за евтините пластмаси.По въпроса за поведението,тази генерация е с тяхното си 5точково окачване ,за разлика от новата 9та генерация която ще бъде с макферсон отпред.Нямам никакво оплакване за стабилноста и поведението,верно е че вози малко твърдо,но няма какво повече да се желае относно стабилноста и ,особено при завои.Относно двигателя,да на маздата беше по еластичен и по динамичен ,но доста по шумен ,ако си спомняш,а за максималните скорости,твоя километраж доста лъжеше (това също го коментирахме тогава).Не искам да бъда разбиран погрешно,не съм някой сектант ,но да се каже ,че 7ма генерация акорд е отстъпление за Хонда е малко прибързано-напротив ,точно с тази генерация те доста се наложиха,но не в европа,защото таргета им е Щатите и Азия,за сравнение-Акура аналога в щатите,който е едно към едно ато купе ,но с разлика в моторите е една от най продаваните коли тамslowtraveler написа:Преди време бяхме направили сравнение между предишния модел Акорд и 'предишната' Мазда (не тази, която излезе сега)...mascota написа:....Космически кораб не ми се кара. Знам, че според повечето критици хонда е по-добър избор, но не мога да кажа, че ме впечатлява с нещо особено ....
Колегата с Акорда караше Маздата, а след това се качихме на Акорда да го карам, като съвсем открито коментирахме кой какво е забелязал като пряко сравнение (и двата автомобила бяха за една и съща цена, с еднотипни двигатели 147/150к.с., маздата бе с 6 скорости акорда - 5)... Акорда твърдо изглеждаше по-дървен/пластмасов отвътре, поведението му при по-висока скорост бе по-зле. Преимуществото му бе, че при ниска скорост (30-50км/ч) обираше по-добре вибрациите от малките камъчета по пътя (на маздата се усещаха, макар и не дискомфортно)...
Та резултата поне мен леко ме изненада - явно хонда не са това, което бяха...
Иначе поне на предходния Авенсис ми се стори доста обезшумен дизела - бях приятно впечатлен...
Доколкото Акюра не е аналог за Щатите, а луксозния бранд на Хонда (от класа на Лексъс и Инфинити), така че за какво сравнение може да става дума?niki60 написа:...за сравнение-Акура аналога в щатите,който е едно към едно ато купе ,но с разлика в моторите е една от най продаваните коли там
На мен ми обясниха същото за тропането на накладките. Въпреки, че можеха да използват друг модел апарати, накладки, пластини и т.н., но явно за Yaris - толкова. Все пак това е един от най-евтините им модели...Airfan написа:Днес ходих да си взема един подаръчен комплект от Тойота с ключодържател и някакви други неща (не съм го разгледал) и си поговорих с шефа на сервиза. По повод тропането на спирачните апарати каза, че не могат да го отстранят напълно. Мажело се с някаква смазка и само намалява това, което се чува, но не се отстранява напълно. Било технологичен луфт в щифтовете и ако го отстранят ще блокират апаратите. Освен това трябва периодично да се маже, примерно на всяко обслужване.