Страница 14 от 41
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 11 Май 2017 23:57
от 1AD
Много бързо разбрах, че имам ДПФ . Светнаха две лампи, откачих акумулатора и загаснаха. Какви са последните варианти за него? Само разни гимнастики с почистване? Няма ли възможност да се премахне и какви биха били евнтуалните проблеми след това?
Става въпрос за ауирс 2008 126 к.с. (да не бях я купувал)
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 00:14
от donibrasco
Има разбира се, след като го направиш и премахнеш софтуерно и хардуерно дпф-а , няма да имаш повече проблеми от такова естествено! Недей да съжаляваш всички дизели след 2007 имат дпф, така че каквато и друга дизелова да вземеш, пак ще имаш тези проблеми в бъдеще.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 00:32
от WoLF
Ако се пази филтъра и колата се кара по определен начин си издържа много, а смяната му е като на съединител с двумасов маховик, както и приблизителните километри за амортизация

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 06:10
от 1AD
Може ли да ми препоръчате някъде където биха могли да го махнат? Какви проблеми след това да очаквам? Парите ще ги прежаля, поне сега тъкмо след като съм я купил. То тази кола ще се кара в града, няма да мога да я "поддържам" с извънградски пътища
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 08:09
от miso25
donibrasco написа:Недей да съжаляваш всички дизели след 2007 имат дпф, така че каквато и друга дизелова да вземеш, пак ще имаш тези проблеми в бъдеще.
Не всички имат

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 08:14
от slowtraveler
Можеш да очакваш бъдещи проблеми ако/когато се сетят да проверяват по-обстойно дизелите...
Оставяйки настрана факта, че ще караш с димилка-дизел точно в града, където ще тровиш освен сума-ти народ, но и себе си и децата си, при условие, че си имал опция да не го правиш...
Очаквам в скоро време да започнат 'доноси' за такива неизправни автомобили - най-накрая хората би трябвало да поумнеят...

А за ДПФ - факт е , че мъничък дизел 2011г нямаше ДПФ (но в края на годината вече щеше да е задължително да има за да го продадат)...
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 08:36
от 1AD
Карам и Рав4 2008г 136кс без ДПФ. Изобщо не вярвах, че мога да попадна на кола с ДПФ, някак пренебрегнах проблема и сега ще си блъскам главата. Не вярвам с Рав4 да тровя повече хората от колкото с ауриса без ДПФ след време. Моралните причини са ми ясни, но едва ли аз ще мога да спася света. Карах дълго време БМВ 2003 г като дори не му премахнах катализатора. Беше си ОК, по принцип съм много против такива процедури, но да ми светят лампи по таблото няма как да търпя. Всъщност какви трябва да са проблемите при запушен ДПФ? Две лампи са светнали веднъж, изгаснаха след откачане на акумулатора и друго за сега не съм усетил. Не пуши изобщо, върви много добре, разхода не знам дали е нормален - 7,2 -7,5 градско
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 08:56
от slowtraveler
Ако е светнала грешка ДПФ то е възможно просто да се е позапушил, и да не е успял да приключи регенерацията... След няколко неуспешни опита да се самопочисти е възможно да светне грешка.. Навярно първо бих пробвал с принудителна регенерация..
Да, може ДПФ вече да ти е изкормен и затова да ти свети грешка...
При запушен ДПФ ще започне да спада тягата..
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 09:27
от donibrasco
При качествено препограмиране няма пушеци и чернилки.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 09:37
от WoLF
А всичките сажди къде отиват или това е световна конспирация за слагане на филтри без причина... Всички си казваме, че ние точно няма да спасим Света и затова Света е неспасяем

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 09:38
от slowtraveler
ВИНАГИ има пушилки и чернилки - просто дизела винаги отделя и твърди частици - сажди...
Дали са повече или по-малко - да, това се влияе от изправността на двигателя и добрата центровка...
Най-лесното е да се сравни ауспуха на автомобил с ДПФ и такъв без - разликата е видима...
Да, при изправен двигател пушилката е много по-малка...
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 11:56
от 1AD
След 50км светна отново. Колата не върви при светнати лампи. Ще се ходи на диагностика първо, после ще видим. Ако знаете добри сервизи в София или Бургас - давайте ги
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 12:03
от slowtraveler
А какво точно светна? И тези 50км бяха изминати без спиране?
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 12:16
от 1AD
Да, прочетох от тук от там нещо, излязох извън града и на трета, четвърта 2500-3000об. карах така 20км може би. Спирах, гледах, няма пушеци или миризми .. колата върви супер, всичко изглеждаше наред. Разход - 8,0 по борд. Връщам се, но вече с нормално каране и точно преди да се прибера светна отново. Колата спря да върви. Върви до 80км/ч и това е. Това е най-неуспешната ми покупка, а съм участвал в доста. Толкова аматьорска работа не ми се беше случвала. Ще умра от яд.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 12 Май 2017 13:21
от WoLF
И нас ни е яд за теб, но се случва на всеки... Ако не иска да се регенерира така, може принудително на място, но наистина първо отиди за грешките да се прецени цялостната картина

Може като моята старата да запушваш филтър, заради кофти дюзи и от там да не му "минава" болежката
