Страница 14 от 32

Публикувано на: 17 Мар 2012 23:18
от nasco
Scott написа:
nasco написа:... Таксата за центъра на Лондон е £12 на ден...
Tвоя Приус не е освободен от такса, нали знаеш.
http://www.roadtaxprices.co.uk/Free_Con ... e_Cars.htm
Да за съжаление от тази година отпада за моя и след април няма да ми е фрее, сега все оше е, но едва ли ще се раша да да ида в центъра с кола :) просто го дадох за пример защо в някои случаи е по изгодно от дизела

Публикувано на: 17 Мар 2012 23:26
от Scott
nasco написа:...просто го дадох за пример защо в някои случаи е по изгодно от дизела
Aко погледнеш листа на освободените има повече дизелови автомобили от хибридни. Иначе спор няма, че за хибрида плащаш по-малко на бензиноколонката, но като сложиш в уравнението покупната му цена и нещата се обръщат. А приказките за екология са жива демагогия - винаги има доказателства За и Против.

Публикувано на: 18 Мар 2012 00:23
от E60_Power
Scott написа:
nasco написа:... Таксата за центъра на Лондон е £12 на ден...
Tвоя Приус не е освободен от такса, нали знаеш.
http://www.roadtaxprices.co.uk/Free_Con ... e_Cars.htm
Много интересен линк. Половината от колите са на VAG с двигател VW TDI. На този фон мнения от рода на "тракащите дизели на VW, които замърсяват града" изглеждат доста смешни и нелепи.

Публикувано на: 18 Мар 2012 00:30
от E60_Power
nasco написа:
Scott написа:
nasco написа:... Таксата за центъра на Лондон е £12 на ден...
Tвоя Приус не е освободен от такса, нали знаеш.
http://www.roadtaxprices.co.uk/Free_Con ... e_Cars.htm
Да за съжаление от тази година отпада за моя и след април няма да ми е фрее, сега все оше е, но едва ли ще се раша да да ида в центъра с кола :) просто го дадох за пример защо в някои случаи е по изгодно от дизела
Единственият вариант да е по-изгодно от дизела е колата да е такси и да не излиза от града. И пак не е много сигурно, доколкото едно такси върти доста километри, а ресурса на дизеловите мотори / особено VW / според мен е по-голям от този на агрегата на хибрида. 4-те мотора TDI в линка без особени проблеми могат да завъртят половин милион километра при качествена нафта и редовно обслужване с масла и филтри.

Публикувано на: 18 Мар 2012 10:56
от SFINKS
1/Хибрида няма предимство в разхода на гориво сравнен с дизела , да не говорим че при моето каране ,а именно доста магистрала , дизела ще е по-икономичен .
Ако се търси икономия на всяка цена , бензин с метан е по-икономично от всичко останало.
2/Хибрида се прозвежда в Япония и само транспортирането му от там до Европа замърсява повече отколкото самият автомобил за целият му живот , да не говорим колко е мръсно производството на батерии и последващото им рециклиране
3/Да има по ниски данъци и такси в Европа, но това не важи за България

Е защо по дяволите да си купя хибрид ??
Както съм писъл няколко пъти ,смятам да пропусна ерата на хибридите и да мина директно на електрически автомобил :thumbsup:

Публикувано на: 18 Мар 2012 12:00
от nowyaris
И аз.Ама ще си оставя Яриса като отида след пенсия на село.

Публикувано на: 18 Мар 2012 12:45
от didak
Scott написа:
nasco написа:... Таксата за центъра на Лондон е £12 на ден...
Tвоя Приус не е освободен от такса, нали знаеш.
http://www.roadtaxprices.co.uk/Free_Con ... e_Cars.htm
Каква е логиката i10 да е в списъка, а Aygo например да не е?
И двете да с 99 CO2 Rating (g/km).

http://www.whatcar.com/Review/EditionCo ... nningCosts

Тук май някой си плаща, за да влезе в списъка ohmy.gif

Публикувано на: 18 Мар 2012 13:28
от Scott
didak написа:Тук май някой си плаща, за да влезе в списъка ohmy.gif
Или някой публикува грешна информация на официалния сайт на Тойота? tooth.gif
http://www.toyota.bg/Images/New_Aygo_tcm419-1118260.pdf
http://www.toyota.co.uk/bv/leads/pdfFiles/rc10907.pdf

Публикувано на: 19 Мар 2012 00:33
от Nixter
Айгото си харчи братче. Аз не знам как IQ влиза с еднолитровия двигател, а Айго не влиза в списъка. Все пак IQ е по-тежка (нищо че е по-малка) и харчи малко повече от Айгото. Айгото не е върха на икономията. Градско харчи повече от дизел. Жената не пада под 6,5 на 100 градско.

Публикувано на: 23 Мар 2012 01:29
от IVOtuning
Днес:
Приус 3Г, на 17 000км
4 човека (общо тегло 380-400кг)
Пробег 220км- 180км магистрала и 40км двупосочен
Средна скорост 110км/ч
Среден разход 6.7л/100км
Данни по борд компютър.

Според мен този разход го постига всеки един съвременен дизелов автомобил.

Публикувано на: 23 Мар 2012 08:01
от Даниел Чобанов
IVOtuning написа:Днес:
Приус 3Г, на 17 000км
4 човека (общо тегло 380-400кг)
Пробег 220км- 180км магистрала и 40км двупосочен
Средна скорост 110км/ч
Среден разход 6.7л/100км
Данни по борд компютър.

Според мен този разход го постига всеки един съвременен дизелов автомобил.
Е че това икономично ли е?

Публикувано на: 23 Мар 2012 08:05
от Даниел Чобанов
Мога да дам пример Авенсис 2 1.8ввти до Истанбул и обратно магистрала пълен -пълен резервоар с 160км в час 7 на 100 а по комп 6,3.

Публикувано на: 23 Мар 2012 08:37
от slowtraveler
IVOtuning написа:Днес:
Приус 3Г, на 17 000км
4 човека (общо тегло 380-400кг)
Пробег 220км- 180км магистрала и 40км двупосочен
Средна скорост 110км/ч
Среден разход 6.7л/100км
Данни по борд компютър.

Според мен този разход го постига всеки един съвременен дизелов автомобил.
Хм, да ти кажа при такъв режим такъв разход го достига и съвременен бензинов автомобил...
Но горепосочения опит отново затвърждава мнението ми, че конкретния автомобил трябва да се използва в условия, за които е предназначен... Конкретно за приуса - в града....
Защото там пък с чистата бензинка нямам никакъв шанс да се доближа до такъв разход...
Иначе за замърсяването на околната среда с кораба, който ще транспортира автомобилите - не сте съвсем прави... Нещата малко по малко навлизат и при тея огромни двигатели.
Става въпрос за въздушната част (защото за водата нещата отдавна са много строги) - вече се изисква специален Air pollution certificate, а на съвременните кораби започнаха поставянето и на катализатори...
Направи сметка колко би изгорил кораб превозващ към 7000 автомобила...

Публикувано на: 23 Мар 2012 09:32
от baba_metca
Даниел Чобанов написа:
IVOtuning написа: Е че това икономично ли е?
Икономично е разбира се. За 3г., само 17 000км, това си е бая икономия biggrin.gif. Само обслужванията са му повече от разхода за гориво.

Публикувано на: 23 Мар 2012 11:41
от Scott
baba_metca написа:За 3г., само 17 000км...
Приуса е трета генерация (3G), но иначе си прав - този е най-икономичния biggrin.gif