Bass_Man написа:Айде всички придворни вагаджий и фенове на немския инженер да четат внимателно :
Audi
През 1987 година пет души загинаха, а 271 бяха ранени в катастрофи, причинени от проблем в ускоряването на Audi 5000. Компанията изтегли 250 000 автомобила. Голям минус за Audi е това, че първоначално компанията не е искала да изтегля автомобилите и да компенсира собствениците, а им е препоръчала да си инсталират устройство, което е трябвало да неутрализира проблема (оказва се, че то не помага). В следващите години продажбите са спаднали с 83% до едва 12 283 автомобила през 1991, в сравнение със 74 061 през 1985 г. Много време е минало от тогава и днес Audi е една от най-уважаваните марки, но споменаването на проблема от 1987 е табу за компанията.
http://banks.dir.bg/2010/02/27/news5952750.html
Ако са продали тогава аЛуди 8млн. автомобила колко ли жертви щеше да има ?
Но няма страшно те никога няма да продадат толкова автомобили biggrin.gif !
http://www.thetruthaboutcars.com/the-be ... n-debacle/
Ся стана ли ясно защо , като натиснеш спирачките на великите далновидни вагове автоматично връща газта ?
Но това не е всичко :
This car was such a dog that my dad’s next car – an ‘85 Mercedes 300 turbo-diesel – felt like a top-fuel dragster.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
ПС:
Ауууу големия немски инженер така и неразбрал къде е проблема :
Ever since the Audi 5000 problems, pistionheads have had a knee jerk reaction to UA problems – It’s driver error! This was the song enthusiasts were singing at the begining of Toyota’s current mess too. Appliance drivers don’t care enough about cars to be able to distinguish the gas from the brake was the refrain.
Though the NHTSA “cleared” Audi, as far as pistonheads are concerned, they never really did find the problem.
There were 1500 UA reports, 400 injuries, and 7 deaths.
The typical scenario was the car ran away just after being shifted from P to D (or P to R).
Audi recalled the cars at least 4 times. Their first idea was that floormats were getting stuck under the accelerator.
Recall 2 was to install a plate which elevated the brake pedal so that it did not lay in the same plain as the gas pedal.
Had the problem actually been mats or clumsy drivers who couldn’t feel the correct pedal, the UA reports would have ended there. But they didn’t, so Audi recalled the cars a 3rd time to adjust the space between the gas and brake.
The automatic shift lock was the 4th recall.
Accidents continued.
I’m not sure whether the cruise controls were ever investigated.
Audi dropped the 5000 nameplate.
Специално за Бас Ман и разсъжденията му:При Ауди са загинали 5 човека преди 25 години, а в Тойота колко и преди колко години:
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=2888991.Ако искаш може и да не ми отговаряш

.
Това в случай че не ти отвори линк-а!
САЩ глобяват "Тойота" с 16,4 млн. долара
06.04.2010 10:13
Производителите са задължени да уведомяват регулаторните органи в рамките на пет работни дни, ако установят дефект, свързан с безопасността
СТАТИЯ
размер на шрифта:
Министерството на транспорта на САЩ съобщи, че ще поиска "Тойота" да бъде наказана с максималната глоба от 16,4 млн. долара, понеже компанията не уведомила правителството навреме за дефекта в педала за газта.
Производителите са задължени юридически да уведомяват регулатора в рамките на пет работни дни, ако установят дефект, свързан с безопасността.
Регулаторните органи установили чрез документите, получени от "Тойота", че компанията знаела за заяждащия педал поне от септември 2009 г.
Изтеглянето от пазара на около 2,3 млн. коли в САЩ бе обявено в края на януари.
Това ще бъде най-голямата глоба, налагана някога на производител на автомобили от американското правителство, отбелязва Ройтерс.
още по темата
Поправени коли на "Тойота" все още с дефекти
2 | 3553
Предишната най-голяма глоба бе 1 млн. долара за "Дженерал мотърс" заради неизправност на чистачките в модела от 2002-2003 г.
Според данни, изнесени в американските медии, броят на загиналите заради проблеми с педала на газта на модели на "Тойота" по пътищата в САЩ за периода 2000 - 2010 година е достигнал 34 души.
За отстраняването на дефекти "Тойота" изтегли по цял свят 8,5 млн. коли.
Ръководството на японската компания обяви, че ще оборудва повечето модели "Тойота" и "Лексус" с програми, които не позволяват на колите да се ускоряват при едновременно натискане на педалите на газта и спирачката.
След скандала, предизвикан от дефектите на японския концерн, американският гигант "Дженерал мотърс" обяви, че превантивно ще оборудва новите си автомобили с електронен контрол, който да гарантира намаляване на скоростта, дори ако педалът за газта "залепне".
Новата функция, с която ще разполагат до две години всички модели на GM, освен това ще понижава мощността на двигателя, ако шофьорът натисне едновременно педалите на спирачката и на газта.