Страница 13 от 30
Публикувано на: 16 Юни 2008 00:20
от dimd00d
ugabuga написа:
ne mi kazvai che tia control arms shte sa samo zavareni sas JBWeld?!!?
Ti lud li si?
jb-то държи много сериозно ако е подготвена и почистена добре повърхността, ама тва наистина е бая смело
Публикувано на: 16 Юни 2008 02:46
от LordDigital
dimd00d написа:ugabuga написа:
ne mi kazvai che tia control arms shte sa samo zavareni sas JBWeld?!!?
Ti lud li si?
jb-то държи много сериозно ако е подготвена и почистена добре повърхността, ама тва наистина е бая смело
JB-to издържа цели 2 минути! Така го казвам щото не можах и десет метра да мина и са скърши. Идеята беше да видя дали сметките са ни верни за големината на отнетата част ,ма явно ша требе да предполжоим ,че са ... и да дам нещата за заварка.
Публикувано на: 18 Юни 2008 08:15
от LordDigital
smb написа:тук май липсват снимки и видео как се пръска големия диск на "резачката" или как с малкия флекс се реже големия

Сори ама не можах да снимам оти залягах за да си паза Бензиджиискио врат от летящите парчета от диска ,явно енергетичните теории на чичо АинЩайн ще да са били верни!
Публикувано на: 18 Юни 2008 22:30
от punkara
Публикувано на: 20 Юни 2008 01:49
от V35GTR
Lorde, kakto vchera ti kazah za pordedn put - ti si lud!
Публикувано на: 20 Юни 2008 07:24
от ugabuga
e che toi otkak prokara parno ot baniata sas avtomobilen radiator, vsichki go znaem sas sigurnost che e lud! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 20 Юни 2008 08:28
от LordDigital
ugabuga написа:e che toi otkak prokara parno ot baniata sas avtomobilen radiator, vsichki go znaem sas sigurnost che e lud! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
100 Kvadrata apartament toplih sys Radiator ot Sentra - Ludia na beh az ,a toz deto ni beshe pusnal bezplatna Topla Voda

Публикувано на: 20 Юни 2008 23:35
от punkara
V35GTR написа:Lorde, kakto vchera ti kazah za pordedn put - ti si lud!
dobre che ima i takiva, che inache za kude bez tyah?

Публикувано на: 21 Юни 2008 07:03
от LordDigital
Публикувано на: 21 Юни 2008 10:15
от LordDigital
Сега требе да помисля за alignment-а. След като от горните носачи ша мога да ми подържат достатъчно негативен камбер няма да има нужда долните носачи да са изкарани изцяло на вънка и от преде и от заде т.с. има възможност да се увеличи Кастера.
Проблема е ,че нещо Hunetar-а като гледам не го мери ,защо така и може ли да се активира? Като гледам там на скалата границите са точно зададени както ги казват хората?
Иначе принципно идеята ще е следната
Предница:
Front:
Camber -3.0 до -3.5
Caster +5
Тое 0
Много е важно специално Caster-а да е равен ,пак ми изглежда странно ,че преди не сме го мерили...
Rear:
Camber -1 to -2
Toe IN (total) 1mm
(on 255/40R17 tires this rear toe equates to .090 deg, i.e. .045 deg per side)
Публикувано на: 21 Юни 2008 16:11
от ugabuga
ti lud li si -3 camber????
karal li si kola s takav camber? ti ne mosh ia nakara da varvi napravo.
Публикувано на: 21 Юни 2008 16:21
от LordDigital
ugabuga написа:ti lud li si -3 camber????
karal li si kola s takav camber? ti ne mosh ia nakara da varvi napravo.
Aide sa grubo:) Kakvo e obstoto mezdu kambera i vyrveneto na pravo? Na teoria edinstvenia problem BI mogyl da byde spirane-to ,no -3 e nisto povecheto BMW-ta si karat tolkova za daily i nekvi tam -4 i nadolu za pisti.
Публикувано на: 22 Юни 2008 18:20
от ugabuga
otnoshenieto e che sha hodi tu na levo tu na desno, i kato vdignesh 60 mph i sha te fashta strah
Публикувано на: 22 Юни 2008 20:41
от max-2
За мен това рязане и заваряване е опасно. Няма ли готови носачи?
Публикувано на: 22 Юни 2008 20:53
от Troshko
max-2 написа:За мен това рязане и заваряване е опасно. Няма ли готови носачи?
Заваряването е станало по здраво от оригиналдъто ,но мен ми се струва също доста кембъра
