Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Публикувано на: 30 Ное 2023 15:29
Не ти давам акъл, но ако е действително такъв гнилоч (абстрахирам се от марката, че Лексотаня шсе Фърли от некъде), махай я - да си возя децата в гнилак....................предпочитам хц70 от 2001-2003 без значение дизел или бензин пред Авенсис т22 или т25 изгнил, това е несериозно, даже и Меган бих взел пред изгнил да кажемайде да е Мерцедес, не Тойота.
На времето на приятел на Полски фиат 125 се скъса отпред носещата греда в ляво, колата , както вървеше направо изведнъж кривна рязко наляво в другото платно, добре, че тая кола беше с 4 дискови спирачки !!!! та успря да спре бързо и добре, че в отсрещното платно нямаше кола/човек/животно и т.н. Оттогава съм се зарекъл гнила кола никога повече, ама то кой беше казал "никога не се заричай"
Е разбира се, нема дизайна да го е правил Цучия на 3 сакета батко..................
издигаш ми се в очите с няколко думи само, ама на политик - философ как да го обЯсниш бе човек?????????????????????
На какви хапчета си сериозно , без да искам да те обидя ама нормален си? Тук ти казват за ръжда, която се вижда, снимки ти предоставиха, друг един инженерно ти обяснява и ти им казваш, че не са прави, ,или аз съм малоумен......................?
Тука тараторя може да се произнесе, че гледам има опит със срязани коли, но съм чувал (незнам дали е вярно), че цялото купе се държи от покрива, един вид като спънка, ако махнеш покрива на една кола, купето се сгъва (предполагам не на хармоника, но в средата провисва, затова съм чел, че кабрио автомобилето са с допълнително подсилено купе.Hursa написа: ↑30 Ное 2023 14:19 Кое е усилено, като покрива? Калниците, капака, задната врата? Горе по вратите е дебелостенно, гъне се и вибрира, най-вече и преди всичко спрямо основата. Предния капак - също, фиксиран е относително твърдо в ключалката и пантите (шарнирно в тях). Но иначе лежи относително свободно на тампони.
Да де, ама за друг паднАл покрив на друга марка не съм чувал - айде почвай с линковете.
Що, като си е взел да няма право да ги критикува ли или вечер да прави МЕТАНИ пред емблемата на Тойота? Просто това е най-малкото зло - дизел имах и ако не беше такава цената на нафтата още щях да го карам, приятел има Камри 2,5 хибрид 2022 - да уникално е, но такъв ритник при кик даун , както от моя дизел, който имах въпреки, че е с 500 кубика по-малък обем, допотопен Айсин в сравнение със сивити-то на Камрито, както и тегло ПОНЕ колкото на Камрито, да не кажа повече няма.Не съм фен на дизела, но всеки двигател си има предимства и недостатъци, при дизела недостатъците са , че в БГ горивото е много скъпо, качеството под всякаква критика, а самите коли са изтормозени и на много километри, за масовите говоря - не нова от магазина.
Мислим еднакво, и аз пак бих взел ама стриктно ще следя тоя път задната му "вратница" да се отваря нагоре, и дори и 2020 да е ще махна всички кори и ще я кача на подемник с челник и отвертка в едната ръка.
Засега само надеждността я държи в двора ми тая кола, с нищо друго не ме привлича, а да и със студения си климатик и комфортното окачване и до там..........
Ми за мен ръждата не е плюс, ама за Лексотаня сигурно е. А за Боготворене , сигурен съм, че в завода в Япония не са такива "фанатици", както е нашия Лексотан, ако можеха да четат Български щеха да му пратят един Мирай за рекламата, която упражнява.............. и пропаганда



Ооооооооооооооооо Велики философе, прекланям се пред таланта ти в сложни словоизлияния да не казваш нищо съществено, кажи моля ти се кво бачкаш? Аз залагам на:LEXUS написа: ↑30 Ное 2023 15:22 Радвам се на високото ти самомнение. Имам един въпрос - смяташ ли,че черно-бялото мислене и категоризиране на хората според собственото разбиране за ситуацията изразява широкоскроеност на възгледите и разбира цялостността на дадена тема не по определени личностно избрани субективни категории,а във възможно по-широк обхват. Вторият въпрос ми е да изясним какво означава фанатик в твоите представи. Защото фанатикът следва да не признава критика насочена към предмета на фанатизма му. Фанатикът не би следвало да се съгласява с нея. Фанатик може и да е от обратната страна на дискусията - човек, който вманиачено и настойчиво да преследва налагане на фокусирана критика към определен обект, към който е насочена тя, като избягва дори нюансиране в критиката и предимно е фокусиран върху критика по отношение на определен обект, ситуация, обстоятелство, без да допуска критично отношение към собствената му критика.
1. Политик
2.Психолог
3. Катедра философия в някой университет