Страница 13 от 31

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 25 Яну 2014 16:28
от Airfan
Да, светят копчетата за вдигане/сваляне на стъклата , заключване и прочие, които са там на панела. Светят също и за регулиране и прибиране на страничните огледала, но мисля светеха само при запалени фарове.
Като пръскаш с пръскалката автоматично си тръгват чистачките (аз не съм виждал кола, при която да не тръгват). АКо са запалени фаровете и пръснеш - пръска и на фаровете първия път, после на всяко 5-о пръскане пръска и на фаровете.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 25 Яну 2014 19:10
от iovkito
Airfan написа:(аз не съм виждал кола, при която да не тръгват)
И аз не бях виждал . Също така автоматичните фарове са супер зле. Светват при даване на контакт , ако е тъмно , а не след запалване на двигателя. Честно казано съм малко разочарован . На предните чистачки им хванах цаката , ако са на автоматичен режим и пръскам 4-5 секунди , за да стане цялото стъкло мокро от течността за чистачките чак горе до огледалото , най-накрая се пускат и изчистват всичко , със задната обаче няма как , трябва да се пуска ръчно.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 26 Яну 2014 00:28
от Airfan
Мда и на моя Авенсис са така автоматичните фарове, което е адски странно.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 30 Яну 2014 15:42
от dews
това за фаровете не го знаех че на всяко 5-то пръска на фаровете

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 30 Яну 2014 17:50
от Rudy
iovkito написа:... при измиването на предното стъкло чистачките пускат ли се автоматично (както на всички нормални коли ) или само пръска и нищо повече...
Два дена карам новия Lexus IS250 (2013) и открих, че ако дръпнеш бързо лостчето за измиване - чистачките не тръгват (нищо, че пръска по стъклото). Ако задържиш лостчето около секунда - пускат се и чистачките автоматично.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 30 Яну 2014 17:55
от Vesko
Rudy написа:
iovkito написа:... при измиването на предното стъкло чистачките пускат ли се автоматично (както на всички нормални коли ) или само пръска и нищо повече...
Два дена карам новия Lexus IS250 (2013) и открих, че ако дръпнеш бързо лостчето за измиване - чистачките не тръгват (нищо, че пръска по стъклото). Ако задържиш лостчето около секунда - пускат се и чистачките автоматично.
Че това май още на РХ-а е така. Поне на 450ката. biggrin.gif

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 31 Яну 2014 03:46
от mascota
Колега, аз също обмислям покупка на нов Авенсис, да кажем 95% съм го решил. Ще се радвам да ни държиш в течение с наблюденията си и споделяш предимства и недостатъци. С какво обурудване си?
Аз се колебая м/у твоя мотор 1.8 бензин 147 коня автомат CVT и 2.2 D-CAT 150 коня 6 степенен автомат. Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 31 Яну 2014 07:47
от zi_zi_top
mascota написа:.... Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.
Според мен и двете не си заслужават парите, ама всеки сам си знае... rolleyes.gif

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 31 Яну 2014 08:32
от kickata
mascota написа:Колега, аз също обмислям покупка на нов Авенсис, да кажем 95% съм го решил. Ще се радвам да ни държиш в течение с наблюденията си и споделяш предимства и недостатъци. С какво обурудване си?
Аз се колебая м/у твоя мотор 1.8 бензин 147 коня автомат CVT и 2.2 D-CAT 150 коня 6 степенен автомат. Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.
За тия пари аз бих си взел това:
http://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82% ... yle/2/520/

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 31 Яну 2014 08:52
от Airfan
mascota написа:Колега, аз също обмислям покупка на нов Авенсис, да кажем 95% съм го решил. Ще се радвам да ни държиш в течение с наблюденията си и споделяш предимства и недостатъци. С какво обурудване си?
Аз се колебая м/у твоя мотор 1.8 бензин 147 коня автомат CVT и 2.2 D-CAT 150 коня 6 степенен автомат. Мисля да ги тествам и двете за да реша струва ли си да дам 5000лв отгоре за дизела.
Аз съм с максималното ниво за 1.8 в България - Елеганс. Ако искаш най-високото, трябва да минеш на 2.0 мотор, който едно, че иска бензин 98, второ не дава много повече на колата.
От дизела се отказах защото ми се видя шумничък като за съвременен дизел и заради този пусти D-CAT, за който прочетох, а и ме предупредиха, че си иска често каране извънградско, за да се самопочисти. Реших да си го спестя този момент, въпреки че съм турбо-дизел фен.

За момента съм открил следните недостатъци:
1. Няма автоматична спирачка на автоматика и трябва да държиш спирачката или да изключваш от скорост по светофарите.
2. Леко потропват спирачните апарати.
3. Ако си на автоматични фарове, същите се включват веднага след натискане на Старт/Стоп бутона, а не след запалване на колата, както са дневните светлини, примерно.

Други недостатъци в момента не се сещам. Колата за мен е хубава, широка и удобна. Вози комфортно на 17-цолови джанти, спира добре.

Ако те интересува друго - питай.

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 31 Яну 2014 11:45
от slowtraveler
За 2.0 едва ли е задължителен 98 бензин...
А относно паленето на фаровете - на Маздата ми също бяха така фаровете - дневните светлини (в случая ксенона на къси) светваха в момента в който се подаде контакт...
Да, доста народ пише, че било вредно за ксенона и т.н. да се пали при включени фарове. Фактите са 2:
1. Японеца заводски го е сметнал, че и така става (явно има вяра в токовите и напреженовите защити и диапазон)
2. Над 5г експлоатация и над 100х.км и то предимно градско шофиране (многократно палене за къси разстояния) не показа дефект на някоя от лампите или блоковете, въпреки, че ксенона палеше при ВСЯКО подаване на контакт (независимо от външното осветление)...

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 31 Яну 2014 13:48
от Vesko
slowtraveler написа: Да, доста народ пише, че било вредно за ксенона и т.н. да се пали при включени фарове. Фактите са 2:
1. Японеца заводски го е сметнал, че и така става (явно има вяра в токовите и напреженовите защити и диапазон)
Сметнал, ма друг път. Дали е вредно за светлините или не знан. Обаче, ако ти е паднал акумулатора от дълго некаране на автомобила, малкото ток дето му остава и може евентуално колата да запали се губи за глупости. Като да си премести волана и седалката в рабтно положение още с вкарването на ключа в клюяалката, както да си запали светлините и още куп недомислици на "високотехнологичните" хибриди biggrin.gif tongue.gif Фаровете на съвременните тойоти имат и друг недостатък, ако изгасиш колата влизайки през вратата на пътника остават да светят до пълно изтощение на акумулатора. ohmy.gif worthy.gif worthy.gif worthy.gif Явно японците не са вече това което са били tongue.gif biggrin.gif Ама пустото бързане да се пусне нещо на пазара води само до недоносчета... Ама мода, кво да се прави. biggrin.gif

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 31 Яну 2014 13:55
от slowtraveler
Веско, тези опции / допълнителни консуматори са факт на всички съвременни автомобили, а не само на хибридите...
Последния път като имах проблем с акумулатора Кашкая доста се замисли дали да отключи волана - и там отива електрика :whistle:
А това, че някой е решил да влезе през шофьорската врата и да излезе през багажника едва ли би му дошло на ум на японеца tooth.gif
Ама и едва ли е нещо, което би трябвало да се прави де :whistle:

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 31 Яну 2014 14:11
от Airfan
Хм, ами аз като натисна бутона за запалване, за да изгася колата и ми гасне всичко, та как да останат запалени фаровете?

Re: Впечатления от 2014 Toyota Avensis T27 1.8 CVT

Публикувано на: 31 Яну 2014 14:19
от Vesko
Airfan написа:Хм, ами аз като натисна бутона за запалване, за да изгася колата и ми гасне всичко, та как да останат запалени фаровете?
Как е точно при теб не знам. Ама при мен вечер като натисна бутона за да загася фаровете те си остават да светят докато не се отвори вратата на водача. От там, ако сляза от колата докато работи двигателя и после се пресегна да я загася от вратата на пътника си остават вечно включени biggrin.gif Е благодарение на технологията на акумулаторите не е вечно wink.gif