Страница 13 от 42
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 04 Май 2017 20:53
от WoLF
В студеното време не само водните пари се виждат повече, така че е много относително какво виждаме всички ние, но както не може да се каже със сигурност е нафта или масло, така и за водата

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 04 Май 2017 21:11
от memorex
И въпроса който следва е– Сигурни ли сме в качеството на горивата у БГ
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 04 Май 2017 21:28
от slowtraveler
За сигурен - трябва си лаборатория... Но че не съм имал проблем - това е факт...
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 04 Май 2017 21:35
от memorex
Прескачаме до съседна Румъния ако имаме възможност и от раз елиминираме куп загадки.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 04 Май 2017 21:39
от slowtraveler
Зареждал съм в доста държави (включително Норвегия, Германия, Русия - но там на препоръчана 'норвежка' бензиностанция) - никаква разлика... Споделял съм го многократно тук...
Виж точните параметри няма как да ги знам, защото нямам лаборатория... Дизел за кораби - там съм виждал сертификатите от производителя Лукойл - всичко е ОК..
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 04 Май 2017 22:19
от Toyota Yarispz
малко отклонение от темата но горивата на нефтохим са пълен боклук включвам бензините и дизела! По лошо е че много вериги се "изхитриха" и зареждат от тях и ще дам един пример на в Пазарджик доста време търсих свестен бензин (преди години) и попаднах на Еко- веднага автомобила утихна, като на студен двигател също държеше по-ниски обороти и разхода спадна сравнен с бензин от лукоил,шел, омв и петрол. Навсичко отгоре си викам я да крепим местната икономика и си зареждах само на Пазарджишкото Еко!

Да обаче тук от година нещо се изгуби ефекта и си викам тия кво направиха ... Е какво да са направили ,започнали да зареждат в Южна България от Лукойл Нефтохим(така ми споделиха момите касиерки )

а в София горивата им идвали от Гърция (и в някакъв форум бях попрочел такива неща) ... та последния месец пробвах дизела и бензина (от обикновенните) и не мога да си позная колите двигателите мъркат

и изобщо коренна промяна .
П.С. някой да не си помисли че е някакъв вид реклама!, просто споделям впечатления.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 05 Май 2017 08:18
от slowtraveler
Toyota Yarispz написа: малко отклонение от темата но горивата на нефтохим са пълен боклук включвам бензините и дизела!
Давал си ги в лаборатория? Или нещо друго?
Според мен това са напълно необосновани твърдения.. 'Дефекта' на Лукойл е другаде - 'странната' ценова политика и неплащането на данъци...
Иначе за качествата на горивата - отговарят на стандартите (поне тези, които съм купувал промишлено - със сертификат)...
Друг е въпроса как си поддържа бензиностанцията конкретния собственик - дренаж на утайки, почистване, утаяване и т.н.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 05 Май 2017 13:12
от Toyota Yarispz
Разбира се че несъм го давал, обаче японски двигател на 70000км "очевадно" е по-шумен и лаком с бензина на Златев и тук уточнявам че става въпрос за 95 в двата случая! Не е препоръка или реклама, всеки си преценява как да си се грижи за автомобила!
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 05 Май 2017 13:25
от slowtraveler
При мен японския двигател не си е променял звука независимо от горивото в БГ за над повече от 100х.км... Нито пък е променял разхода...
С италианския двигател съм със същите впечатления и от дизела... Така, че всеки преценява какво представлява грижата за автомобила - нормална поддръжка или някакви други хипотетични идеи...
Освен това в другата тема за горивата бях показвал сертификати на горива, зареждани тук в БГ в бензинови самолети (А-95) - лабораторните анализи след инциденти показваха съответствие със стандартите...
Така, че продължавам да смятам за необосновани и изсмукани от пръстите такива обобщаващи твърдения... Дали можеш да попаднеш на кофти гориво в КОНКРЕТНА бензиностанция - да възможно е.. Дали им е било доставено калпаво гориво (ако са поръчали стандартно гориво) - това би било голямо изключение...
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 05 Май 2017 13:40
от Toyota Yarispz
Ами по пътя на логиката кофти бензин-повече детонации-повече шум-повече разход-повече амортизация (явно ни компа на двигателя ни иридиевите свещи могат да го компенсират a 2ZR-FE се слави като доста приличен)...
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 05 Май 2017 15:30
от slowtraveler
До тук - само субективни усещания

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 05 Май 2017 15:41
от krasengn
От друга страна на документи в България не може да се вярва винаги. Особенно документи на гигант като Лукойл. Несправедлива ни е съдебната система все още. Иначе теоретично документите са по-меродавни от опита на човек. Но не винаги.
Централите Марица-Изток също по документи са много чисти. Но на практика не е така със сигурност.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 05 Май 2017 15:51
от slowtraveler
Сертификатите които споменах са правени от независима лаборатория във връзка с разследване на самолетни инциденти...
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 05 Май 2017 16:15
от krasengn
В днешна България няма как Лукойл да бъде лоша компания от всякаква гледна точка. Никой няма да го допусне.
Независимата лаборатория в България ли е? Коя е другата тема за горивата, където пише за тези сертификати?
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Публикувано на: 05 Май 2017 17:12
от slowtraveler
Мисля в тази тема
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=28430
Или в тази:
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=31404&start=15
В повечето случаи анализа е от ГСМ лаборатория на летище... Да, в доста от случаите има механични примеси, което е нормално при 'разбъркването' или пробиването на резервоарите при авариите...