Страница 13 от 18
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:57
от LEXUS
SFINKS написа:
Това къде ?
Кой пазар.
Аз живея в Европа и конкретно в България
В България метан станции има и тук новите Пасатите са сигурно 100 пъти по-продавани от Приус
Излез на улицата и виж .
Сигурно??? Ти шегуваш ли се?
А това,че ТИ живееш конкретно в България няма нищо,ама нищо общо коя кола е по-добра и съответно по-търсена на пазара.
SFINKS написа:Виж в Америка където не карат дизели е обратното .
Това че Американците са олигофрени и не карат дизели а да не говорим автомобили на метан , значи ли че не са идиоти . Не не значи . Идиоти са . Или по точно пертолните гиганти ги правят на идиоти .
Страхотна аргументация! Достойна да влезе в трудовете по реторика!
Същите тези идиоти/американците/ имат най-високия стандарт на живот, БВП, с което държат цената Долар- Евро почти 1:1 - една държава срещу един континент. Те са такива идиоти,че онзи ден изпратиха невиждана техника на Марс и се разхождат техните роботи горе,а не европейските! Също така са такива идиоти,че 1 млн. умни българи избягаха при лошите "идиоти", които петролните гиганти така са ги притеснили,че Ford F150 е от най-купуваните МПС!
А 'умните" европейци си броят центовете постоянно и купуват дизели с ръчни скорости,важно е икономия да има, щото петролните гиганти не ги правят на идиоти с нафта и бензин 1.50 Евро! Но европейците са от Стария свят, дай да не ги закачаме, те са по подразбиране умни и Мерцедес и всички останали!
SFINKS написа:За Американците Приуса е върха на икономията . В България всяко такси на метан размазва Приуса по разход...
Какво да говорим повече .
Не, за американците ,а и за целия свят Приус е колата с най-ниски емисии и най-нисък разход, неконвертирана с алтернативно гориво. В България всяко такси на Метан е 80 коня, от които след метана са останали 55! Приус винаги е 136 коня! с разход 4/100км.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 18:00
от slowtraveler
Владислав написа:,,,И колко е тази много технология в Ампера?
Ами нова технология е всичко - от управление на мощен двигател, самия мощен двигател, батерии и т.н...
Plug-in хибрида какви параметри има в EV режима дори и да му се увеличи тройно пробега, че да може да достигне Амперата? Макс скорост 40км/ч?
Нормално да е толкова при такава разлика в мощностите на ел.двигателя и различните батерии...
Но явно заради тези разработки автомобила е излязъл скъп и практически непродаваем...
За разлика от Приуса...
LEXUS написа:...... Приус винаги е 136 коня!..
И в EV режим ли?
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 18:02
от LEXUS
slowtraveler написа:.
Plug-in хибрида какви параметри има в EV режима дори и да му се увеличи тройно пробега, че да може да достигне Амперата? Макс скорост 40км/ч?
Нормално да е толкова при такава разлика в мощностите на ел.двигателя и различните батерии...
Но явно заради тези разработки автомобила е излязъл скъп и практически непродаваем...
За разлика от Приуса...
Да, той не е нужно да я настига, напротив,м пътят е друг- по-леки батерии, по-евтина цена, но усреднен разход на гориво 2/100км. Това е Приус Плъг Ин.
А за какви 40 км./ч. говориш?
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 18:04
от LEXUS
slowtraveler написа:
И в EV режим ли?
Не,говоря за Приус в хибриден режим.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 18:18
от SFINKS
Lexus ,
По улиците на България има във пъти повече нови пасати от приуси , просто излез и се разходи .
В Европейски мащаб разликата сигурно е още по-фрапираща .
В Европа няма сигурно нито един продаден F 150 а в Америка е най-продаваният автомобил .
Как ще обясниш на един Американси олигофрен че това е най-тъпият автомобил на света ?
Никак , той си има железните доводи че за Америка това е автомобила .
Това че Приус е много продаван автомобил в Америка изобщо не значи че не на последно място по продажби в Европа .
Сега изясни ли ти се каква е ролята на пазара за избора на автомобил и защо аз няма да си купя примерно F 150 а ще си купя применро пасат на метан ?
Същата работа е и с приуса , за Америка е супер , за Европа не е нищо особенно
За Американците и тяхната държава дай да не отваряме темата че там е мноооого дълбоко
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 18:44
от LEXUS
SFINKS написа:Lexus ,
По улиците на България има във пъти повече нови пасати от приуси , просто излез и се разходи .
В Европейски мащаб разликата сигурно е още по-фрапираща .
По улиците на България има повече Инсиния,Мондео,Астра и Пежо 308 от Приус, но това не ги прави по-добри коли. Изобщо България не е еталон за потребителска култура!
За европейския мащаб- явно се налага да ти повторя- В Европейски мащаб и Пежо е по-продавано от Тойота, но това значи ли,че Пежо е по-добра кола? Не,разбира се, просто европейците купуват автомобили свое производство.
SFINKS написа:В Европа няма сигурно нито един продаден F 150 а в Америка е най-продаваният автомобил .
Как ще обясниш на един Американси олигофрен че това е най-тъпият автомобил на света ?Никак , той си има железните доводи че за Америка това е автомобила .
Защо мериш с твоя аршин? Американците много добре знаят защо купуват пикапи. Който не му трябва пикап, си купува Камри. Но почти никой Пасат. Камо ли на метан!! Та в САЩ вече имат станции за Водород и Хонда продава автомобил на Водород, ти пак говориш за някакви технологии от 40 години. Това е цивилизационен избор и разликите мжду САЩ и Европа са огромни.
И американския пазар е добър барометър както за Пасат, така и за Приус! Това е паритетен пазар и за японци, и за германци.
SFINKS написа:Това че Приус е много продаван автомобил в Америка изобщо не значи че не на последно място по продажби в Европа .
Сега изясни ли ти се каква е ролята на пазара за избора на автомобил и защо аз няма да си купя примерно F 150 а ще си купя применро пасат на метан ?
Да, в Европа може да си купиш Пасат на метан, който е по-скъп от Приус, но това не обезценява нито техниката, нито емисиите, нито по-голямата гаранция на Приус.
SFINKS написа:Същата работа е и с приуса , за Америка е супер , за Европа не е нищо особенно
За Американците и тяхната държава дай да не отваряме темата че там е мноооого дълбоко
За Европа не е нищо особено обясних защо. Европеецът подкрепя собствената си продукция и е крайно консервативен. Това обаче не обезценява постиженията на Приус.
За американците и тяхната държава съм се наслушал на хулене, но те са доказали многократно колко са напред в почти всички отношения.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 19:53
от slowtraveler
LEXUS написа:slowtraveler написа:.
Plug-in хибрида какви параметри има в EV режима дори и да му се увеличи тройно пробега, че да може да достигне Амперата? Макс скорост 40км/ч?
Нормално да е толкова при такава разлика в мощностите на ел.двигателя и различните батерии...
Но явно заради тези разработки автомобила е излязъл скъп и практически непродаваем...
За разлика от Приуса...
.... А за какви 40 км./ч. говориш?
Според мен Амперата е стъпка напред, защото е наблегнато нан EV режима - с доста добри параметри, които Приус в момента се опитват да достигнат......
Приуса в такъв режим не е ли с максимална скорост около 40км/ч и със силно влошени параметри като динамика?
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 20:44
от Vesko
slowtraveler написа:Приуса в такъв режим не е ли с максимална скорост около 40км/ч и със силно влошени параметри като динамика?
Слоу, електродвигателите на Приус си имат достатъчна мощност за добра динамика, но батерията не може да осигури тази мощност. При приус не знам колко е, но при RX400h батерията "дава" само 45kW, а 45kW за 2т+ кола...
Единият електродвигател е зацепен постоянно към предният мост, така че той със сигурност работи и при максималната скорост. Виждал съм индикаторите на RX-а да покават и на магистралата, че се движа само на електричество. Ограничението от 40км/ч го има само в EV режима. Най-вероятно (мое предположение) ограничението на скоростта се налага поради същата причина, заради която е ограничен и пробега само на ток. Смазването на електродвигателя (поне при предишният приус) е закачено към маслената помпа на бензиновият двигател. И когато той не работи няма смазване. От там и ограничението за пробега и вероятно и на скоростта.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 21:02
от slowtraveler
Все пак и самия електродвигател е с много по-малка мощност...
Не, че е нещо лошо, но това са разликите в концепциите - губиш EV динамика и мощност, но печелиш в цена....
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 21:25
от Vesko
slowtraveler написа:Все пак и самия електродвигател е с много по-малка мощност...
Не, че е нещо лошо, но това са разликите в концепциите - губиш EV динамика и мощност, но печелиш в цена....
http://www.conceptcarz.com/vehicle/defa ... =15907&i=2
167+45 = 212HP, ако информацията е вярна.
268HP се води, така че само на ток си има достатъчно мощност. Ама няма батерия.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 23:01
от micho
Аре бе sfinkse фключи се у разговора. Глей тия хора кви теми дискутират.Или тебе нещо те нема по техническите въпроси, а.На тебе ти дай само да повтаряш като некой пубер:
- ПАСАТОР е много добър,
- АМПРЕЛА е супер.
Това го повтори 100 пъти и нищо умно не каза,Аре, кажи нещо че форума нешо затъпе.
Те такива хора като тебе са нужни тука, че с тия ТОЙОТИ дето нито се чупят, хрчат малко и дето не струват майка си и баща си - ще умреме от скука бе!
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 13 Сеп 2012 09:13
от slowtraveler
Vesko написа:..
167+45 = 212HP, ако информацията е вярна.
Аз го изкарах 167+68=235к.с. при Лексъса, но нещо ме съмняват данните - батерията му наистина ли е 47kW?.
Но аз имах предвид Приуса с неговите 67к.с. на ел-двигателя (т.е. - разполага само с тази мощност в EV режим, срещу 150-те коня на Амперата)...
Абе англичаните пак не могат да се ориентират - правят тойоти, поддържат германците....
На къде отива света laugh.gif
http://www.extremecentrepoint.com/?p=541
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 13 Сеп 2012 09:56
от Владислав
Slow, интересна статийка.А коментарите под нея са още по-интересни.А най-интересното е че се сравнява стар модел Prius с нов на BMW...
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 13 Сеп 2012 10:46
от SFINKS
Няма нищо странно или необичайно че дизел BMW харчи по малко от Приус на извънградско .
Това отдавна е ясно но някои хора не искат да погледнат истината в очите и си заравят главата в пясъка .
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 13 Сеп 2012 11:20
от mirott
SFINKS написа:Няма нищо странно или необичайно че дизел BMW харчи по малко от Приус на извънградско .
Това отдавна е ясно но някои хора не искат да погледнат истината в очите и си заравят главата в пясъка .
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
