Страница 13 от 13
Публикувано на: 15 Фев 2012 20:16
от Raya
Някой от форума тук дали е завеждал щети породени от непочистените улици?
Днес по новините показаха някои последствия за колите от заледенелите коловози и се замислих, хората завеждат ли щети към застрахователите ?
Веднъж реших да заведа щета на одран праг от дупка. Застрахователите ми казаха, че понеже е станало в движение, трябва ми протокол от катаджиите/полицаите. По пътя на логиката, би трябвало да се отнася и за щети от лед/сняг?
Публикувано на: 15 Фев 2012 20:37
от Vesko
Raya написа:Някой от форума тук дали е завеждал щети породени от непочистените улици?
Днес по новините показаха някои последствия за колите от заледенелите коловози и се замислих, хората завеждат ли щети към застрахователите ?
Веднъж реших да заведа щета на одран праг от дупка. Застрахователите ми казаха, че понеже е станало в движение, трябва ми протокол от катаджиите/полицаите. По пътя на логиката, би трябвало да се отнася и за щети от лед/сняг?
За пукнатият ми картер от лед на времето булинс ми платиха картера и корите под джигателя. Ама за това че ми изтече маслото и ми смениха коляновият вал с малко лагери ми показаха среден пръст. Трябвало да погледна че нямам масло... интересно в движение как да го направя

Не че по принцип позвам щеката за маслото де. А и 1.8 ВВТИ двигателя тогава нямаше датчик за нивото на маслото (не знам сега има ли)
Публикувано на: 15 Фев 2012 20:57
от slowtraveler
Нямал съм проблеми с кори и т.н. по застраховка...
А Веско е имал лампа за ниско налягане на маслото, а докато има налягане, няма блокиране на колянов вал...

Публикувано на: 15 Фев 2012 23:28
от Vesko
slowtraveler написа:Нямал съм проблеми с кори и т.н. по застраховка...
А Веско е имал лампа за ниско налягане на маслото, а докато има налягане, няма блокиране на колянов вал...

Ама аз си пукнах картер-а в Добрич или на магистралата около Варна.... а лампата за ниско налягане започна да мига в София... Да спирам през 5км да проверявам маслото ли??? При условие че вече имах безпроблемни 300х.км с тойота дето не бях и докосвал пръчката за проверка на нивото на маслото biggrin.gif От къде да знам че новите са по-кекави от старите

Публикувано на: 16 Фев 2012 09:22
от slowtraveler
Да де - около минута - две след като е почнала да мига лампата си 'окотил' коляновия вал....
Публикувано на: 16 Фев 2012 11:15
от Vesko
slowtraveler написа:Да де - около минута - две след като е почнала да мига лампата си 'окотил' коляновия вал....
Ама тя си изгасваше като вдигна оборотите и понеже беше около 20ч реши на другият ден да ходя в сервиза

Е отидох още същата вечер и то с пътна помощ biggrin.gif
Публикувано на: 16 Фев 2012 12:41
от slowtraveler
Хаха, Веско, това ми напомни един колега, който идва в офиса и казва 'абе какво значи една лейка на таблото'....
Веднага ми настръхнаха косите...
А той ме успокоява - 'споко бе, тя примигва само по баир нагоре' laugh.gif
Но там автомобила бе Таврия, и издържа
П.С. В книжката ти пише - светне ли НЕЗАБАВНО изгасете двигателя и с пътна помощ - в сервиза...
Публикувано на: 16 Фев 2012 13:02
от Vesko
slowtraveler написа:
П.С. В книжката ти пише - светне ли НЕЗАБАВНО изгасете двигателя и с пътна помощ - в сервиза...
Точно така и направих. Ама тя преди това мигаше
