Страница 13 от 13
Публикувано на: 27 Яну 2012 00:30
от Uncle Dido
Кану, би ли разгледал това -
http://www.extreme-tuning.bg/index.php? ... subcat=216
И ако искаш да коментираме?
Като информация - Кейджа пристига полуфабрикат от "Къстъм Кейджес" - Англия, хром-молибден е и струва 2600 паунда.
Към него върви диск със снимки как точно да бъде монтиран, три тръбички, които трябва да бъдат напаснати и заварени, след което се изпращат в Англия.
После ни изпращат табелка с хомолагация, че кейджа, който сме сложили - става, един вид.
Аз напасвах тръбите, а Драго след мен - завари всичко с аргона.
Значи - фугите, дето имам право да оставя, не трябва да превишават един милиметър.
Но това е друго.
Основната клетка е от ф40 х 1.5 мм., а укрепването по триъгълник - ф30 х 1.5мм., а помощни тръби - ф26 х 1.0мм.
А Митсубиши-то вече има и документ...

Публикувано на: 27 Яну 2012 02:36
от K-A-N-U
Razgledah proekta kakto i drugite kletki koito sa praveni ot tozi tuner , no ne moga da razbera za kakvo iska6 da si govorim? Za tova kolko dobra im e izrabotkata li? Ili za tova kolko im struva na tiah da ia postaviat tazi kletka v sravnenie s tova kolko mi struva na mene? Ili moje bi za tova kolko vreme, resursi, miasto, hora i opit im otnema za da napraviat kletkata po tozi na4in?
Az osaznavam 4e kletkata koiato pravia e mnogo po-amatiorsko ispalnenie, no kakto kazah takiva sa mi vazmojnostite i za tova taka ia pravim. Staraem se s ba6ta mi da ia pravim maksimalno profesionalno i pravilno.
Ti kato po-vesht v zanaiata ne mislish li 4e e pravilno da se usilva kletkata kato se prihva6ta kam kupeto i che trabvata konfiguracia koiato ispolzvam ne e v poveche ami naprotiv daje ima nujda ot o6te dosta ukrepitelni to4ki i trabi?
Публикувано на: 27 Яну 2012 07:09
от Japanese_fever
Според мне спорът е излишен, ако я правиш по спецификациите на Rally America, защото ако ти удобрят значи работата е свършена добре.
Надявам се, че четеш из техните форуми и виждаш другите как са си направили клетките, още повече, че имаме няколко полски екипажа от Чикаго, ако не се лъжа.
Лошото е, ако направиш клетката и те върнат, заюото не е направена по техните изисквания.
Публикувано на: 27 Яну 2012 19:43
от Uncle Dido
Кану, чакай малко - далеч съм от мисълта да споря с теб. Просто ако ми беше писал в началото - можеше да си улесниш много работата, а и предполагам щеше да покриеш изискванията, които, честно казано - може в Европа и при вас да са различни.
Просто можех да ти дам няколко съвета за напасването и за заварките.
Както и за броя тръби - не е необходимо да правиш тръбна конструкция вътре в купето, която да издържа удар с влак.
Не знам какви тръби и с каква дебелина използваш, не забравяй, че се отразява на килограмите, освен, ако не си изстъргал изолацията отвътре и отдолу.
Както и да е.
Пожелавам ти успех и давай още снимки!

Re:
Публикувано на: 03 Ное 2012 04:10
от Japanese_fever
НАшият колега и съфорумец KANU направи първото си участие на официално състезание,
кръг от шампината на Rally America.
Очаквам отзиви от преживяното или най-малко снимки!
КАНУ, поздравления за първата изява!

Re: Nova pridobivka za men i KANU
Публикувано на: 03 Ное 2012 13:24
от andrian999999
да да видим , повече ако може

Re: Nova pridobivka za men i KANU
Публикувано на: 03 Дек 2012 11:11
от rudolf
....ДЖАПИ- няма ли някакви официални линкове за шампионата/мероприятието?
с каква кола??
Re: Nova pridobivka za men i KANU
Публикувано на: 03 Дек 2012 19:02
от Japanese_fever
Ами с тази кола на снимката горе.
Нали цялата тема е за същата кола?!?
Ето линк с Entry list-a:
http://rally-america.com/events/2012/OTRR2/
Много ми е тъпо, че има някакви материали за новобранци, а за КАНУ,
където му е първо състезание и е хвърлил толкова усилия, и средства не видях някой да е написал и 2 реда.
KANU №150 на 5:22
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... AaON6BrQWQ
KANU on board camera:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... kutf8IZ6A8
Overview of the rally KANU e на 6:25 и 9:01
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... CkSyY9fWxw