Страница 13 от 16

Публикувано на: 22 Май 2008 21:05
от rudolf
cj написа:Под "агресивен" имах в предвид по-скоро начинът, по-който експлоатирам автомобила - както съм писал и по-рано, колата ми е само за "глупости" и почти не вижда нормално каране. Двигателят като концепция е малолитражен и високооборотен. За да му ползвам потенецияла почти не падам под 5500 рпм и то само в момен на шифтинг. Всичко това в комбинация с планираните промени води до значително завишена амортизация. От тази гледна точка, предпочитам да имам по-качествен и надежден сетъп.

...колкото да самите валове, за сега нямам намерение да ги сменям. Но принципно, ако реша да минавам по-нагоре с атмосферния сетъп - то те са логическата следваща стъпка и тогава качеството на карантиите вече ще е от наистина голямо значение.
:thumbsup: найстина е хубаво докато настъпваш-да не мислиш кое ти е слабо или е затръгнало...,а акъла да ти е в карането..

Публикувано на: 23 Юни 2008 23:59
от cj
Колата е сглобена. smile.gif Двигателят е в процес на разработване. Първи отзиви: нищо впечатляващо, както се казва в един филм "Well, it can move" wink.gif tongue.gif Oпределено има нужда от настройка, така че се надявам резултатът значително да се подобри.

За пореден път благодаря на bad_dog & Co. :thumbsup: worthy.gif :occasion5:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Публикувано на: 24 Юни 2008 00:25
от punkara
:thumbsup: punk.gif yako! Bravo! happy.gif

Публикувано на: 24 Юни 2008 00:43
от Xeku
Mеханиците са ти от Cartoon Network, но останалото изглежда доста на ниво! laugh.gif

Публикувано на: 25 Юни 2008 23:06
от agent dust
много хубави джелеза cool.gif

Публикувано на: 09 Окт 2008 15:13
от cj
Хидравлична спирачка:
Изображение

ACT Cluthc kit: Heavy Duty Plate & Performance Street Disk
Изображение

Публикувано на: 09 Окт 2008 17:20
от ugabuga
vsichko extra ama da beshe vzel street plate i 4 ili 6-puck disk.
Pak sushtite kone shteshe da darji, no s mnogo po kulturno mek pedal :) ama i taka e extra de. Moite sa dolu gore sushtite.

Публикувано на: 10 Окт 2008 00:34
от agent dust
този съединител е екстра. сложихме такъв на тодор и не се различава особено от оригиналият като усещане, пак си е мек.

Публикувано на: 10 Окт 2008 08:27
от del_sol_fen
super e stanalo :)

iavno horata ot 7up reklamite deto sa ti pravili kolata....znaiat kvo praviat :)

Публикувано на: 10 Окт 2008 15:28
от LordDigital
A kakva e taz spirala predi rycnata ,da ne bi da se planuva imlementacia na nqkakyv mehanicen G-meter :whistle:

Публикувано на: 10 Окт 2008 16:25
от ugabuga
a ne na mene kato mi se skusat jilata moje i az da se zamislia za edna takava ruchna che taia kolkoto i bavno da se dvija kat drupna ne moga da blokiram kolelata.

Публикувано на: 10 Окт 2008 16:42
от b_d
LordDigital написа:A kakva e taz spirala predi rycnata ,da ne bi da se planuva imlementacia na nqkakyv mehanicen G-meter :whistle:
Тези, които виждат светлина в тунела да си мълчат :whistle:

Публикувано на: 10 Окт 2008 17:46
от rudolf
cj написа:Колата е сглобена. smile.gif Двигателят е в процес на разработване. Първи отзиви: нищо впечатляващо, както се казва в един филм "Well, it can move" wink.gif tongue.gif

този проект ми въздейства очайващо,,,,прави се всичко за което си мечтая да направя и накрая..."Well, it can move" unsure.gif

Публикувано на: 11 Окт 2008 00:14
от LordDigital
bad_dog написа:
LordDigital написа:A kakva e taz spirala predi rycnata ,da ne bi da se planuva imlementacia na nqkakyv mehanicen G-meter :whistle:
Тези, които виждат светлина в тунела да си мълчат :whistle:
:whistle: :whistle: :whistle:

Публикувано на: 13 Окт 2008 15:15
от cj
Съединителят е ОК, чувства се доста като сток. Дори съм леко разочарован - надявах се да е маничко по-рязък. Би следвало поне да издържа по-дълго. :)

Колкото до ръчната, в началото ми се струваше слаба. С времето започнах да свиквам, но все още смятам, че й липсва т.нар. "initial bite". Ще отида да замеря дали има разлика в силата и скоростта на притискане в зависимост от това дали системата се задейства с педала или с ръчната спирачка.