Страница 13 от 14
Публикувано на: 21 Мар 2011 15:42
от Raya
SFINKS написа:
Mitsubishi Colt е абсолютно дърво сравнено с Яриса

И аз съм на това мнение. Интериора отвратителен, само като го погледнах го отписах от списъка. Сравнявах Колт, Мазда 2, Мазда 3 и Ярис (за служебна кола), мисля, че Яриса ги бие всички. И за 2 години в форума, не чух оплаквания от бензинов Ярис.
Публикувано на: 21 Мар 2011 15:57
от Mustey
Публикувано на: 21 Мар 2011 19:50
от nowyaris
То сега от радикални случки не бива да си правиш кардинални заключения.Нали ти си си го избирал от шоурума.Прочетох ти темата която си посочил-ами върви и ги вкарай на кучето в гъза.напълно си в правото си да го направиш.Ама да подкарваш всичките Тойоти под общ знаменател е малко елементарно.Аз вече трета година намам АБСОЛЮТНО никакви оплаквания от колата.Оплаквания имам във връзка с техническото обслужване по гаранцията/маслото за ДВГ/но за друго , господ ми е свидетел , че не мога и дума да кажа.Колата е като нова и не е мръднала и на милиметър.Повече разум и по-малко чувства винаги са по-добрия вариант в отношенията между всички нас.

Публикувано на: 22 Мар 2011 13:44
от Mustey
nowyaris написа:То сега от радикални случки не бива да си правиш кардинални заключения.Нали ти си си го избирал от шоурума.Прочетох ти темата която си посочил-ами върви и ги вкарай на кучето в гъза.напълно си в правото си да го направиш.Ама да подкарваш всичките Тойоти под общ знаменател е малко елементарно.Аз вече трета година намам АБСОЛЮТНО никакви оплаквания от колата.Оплаквания имам във връзка с техническото обслужване по гаранцията/маслото за ДВГ/но за друго , господ ми е свидетел , че не мога и дума да кажа.Колата е като нова и не е мръднала и на милиметър.Повече разум и по-малко чувства винаги са по-добрия вариант в отношенията между всички нас.

Не съм правил кардинални заключения. Не съм го избирал от шоурума. Поръчах го и дойде, огледах го малко ама тези неща не видях а и си знаех че нито аз мога в момента да направя обстоен оглед, нито ако има нещо те ще могат да го оправят на място веднага, нито има значение дали сега или след 2г. открея дефекта...
Иначе, колата не се тресе много на нашите дупки, икономична е и е лесна и удобна за каране.
Не забравяй само, че в тази кола има място за 3 души ако са с багажа им. Ако смяташ да водиш 4-ма на екскурзия с тях, имай предвид че няма да има място за багажа им.
1.33 е добъре балансиран избор за двигател.
Публикувано на: 22 Мар 2011 21:13
от nowyaris
Колега,Вие сте моята мечта.Откога чакам някой да ми снесе двадесет и кусур бонбона без много-много да гледа какво му продавам.Написах ти-кръгом в дилърския център и ги вкарай там откъдето са излезли.Иначе модела е бонбон,икономичен е до възможния максимум и е перфектната градска кола.За ГРАНДТУРИЗЪМ има други модели.Отделно ми се струва за досегашния период на експлоатация,че е направо желязна.Успех и натисни твоя дилър до дупка,келеши с келеши такива,ама ха.

Публикувано на: 22 Мар 2011 21:29
от mitkoa
Че какво да гледа
То по твоята логика вече и нов автомобил да водим на доверен сервиз да го проверяват преди да купим laugh.gif
Съчувствам му на колегата.И козметично да е.......просто са му развалили целия кеф....
Публикувано на: 23 Мар 2011 09:14
от Nixter
Да отиде колегата да му ги щракнат пластмасите за нула време. Какво толкова е станало? Колко още ще има да ходи до сервиза за дребни кусири? Аз моя дилър го тормозех за щяло и нещяло. Я да ми сложи паднал амортисьор на жабката на Авенсиса, я да ми смени мухлясалата тапицерия на тавна на Айгото, я да ми завари откачилия се кабел за отопление на задносто стъкло, я за друга дреболия laugh.gif В това е кефа на гаранцията.
Публикувано на: 23 Мар 2011 10:58
от Creep
Nixter написа:Да отиде колегата да му ги щракнат пластмасите за нула време. Какво толкова е станало? Колко още ще има да ходи до сервиза за дребни кусири? Аз моя дилър го тормозех за щяло и нещяло. Я да ми сложи паднал амортисьор на жабката на Авенсиса, я да ми смени мухлясалата тапицерия на тавна на Айгото, я да ми завари откачилия се кабел за отопление на задносто стъкло, я за друга дреболия laugh.gif В това е кефа на гаранцията.
Извиняай, ама... еVem ти кефа!

Публикувано на: 23 Мар 2011 21:32
от nowyaris
mitkoa написа:Че какво да гледа
То по твоята логика вече и нов автомобил да водим на доверен сервиз да го проверяват преди да купим laugh.gif
Съчувствам му на колегата.И козметично да е.......просто са му развалили целия кеф....
Да гледа какво купува.Модела си е супер,сега че неговата има козметични дефекти-еми случва се.Гаранционна е-ще му я оправят.А за това,че са му развалили целия кеф си прав.А това,че клиент се печели с години,а се губи за минути е аксиома в търговията.
Публикувано на: 24 Мар 2011 10:35
от Mustey
Колата е поръчана, не е била на автопарка кадето са старите. Освен да бях отишъл в склада в Австрия, да отвлека служител на Тойота за да имам неговите бадж и униформа, после да хакна компютъра им за да разбера коя е предназначена за БГ и тогава да си я огледам и ако има дефекти да кажа на продавача че съм екстрасенс и знам че тази Тойота която пристига не става и като докарат други, да ми кажат?
Публикувано на: 24 Мар 2011 10:51
от SFINKS
Бъди сигурен че кола в това състояние не може да излезе от завода .
Български ръчички са пипали
Така и така ше ходиш в Тойота искай да свалят целите детайл и да огледат отдолу разни механизми колани ,ел ключове и така нататък ...

Публикувано на: 24 Мар 2011 11:02
от Владислав
Всеки допуска грешки-дори и французите в завода на TOYOTA.Лошото е че никой в БГ не е обърнал внимание и да сглоби като хората тези пластмаси.И най-неприятното е че кефа на колегата от тази покупка е изгубен,а на негово място има много яд.Все пак-по темата:Yaris-а като автомобил е едно от най-добрите предложения в класа си.Независимо дали е на лизинг.Просто колата си струва парите.
Публикувано на: 24 Мар 2011 20:23
от nowyaris
Mustey написа:Колата е поръчана, не е била на автопарка кадето са старите. Освен да бях отишъл в склада в Австрия, да отвлека служител на Тойота за да имам неговите бадж и униформа, после да хакна компютъра им за да разбера коя е предназначена за БГ и тогава да си я огледам и ако има дефекти да кажа на продавача че съм екстрасенс и знам че тази Тойота която пристига не става и като докарат други, да ми кажат?
Те от дилърския център нали не са ти пуснали ключовете и документите в пощенската кутия.Когато седна за първи път в колата не ти ли направиха впечатление тези рекламации?Не мога да повярвам.Наистина.Но станалото-станало-не се тревожи,а този път прояви по-голяма настойчивост и внимание

Публикувано на: 25 Мар 2011 11:31
от SFINKS
Владислав написа:Всеки допуска грешки-дори и французите в завода на TOYOTA.Лошото е че никой в БГ не е обърнал внимание и да сглоби като хората тези пластмаси.И най-неприятното е че кефа на колегата от тази покупка е изгубен,а на негово място има много яд.Все пак-по темата:Yaris-а като автомобил е едно от най-добрите предложения в класа си.Независимо дали е на лизинг.Просто колата си струва парите.
автомобил не може да излезе в това състояние от завода

Публикувано на: 28 Мар 2011 17:12
от Владислав
Sfinks,достатъчно е да не са закопчани добре щипките на тези декоративни кори и към момента да изглеждат добре-впоследствие от вибрациите от транспорта да "цъфнат" сами.Не е толкова чудно.има и друго-може да има и пластмсата на тези щипки някакъв проблем.Я отливка,я материал.Единични дребни дефекти са нормални.Както казах по-рано на колегата-това да му е проблема с този автомобил.
При положение че от завода излизат стотици,да не кажа хиляди бройки дневно-хората от тамошното ОТК имам наистина много малко време да огледат добре автомобила.Като се набляга на системите за сигурност,качество на лаково покритие,дефекти по стъклата,светещи лампи по таблото,и необичайни луфтове по ламарините.Със сигурност има доста по-сериозни грешки в заводите,и не само на TOYOTA.