ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от jim_beam » 28 Авг 2018 18:25
какво става, ако запушим и отвора в главата и изхода от ЕГР-а към колектора? Не просто с пластината отгоре, както колегата го е направил, защото така връща и го омаслява.
Един вид да се извади целия ЕГР и отдолу отвора да се затапи с подходяща планка. Тогава ако не светне чека не знам, в тоя случай ще е отрязан изцяло от двете страни...
Просто ми е интересна реакцията на електрониката, пък и на вървежа. И в този случай това противоналягане къде ли може да избие...
jim_beam
- slowtraveler
- Мнения: 6354
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 369 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от slowtraveler » 28 Авг 2018 18:27
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 5752
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 182 пъти
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от Hursa » 28 Авг 2018 19:52
При нормална работа на двигателя количеството изгорели газове постъпващо от картерната вентилация би трябвало да бъде много малко. Съответно и маслото увличано от тези газове е незначително, като голяма част от това масло би трябвало да успее да се отложи по стените на тръбната връзка на вентлацията и да се стече обратно в картера (до колкото разбирам). Дори при по значително количество картерни газове, при неголямо износване - би трябвало увличаното от тях масло да се отсепарира в сепаратор на картерната вентилация - може би има и при вас такъв. Може евентуално да идва от уплътненията в лагерното тяло на турбокомпресора. Но обикновено, до пропуск на масло от тези уплътнения се стига, когато лагерите му са "тръгнали" (износени - до колкото знам), като значително по натоварен е лагера от страната на турбината - поради по-голямото натоварване в тази част от "пулсиращия" поток изгорели газове, а и е термично по натоварен. Но вероятно при вас да няма проблем, поне не и такъв, който да налага ремонт, след като нямате значителни "загуби" на масло. Може това неголямо количество масло да е и от отложения във времето - по стените на охладителя.
Hursa
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от Iliyа Damyanov » 28 Авг 2018 22:58
Ами аз преди два дни сложих капачка от буркан на входа на Клапана . Чек още не ми е светнал но не живея с мисълта ,че това е е най-правилно.jim_beam написа: ↑28 Авг 2018 18:25 Имам един въпрос:
какво става, ако запушим и отвора в главата и изхода от ЕГР-а към колектора? Не просто с пластината отгоре, както колегата го е направил, защото така връща и го омаслява.
Един вид да се извади целия ЕГР и отдолу отвора да се затапи с подходяща планка. Тогава ако не светне чека не знам, в тоя случай ще е отрязан изцяло от двете страни...
Просто ми е интересна реакцията на електрониката, пък и на вървежа. И в този случай това противоналягане къде ли може да избие...
Относно вървежа ... при студен двигател на празен ход работи по твърдо. Това е единствения негатив за сега. Позитива е ,че при повече кислород има повече мощност в ниските обороти. Турбо дупката става някак по-плитка защото EGR първоначално дави мотора и при кололо 1800 оборота затваря , тогава се включва и турбото и се чувства рязък подем. За повечето потребители това с липсата на тяга в ниските може и да не е проблем. Производителя е решил , че на прасен ход и в ниските няма нужда от мощност. Но при мен не е така. Автомобилът ми е работен и го товаря яко. Трябва да се включа в движението от един подземен гараж чийто изход е много стръмен. Ами трябва да дам предимство и като тръна колата гасне. За да се включа в движението ползвам ръчна мръсна газ и въртене на гуми. Сега от два дни излизам от гаража като бял човек . Просто пускам съединителя и давам газ. В другите режими разлика не виждам , просто в ниските става нормален автомобил .
Iliyа Damyanov
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от емооо » 16 Сеп 2018 18:20
Питам защото колата я взех със затапен ЕГР и постоянно ми дава тази дрешка.
Решил съм си проблема с триене на грешката с телефона и програмата Torgue но понякога минава време преди да я изтрия затова питам има ли някакъв проблем.
емооо
veso_hds
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от homie » 29 Сеп 2018 17:01
Днес реших и аз да почистя EGR клапана, но стана фал. На един клип остъргваха саждите с дървена пръчица и викам и аз така ще направя, за да не се надраска нещо. Уви, малко парченце от дървената ми летвичка се отчупи и падна вътре. Колко сериозно е това?

Иначе камерката беше доста натрупана и двата странични отвора бяха плътно затворени.
homie
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от kocemak » 14 Яну 2019 14:56
kocemak
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 29 Ное 2015 09:44
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis t25 2.0 116
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от Paiaka » 31 Яну 2019 22:43
Paiaka
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 20 Ное 2018 11:22
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Corolla Verso D-CAT
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от SvetoslavK » 11 Фев 2019 16:45
Колега случайно или нарочно да си получил нещо като отговор, съвет или решение?kocemak написа: ↑14 Яну 2019 14:56 Здравейте,след ремонт на духнала гарнитура на Авенсис 2.2 D CAT,ми се струва по муден и не отзивчив в ниските обороти до 2000.ЕГР ,всмукател,MAF са почистени по време на ремонта,сменени са филтрите и маслото.Прекалено малко са ми километрите преди ремонта ,но като че ли тръгваше много по добре на 4-та от 1500 оборота,а сега нищо не се случва при натиснат до край педал на газта,наема бавно до около 1800-1900 и после тръгва.Имам усещането че и надуването на турбината е малко по-късно.Неправилно свързани вакуум тръби,не добре почистен ЕГР,проблем с клапана на турбото,някакви идеи?На свободен ход познат дава газ,за да погледна колко надува маркуча след турбината-е доста слабо ми се струва в сравнение със старото италианско JTD което имах.Няма пушеци през ауспуха.
SvetoslavK
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от kocemak » 13 Фев 2019 11:34

kocemak
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от memorex » 13 Фев 2019 19:09
А има ли още един филтър на вакуума за управление на геометрията до турбината.С" дунапрен" е вътре.kocemak написа: ↑13 Фев 2019 11:34 Здравейте SvetoslavK,съвет или отговор не получих.По принцип е трудно така да се даде някаква диагноза,прекалено много са нещата в тези "съвременни" дизели, които могат да създадат проблеми.Аз лично свалих отново да видя какво е положението с EGR,самия клапан не беше разглобяван за пълно чистене/разглобих и почистих наново/.Входа си беше почистен,но вътре в колектора не ми хареса положението,сигурно са стъргали до където могат,а е трябвало поне една пороструйка да минат.Прегледах всички вакуум маркичи до които имам достъп и проблема изкочи-спукан на 2 места филтър на MAP сензора,при мен се намира до EGR.Почистих и залепих с поксипол.Нов е около 40-50лв ако се намери изобщо.Вече реакцията ми се струва нормална особено на 2-3 скорост в ниските,има отношение и към разхода,но все още засичам.
![]()
memorex
kocemak
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от memorex » 14 Фев 2019 16:58
memorex
- slowtraveler
- Мнения: 6354
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 369 пъти
- Получена благодарност: 401 пъти
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Мнение от slowtraveler » 14 Фев 2019 17:21
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта