Публикувано на: 22 Яну 2011 23:05
Та воланите са едни и същи ,ето виж.........
Дано най-накрая мирясаш с тоя волан
Версо 2008 и РХ400 2008
Дано най-накрая мирясаш с тоя волан
Версо 2008 и РХ400 2008
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Не , ти ще бъдеш обявен за фанатик ,щото си извън клишето на господина с многото букви, който в началото твърдеше,че немските луксозни марки били с повече екстри и по-комфортни от Лексус,сега спря да квичи тази лъжа след като се осъзна къде се намира и започна да крещи с големи букви други нонсенси. Лексусите изобщо не са с евтина пластмаса за разлика от БМВ и Мерцедес в някои техни модели. Да ме извинява господина с многото букви. И Лексус се доказа като изхвърли от най-продаваните ликсозни коли в Америка Мерцедес и БМВ. Пък Лексус ги изпревари с качествата си, и за това печели прочуванията за клиентско задоволство. Лексус винаги предлага повече екстри от немските луксозни марки. Да не говорим ,че тихите му хибриди са недостижими за германците!nov написа:Не съм фанатик ама това табло на Лексотана ми се струва, че е изпреварило времето си технологично и на дизайн разбира се, пък ако да са му копчетата и от Старлет.
Аз много добре знам, че са еднакви, защото карам Версо, а от няколко дни обикалям да оглеждам RX, радвам се, че ти си забелязал най накрая за кои модели говоря и си открил приликите.miLen4o написа:Та воланите са едни и същи ,ето виж.........
Дано най-накрая мирясаш с тоя волан
Версо 2008 и РХ400 2008
Комичен ставаш, стига с тия проучвания, дето ги четеш, че не спря с тия бръщолевици. Кога казах, че са с повече екстри серийно?LEXUS написа:Не , ти ще бъдеш обявен за фанатик ,щото си извън клишето на господина с многото букви, който в началото твърдеше,че немските луксозни марки били с повече екстри и по-комфортни от Лексус,сега спря да квичи тази лъжа след като се осъзна къде се намира и започна да крещи с големи букви други нонсенси. Лексусите изобщо не са с евтина пластмаса за разлика от БМВ и Мерцедес в някои техни модели. Да ме извинява господина с многото букви. И Лексус се доказа като изхвърли от най-продаваните ликсозни коли в Америка Мерцедес и БМВ. Пък Лексус ги изпревари с качествата си, и за това печели прочуванията за клиентско задоволство. Лексус винаги предлага повече екстри от немските луксозни марки. Да не говорим ,че тихите му хибриди са недостижими за германците!nov написа:Не съм фанатик ама това табло на Лексотана ми се струва, че е изпреварило времето си технологично и на дизайн разбира се, пък ако да са му копчетата и от Старлет.
Виж какво , не е нужно да ми се обясняваш като пубертет от 8-ми клас. Дадох ли ти нагледен материал , оня или оная от Камор изобщо не ме интересува. На приказки от някой или някоя не вярвам , виждаш ли го или пак да ти постна снимките:gh0s7r1d3r написа:Комикс, стига с тия проучвания, дето ги четеш, че не спря с тия бръщолевици. Кога казах, че са с повече екстри серийно?LEXUS написа:Не , ти ще бъдеш обявен за фанатик ,щото си извън клишето на господина с многото букви, който в началото твърдеше,че немските луксозни марки били с повече екстри и по-комфортни от Лексус,сега спря да квичи тази лъжа след като се осъзна къде се намира и започна да крещи с големи букви други нонсенси. Лексусите изобщо не са с евтина пластмаса за разлика от БМВ и Мерцедес в някои техни модели. Да ме извинява господина с многото букви. И Лексус се доказа като изхвърли от най-продаваните ликсозни коли в Америка Мерцедес и БМВ. Пък Лексус ги изпревари с качествата си, и за това печели прочуванията за клиентско задоволство. Лексус винаги предлага повече екстри от немските луксозни марки. Да не говорим ,че тихите му хибриди са недостижими за германците!nov написа:Не съм фанатик ама това табло на Лексотана ми се струва, че е изпреварило времето си технологично и на дизайн разбира се, пък ако да са му копчетата и от Старлет.
Друго. Я покледни един GS 2006та година с какво копче му се изключва TRC-то и как му се променят настройките на окачването и как се включва зимния режим. Погледни копчето само и замълчи. И човека, когото цитирах за дебелите евтини пластмасови копчета и чието име няма да назовавам, със сигурност има възможност да си купи не Тойота, не Лексус, а ТМА. И със сигурност се е повозил в доста повече коли, отколкото ти си виждал в интернет.
gh0s7r1d3r написа:Комичен ставаш, стига с тия проучвания, дето ги четеш, че не спря с тия бръщолевици. Кога казах, че са с повече екстри серийно?LEXUS написа:Не , ти ще бъдеш обявен за фанатик ,щото си извън клишето на господина с многото букви, който в началото твърдеше,че немските луксозни марки били с повече екстри и по-комфортни от Лексус,сега спря да квичи тази лъжа след като се осъзна къде се намира и започна да крещи с големи букви други нонсенси. Лексусите изобщо не са с евтина пластмаса за разлика от БМВ и Мерцедес в някои техни модели. Да ме извинява господина с многото букви. И Лексус се доказа като изхвърли от най-продаваните ликсозни коли в Америка Мерцедес и БМВ. Пък Лексус ги изпревари с качествата си, и за това печели прочуванията за клиентско задоволство. Лексус винаги предлага повече екстри от немските луксозни марки. Да не говорим ,че тихите му хибриди са недостижими за германците!nov написа:Не съм фанатик ама това табло на Лексотана ми се струва, че е изпреварило времето си технологично и на дизайн разбира се, пък ако да са му копчетата и от Старлет.
Друго. ....
Това ти ли писа, та дори с голям шрифт и червени букви.gh0s7r1d3r написа:Това имам в предвид, като казвам, че на лукс и екстри германците са ненадминати.
Не ми вади думите от контекста, ако обичаш.LEXUS написа:gh0s7r1d3r написа:Комичен ставаш, стига с тия проучвания, дето ги четеш, че не спря с тия бръщолевици. Кога казах, че са с повече екстри серийно?LEXUS написа: Не , ти ще бъдеш обявен за фанатик ,щото си извън клишето на господина с многото букви, който в началото твърдеше,че немските луксозни марки били с повече екстри и по-комфортни от Лексус,сега спря да квичи тази лъжа след като се осъзна къде се намира и започна да крещи с големи букви други нонсенси. Лексусите изобщо не са с евтина пластмаса за разлика от БМВ и Мерцедес в някои техни модели. Да ме извинява господина с многото букви. И Лексус се доказа като изхвърли от най-продаваните ликсозни коли в Америка Мерцедес и БМВ. Пък Лексус ги изпревари с качествата си, и за това печели прочуванията за клиентско задоволство. Лексус винаги предлага повече екстри от немските луксозни марки. Да не говорим ,че тихите му хибриди са недостижими за германците!
Друго. ....Това ти ли писа, та дори с голям шрифт и червени букви.gh0s7r1d3r написа:Това имам в предвид, като казвам, че на лукс и екстри германците са ненадминати.
Може ли да обясниш по коя логика и в рамките на кой контекст biggrin.gif сравняваш Лексус ГС с БМВ 750?gh0s7r1d3r написа:http://store.interlease.bg/img/1769/9-big.jpg - Лексъс ГС 430 2006 г.
БМВ 750 2006 г. http://www.bmwtowson.com/research/image ... terior.jpg
Такива, като мене имаш в предвид какви точно? Като какъв ме категоризираш, че не те разбирам.
Интересен човек си. Хем не си запознат с Лексус, хем немските според теб били по-луксозни?! Според мен пък си жертва на клишетата. Но твое мнение, би трябвало да се уважава всяко мнение. Но не ни го налагай с големи червени букви, защото ние сме на противоположното!gh0s7r1d3r написа:......... но за мен по-луксозни автомобили от Мерцедес, БМВ и Ауди няма. (говорим за масовите автомобили, Бентли, астън и прочее ги пропускаме)
Вярно е, че не съм много запознат с Лексъс-ите......
Хич не си приличат.gh0s7r1d3r написа:miLen4o написа:Та воланите са едни и същи ,ето виж.........
Дано най-накрая мирясаш с тоя волан
Версо 2008 и РХ400 2008
Добре, хайде сега някой да си сложи ръка на сърцето и да каже, не си ли приличат доста тези 2 снимки?