Страница 117 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Май 2021 17:07
от nicktodorov
Говоря само и единствено как EV time и EV distance в приложението показват пълни глупости.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Май 2021 17:15
от Krachunov
nicktodorov написа: ↑22 Май 2021 15:58
Mcl написа: ↑22 Май 2021 15:49
Прави я една идея по екологична, стига да спускат по този начин. Въпроса за мен е да се постигне по чист въздух за нас ,а хибрида допринася за това.
За екологичността не споря изобщо.
Въпроса е, че статистиките в приложението са неврни и подвеждащи.
средния рязход е верен. Тоест от към екологичност може да се вярва на аппа
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Май 2021 18:16
от Hursa
Krachunov написа: ↑22 Май 2021 14:27
При равен път, да речем подбалкански, набрал си с 90 колата спокойно минава между 2 и 5 км на ток преди да включи двигател.
Само в сънищата на тойота фантастите
nicktodorov написа: ↑22 Май 2021 15:16
Иначе по вашата/на Тойота логика и една дърта Уазка когато се спуска от планината с изгасен мотор е също толкова икономична и екологична…
За съжаление дори може спуска с хибридната корола да е свързан с повече загуби - например, ако наклона е малък и пуснете педала при регенерацията, може да забави до нежелано ниска скорост. Така, че трябва да търсите положението при което не регенерира (или да включите на неутрал, но не е желателно).
BOz написа: ↑13 Апр 2021 13:04
Чета днес, че Тойота вече имат реализирано "Auto Glide Control".
Най-накрая. 20 години по-късно се сетили, че могат и те да го заложат в софтуера на колата, а не да се мъчим като изоглавени.

Но май ще въвеждат свободен ход - ако съм разбрал правилно.
пс Но при двулитровата - предполагам може да намалите "регенерацията" с перата.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Май 2021 18:53
от Mcl
Колега пробвах и вашето залитане по шкодата ,и там ситуацията е по зле. Щом и моя приятел я разкара и си купи камери е достатъчно показателно, лично за мен.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Май 2021 18:58
от Hursa
За мен не е показателно, може приятеля ви да няма добър вкус.
А и хибридната шкода спокойно ще поддържа и 100 на батерия, дори за доста повече от 5 км.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Май 2021 20:15
от Mcl
Да около 50км и след това в гаража за още електроенергия.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Май 2021 20:30
от Hursa
Може и двигателя да си я зарежда, и от регенерация, и да се зарежда от регенерация при спускане, с тази разлика, че може да усвои енергията на значителен по протежение спуск (ако предварително батерията е достатъчно изразходвана, но трябва да се зададе).
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Май 2021 21:57
от Krachunov
Hursa написа: ↑22 Май 2021 18:16фантастите
И все пак не отговори колмо км имаш зад гърба си с тойота хибрид?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Май 2021 23:29
от BOz
Hursa написа: ↑22 Май 2021 18:58
А и хибридната шкода спокойно ще поддържа и 100 на батерия, дори за доста повече от 5 км.
То и хибридния Приус Прайм го може.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2021 09:25
от Hursa
► Виж съдържание
Може го. При двойно по-ниска мощност, при значително по-висока цена, при ограничена функционалност. Модел толкова непривлекателен, дори дилърите явно не смятат, че си заслужава и не го предлагат.
(Но се надявам да видим корола прайм с характеристики подобни на рав прайм.)
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2021 11:25
от ToyotaPassion
В Hybrid Assistant има отделна статистика за EV и Non-Fuel (по време и разстояние), та ако беше така и в MyT, щеше да е по-коректно, иначе забележката на nicktodorov има основание.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2021 11:49
от van
MyT показва данните коректно. Движение и време в ел. режим. ДВГ не работи, двата ел мотора работят. Не ти дава информация детайлна информация как е постигнато ускорението преди това. Това означава ли че данните са грешни и колата не се е движила в ел режим. Ами не. Освен това изрично е написано че това са приблизителни а не точни данни.
И на мен ми се иска да има по-детайлна информация. Можете спокойно да дадете обратна връзка и предложения. Аз намерих бъг и смятам да им пиша да си го оправят.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2021 12:43
от BOz
Hursa написа: ↑23 Май 2021 09:25Може го.
Ами тогава няма да внушаваш, че не го може.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2021 12:58
от Krachunov
Krachunov написа: ↑22 Май 2021 21:57
Hursa написа: ↑22 Май 2021 18:16фантастите
И все пак не отговори колмо км имаш зад гърба си с тойота хибрид?
да не чакам отговор, че всичките ти приказки ще се окажат от 1001 нощи?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 23 Май 2021 13:46
от Hursa
BOz написа: ↑23 Май 2021 12:43
Ами тогава няма да внушаваш, че не го може.
Ми тя темата е за новата корола, не за това, което не могат другите модели на тойота
