Страница 12 от 28

Публикувано на: 18 Юни 2010 20:54
от jim_beam
Bass_Man написа:...
Scott написа:
jim_beam написа:...чудно как някой в бг не се е сетил да вземе приус за такси ...
:whistle:
Като направят Prius TDI или VW Prius тогава ще има таксита .

имах предвид една проста сметка,щом във виена правят разход под 5l/100km не знам с какво tdi или lpg или cng може да му излезе насреща? cool.gif
ясно,че услугите в бг струват дребни стинки и хората предпочитат да си карат бараките и като се счупят пак да си ги оправят,но за такси,което ти вади хляба наистина не го разбирам.

Публикувано на: 19 Юни 2010 03:58
от Bass_Man
Всичко е въпрос на психология не на технология ! Очевадно ясно е , че хибрида в града е незаменим на текущото ниво на технологиите . Също така е ясно , че е по-здрав от който и да е дизел на света . От там нататък само си разхлаждаме клавиатурите .
А , че на Веско крачето е тежко всички знаем :whistle: .

Публикувано на: 19 Юни 2010 09:14
от jim_beam
Bass_Man написа:Всичко е въпрос на психология не на технология ! Очевадно ясно е , че хибрида в града е незаменим на текущото ниво на технологиите . Също така е ясно , че е по-здрав от който и да е дизел на света . От там нататък само си разхлаждаме клавиатурите .
А , че на Веско крачето е тежко всички знаем :whistle: .
е и педала на газта му заяжда,пък и спирачките не са много добри де. laugh.gif

Публикувано на: 19 Юни 2010 13:56
от Vesko
jim_beam написа:
Bass_Man написа:Всичко е въпрос на психология не на технология ! Очевадно ясно е , че хибрида в града е незаменим на текущото ниво на технологиите . Също така е ясно , че е по-здрав от който и да е дизел на света . От там нататък само си разхлаждаме клавиатурите .
А , че на Веско крачето е тежко всички знаем :whistle: .
е и педала на газта му заяжда,пък и спирачките не са много добри де. laugh.gif
За 120000+км само комплект предни тампони с лагерчета съм сменил. Съгласен съм че са надежни smile.gif

Публикувано на: 20 Юни 2010 01:08
от Bass_Man
jim_beam написа:
е и педала на газта му заяжда,пък и спирачките не са много добри де. laugh.gif
Сравни го процентно с каквото искаш друго .

Публикувано на: 20 Юни 2010 18:35
от LEXUS
slowtraveler написа: Но това според мен не означава, че немците по принцип нямат ресурс да направят хибрид...
Навярно същото ще кажете и за французите ???
Които пуснаха серия чисто електрически пикапи (това май японците още не са го пуснали)...
Факторите за разпространение на даден автомобил са много...
В случая Приус печели поради сравнително добрия баланс пробег-автономност/мощност/цена....
Мерцедес явно са решили, че ще е подигравка на S класата да слагат големи електродвигатели, и затова са сложили малък, колкото да се премества по светофарите без да пали двигателя. А за ускорения/движение на двутонното купе си ползват нормалния двигател...
Стига, стига, слоу! Направо ме изнервяш с такива, извинявам се ,но левашки изказвания biggrin.gif . Стига си ги оправдавал Мерцердес! Те просто си не могат. Сигурно според теб и нарочно са направили хибрида да превключва на тласъци, защото ще е подигравка S-класата да работи тихо и гладко като Lexus LS 600h biggrin.gif

Kaк ще разчита за ускорение на основния двигател Мерцедеса, като основния двигател му е куц V6 с има-няма 260-270 коня? Доста тромавичко идва ускоренийцето на 2-тонен седан с този мотор. Ефективността на хибрида е именно в подпомагане на ускорението с добри електромотори, а не с мижави 20коня ел.моторче, с което може да си смеляш само кафето.

Lexus LS 600h пък дали се излага като има мощни електромотори и тотална мощност от 450 коня. И не се усеща превключването, ауууу, как се излагат тия от Лексус..... А мерцедес хич не се излагат ,че хибридът им вместо електромотор ползва кафемелачка и ускорява на претоварения V6“ Гениално!!! Е за кво изобщо им е електромоторчето дето го слагат-само да кажат,че и те произвеждат хибрид... но напълно безсмислен. Дотам са им възможностите, това е гениалното доказателство!


За Приус- Да, печели, защото е най-добрият хибрид, какъвто пазарът търси и е готов да плати. То майсторлъка е освен да направиш изряден хибрид, и да го вкараш в продаваема цена. Там германците и французите отново издишат. Тойота преди 7 години им обясни на французите защо е непродаваем дизелов хибрид-практиката го доказа. Тойота отново се оказаха перфектни в далновидността си.

За това и скоро френски хибрид няма да видим, освен прототипи по изложенията.

За ел.пикапите- Нисан и Митсубиши продават ел.автомобили с добри показатели, като Нисана е на цена,близка до Приус.
Най-напреднали и в ел.колите са японци.
А французите нека продават ел.пикапи- с какви характеристики, гаранции, цена и колко продадоха и откога, та да сравним?

Отново за Приус- Приус е най-продаваният хибрид, благодарение на много фактори, част от които си изброил. Именно поради някои от тези фактори Опел Ампера-GM няма да постигне тези успехи, в това аз съм убеден. Първо-цена, второ- разход на гориво, трето-емисии, четвърто- тегло, пето- лоша концепция.

Публикувано на: 20 Юни 2010 19:02
от LEXUS
Scott написа:
Bass_Man написа:...Та от тази гледна точка джапанките са мнооооого напред ! Защото Тойота си ползва собствени разработки за управление на автомобилите , което явно показва , че има достатъчен ресурс.
Тук много бъркаш. Не знам какъв опит имаш с японци (и други далекоизточни нации), но те са добри на многосерийно повторение на нещо вече измислено. Прекалено 'стройно' и 'неразчупено' мислят, за да са способни да създават нови работи. Т.е. "как да вкараме 100 неща в обем за 50 неща " в по-голяма степен се отнася за тях.
Тук ти много се бъркаш, не той.
Топлата вода отдавна е измислена. Не в това е въпросът, а в това колко е усъвършенствана. Защото и хибридът е измислен от Порше преди 1 век и повече, но хайде си го карай?! Ходи се качи и се вози в него, щом е измислен! И какво като е измислен,а неизползваем? Японците дефакто измислиха и продават продаваем, използваем, ефективен и смислен хибрид,а не Порше.При това японците имат стотици патенти за хибридните си системи,а не плащат лицензи на Порше, който е германец и според теб е велик мислител,и японците нищо не са изкопирали,а са създали и патентовали, вложили собствен инженерен потенциал. Така че , тия пост-комунистически типично български приказки как японците копирали са напълно необосновани. Нима японците копираха 8-степенната ск.кутия,нима копираха първите в света серийни LED светлини при лексус, нима копираха новото динамично окачване на новия Ланд Крюзер, нима с нещо копират германците, та все имат по-ефективни двигатели-с повече конски сили от кубатура? Или нима копират здравината на германците, та все японци са по първите места в класациите за здравина,а не германци. А хибридите със слънчеви батерии съяо ги копират много от германците,само където германците още са на равнище трак,трак-дизел,а японците на ел. коли, хибриди със слънчеви батерии и ултра-спортни лимитирани копирани Лексуси LF-A. Те също са много копирани, та червената им зона почва от 9000/об.мин, дето германците никога не са имали и нямат сериен такъв автомобил, при това V10, който да търпи безпроблемно над 9000 об./мин. Те понеже все копират японците, само че приказки без покритие. За мен германците сега копират хибридите от японците biggrin.gif И си е така biggrin.gif
Scott написа:А относно ресурса и възможностите, и педала за газта, и скапаните бутала са си чисто японски разработки, ама други го отнесоха. Нищо чудно, най-успешните продукти на Дензо да са ривърс-инджиниърд Бош biggrin.gif
Ресурсът и възможностите на Тойота са много по-големи от която и германска фирма се сетиш.
Безспорно Тойота има най-високите авангардни автомобилни технологии днес.
Скапаните бутала са си чисти немски бутала, въпреки това Тойота носи отговорност за това.
Денсо никога не ги споменавай с Бош в едно изречение. smile.gif Денсо произвеждат уникално здрави части. Бош-боклуци.
Scott написа:Прекалено 'стройно' и 'неразчупено' мислят, за да са способни да създават нови работи. Т.е. "как да вкараме 100 неща в обем за 50 неща " в по-голяма степен се отнася за тях.
Добре че германците мислят много разчупено и нестандартно.... не на нас тия.. biggrin.gif
А за това,че японците се стараят , образно казано, да вкарат 100 неща в обем за 50 неща, е вярно, и е една от причините да са толкова напред-защото винаги се стремят да усъвършенстват, да направят нещата по-ефективни и за производство, и за експлоатация. Японците не усложняват нещата,а се стараят да ги правят по-ефективни. Така частите стават,а ко е възможно, по-малко, по-лека конструкция и автомобил. И т.н. Искам да кажа,че това е много положителен метод.

Публикувано на: 20 Юни 2010 20:03
от nov
LEXUS!!!
Мойте уважения човече.С това което си написал в последните си два поста съм толкова съгласен че просто няма какво да добавя.Често имаме търкания с тебе относно някой въпроси но просто в тези два поста си синтезирал нещо което заслужава похвала. :thumbsup:
В един друг форум споря с един пич който ми говори че японците не правили технологии а само ги крадяли, пича е фен на БМВ-изтъква ми неговите достойнства.Аз съм твърдо зад Тойота и Лексъс-мойте любимци.Искам да кажа че спора се води по най културния начин и няма за цел да подбужда вражда между отделни марки или производители.Когато му казах че японците на тема технологии са на светлинни години пред немците и специално БМВ,той ми каза че БМВ са по-технологични защото за по-малка компания от Тойота а имат много повече нововъдения.Стана дума за ванкеловия двигател и че Ауди го внедрили, така е само че мазда го доразвиват и го правят трепач-това било крадене на технологии.Да гепили са идеята но са я усъвършенствали в продукт който се търси и продава.

Публикувано на: 20 Юни 2010 21:09
от LEXUS
nov, :thumbsup:

На човека с бмв-тата го попитай лекичко, защо германецът е измислил нещо, което не използва и не печели от него, а простият копирач японецът го прави продаваем,използваем продукт с реална ,съвременна употреба, пък и печелят от тая работа. И безспорно са го развили като техника със собствени инженерни решения. Кажи му,че като е изобретена топлата вода, но никой не се е сетил да я смеси със студена, само с топла ли се къпе той в баята, или я смесва със студена.... Толкова за немския Ванкел преди да го развият японците. Така че му кажи, да не си реже вените толкова. biggrin.gif
А,да , и го питай БМВ имат ли V10 двигател с 10000об/мин. , и червена зона от 9000об./мин. и искам да каже от кой са копирали Лексус, та са изработили такъв двигател? smile.gif

А,да, и го питай БМВ с жалките им опити да направят съвременен хибрид от Лексус ли копират, или от хибрида на Фердинанд Порше...
Или те от никой не копират, щото са германци... biggrin.gif
Защо немецът не е измислил ABS-а,а го копират от американците от Крайслер? По неговата логика щом не си го измисли,значи го копираш... И защо немците, по неговата логика и на много като него заблудени , копират автоматичната трансмисия, която е измислена от американци отново.... Ами германците не са я измислили,значи са копирачи.... Я му ги разкажи тия работи, да си овладее и коригира тезата.

Публикувано на: 20 Юни 2010 21:26
от nov
Спора с въпросния фен приключи.Май слязох на много ниско ниво.Още в самото начало му обясних че търся в една кола качество и надеждност, а не толкова вървеж, блясък та дори имидж.Искам да е просто но да върши работа без да мисля за него и да се мотам по сервизи и без това времето ми е скъпо за да го губя.Та мерси за насоките Лексусе, но явно момчето приема марката БМВ по друг смисъл, може би на смисъла на 70% от собствениците и в Бг.А тя има друга философия.Както и да е здраве да има.Аз продължавам да си карам старите, лишени от удоволствие от дрифтинГ Карини които са сиви мишки и нямат дизайн (според негови виждания), но за сметка досега сервиз са виждали само на картинка.А и капак аи на двете е отварян само за проверка на масло и антифриз и смяна на филтри и масло cool.gif

Публикувано на: 20 Юни 2010 22:13
от Uncle Dido
nov написа:LEXUS!!!
Мойте уважения човече.
+1

Публикувано на: 20 Юни 2010 22:34
от slowtraveler
LEXUS написа:.... Стига, стига, слоу! Направо ме изнервяш с такива, извинявам се ,но левашки изказвания biggrin.gif . Стига си ги оправдавал Мерцердес! Те просто си не могат. Сигурно според теб и нарочно са направили хибрида да превключва на тласъци, защото ще е подигравка S-класата да работи тихо и гладко като Lexus LS 600h biggrin.gif ....
Може изказванията да ти звучат левашки, но това е явно защото не си разбрал какво точно съм казъл.
Със същия успех би могъл да спориш, че целия останал свят (дори и японците) няма ресурса да направи окачване като на франзуците, защото Ситроен продължава да има автомобили с хидравлично окачване... Някои производители правят пневматично, но не и хидравлично...
А става въпрос за това, че се смесва възможностите на конкретния производител, с това, какво е виждането му за развитието в конкретен момент...

Публикувано на: 20 Юни 2010 22:35
от Kiki
nov написа: Карини които са сиви мишки и нямат дизайн (според негови виждания) cool.gif
То пък БМВ-тата от времето на Карините имат пък един дизайн!? :censored:

Публикувано на: 21 Юни 2010 00:07
от Bass_Man
Пичове оставете ги тия кой е по по най филми ! tongue.gif
Значи БМВ са си наистина сериозна фирма и последната оценка на стойността на марката им даде най-висока стойност от всички марки !
Което явно показва , че правят някакви смислени неща .
МБ също са една доста сериозна и основополагаща марка .
Но е факт , че нямат нищо смислено на пазара на хибридите до сега .
Относно оборотомерите :


http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1

Не е до 10 000 ама червеното му е над 8 000 .

VAG вече са съвсем друга бира ..............

Очевадно е , че за пореден път Европа и Азия са на различно мнение .

Публикувано на: 22 Юни 2010 11:47
от kibernetic
Здравейте. Нов съм във форума. Много съм навит да си взема toyota prius новата :). Доколкото успях да разбера от темата си заслужава. Интересува ме наистина ли е толкова издражлива както пише навсякаде.. Иначе като марка нямат грешка, Майками кара Toyota verso и можеби за 3-4 години освен масло друго не е сменяно.... :) и наистина е страхотна..