Страница 12 от 15

Публикувано на: 21 Фев 2009 09:26
от Kiki
diver написа:
Kiki написа:Затова ли ги отричаш, защото ги няма в F1!? wacko.gif А подписа ти го виждам. smile.gif
Не ги отричам, просто се дразня когато някой почне да ги превъзнася. Истина е че "печките" последните 10 години са се развили много сравнение с преди, но толкоз. Нито вървят колкото им се иска на някои, нито пък са толкова икономични. Прегледай темите назад, колега с ярис беше писал на 10000км среден разход 7.5 нафта. Та викам разходите от 3/100 да ги забравим.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
За икономичност не ми говори, защото го карам и на мен не ми минават тия :thumbsup:

Публикувано на: 21 Фев 2009 09:30
от diver
Kiki написа:
diver написа:
Kiki написа:Затова ли ги отричаш, защото ги няма в F1!? wacko.gif А подписа ти го виждам. smile.gif
Не ги отричам, просто се дразня когато някой почне да ги превъзнася. Истина е че "печките" последните 10 години са се развили много сравнение с преди, но толкоз. Нито вървят колкото им се иска на някои, нито пък са толкова икономични. Прегледай темите назад, колега с ярис беше писал на 10000км среден разход 7.5 нафта. Та викам разходите от 3/100 да ги забравим.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
За икономичност не ми говори, защото го карам и на мен не ми минават тия :thumbsup:
Това не го разбрах. Какво искаш да кажеш?

Публикувано на: 21 Фев 2009 09:31
от Uncle Dido
Диверче, те съвременните дизели са хибриди. Като вървят по линиите на тролеите, имат щеки, с които се закачат за жиците. Те ти и 3/100л.

Публикувано на: 21 Фев 2009 09:38
от Kiki
diver написа:
Kiki написа:
diver написа:
Не ги отричам, просто се дразня когато някой почне да ги превъзнася. Истина е че "печките" последните 10 години са се развили много сравнение с преди, но толкоз. Нито вървят колкото им се иска на някои, нито пък са толкова икономични. Прегледай темите назад, колега с ярис беше писал на 10000км среден разход 7.5 нафта. Та викам разходите от 3/100 да ги забравим.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
За икономичност не ми говори, защото го карам и на мен не ми минават тия :thumbsup:
Това не го разбрах. Какво искаш да кажеш?
Еми, ако искаш мога да те повозя, за да се убедиш сам, ама надали ще ти изнася, защото после няма да можеш да говориш! За мен единственото предимство на дизелите е иминнно икономичнистта и това мога да ти докажа, ако ти стиска.

Публикувано на: 21 Фев 2009 09:53
от Vesko
Fido Dido написа:Диверче, те съвременните дизели са хибриди. Като вървят по линиите на тролеите, имат щеки, с които се закачат за жиците. Те ти и 3/100л.
Сметката за тока не я ли включваш? biggrin.gif

Публикувано на: 21 Фев 2009 11:10
от Scott
Bass_Man написа:Явно е време да започнеш да разглеждаш каталога на Lexus ...
... и да си наема шофьор... :whistle:

Публикувано на: 21 Фев 2009 11:14
от Scott
diver написа:Аха... МР-С и корола 1.8ТС верно че бяха дизел комби...
Добре, че не се върна назад до Супра. MR2 я спряха през 2005, а Королата я смени Аурис T180 (който е печка) tongue.gif Истината е, че Тойота имат печалбарска политика в последно време, ама по това вече имаше дискусия.
П.П. Ако някой(апелирам към компетентните колеги LEXUS, george, Джамбазов etc.) може да ми обясни смисъла от два бензинови двигателя с разлика 5к.с. на новия Авенсис 1.8 и 2.0, ще го почерпя.

Публикувано на: 21 Фев 2009 11:19
от diver
Kiki написа:
diver написа:
Kiki написа: За икономичност не ми говори, защото го карам и на мен не ми минават тия :thumbsup:
Това не го разбрах. Какво искаш да кажеш?
Еми, ако искаш мога да те повозя, за да се убедиш сам, ама надали ще ти изнася, защото после няма да можеш да говориш! За мен единственото предимство на дизелите е иминнно икономичнистта и това мога да ти докажа, ако ти стиска.
Кики, в някаква голяма грешка си. Какво да ми стиска? Да се возя при теб? Смях... Икономия? Пак смях... Говори ми като левчета на километър колко ти излиза? Интересно щом са толкоз икономични, що няма едно такси дизел?

Публикувано на: 21 Фев 2009 15:12
от Ael
diver написа:Интересно щом са толкоз икономични, що няма едно такси дизел?
Щото метана изби рибата. С кой дизел ще отидеш до морето за 14лв ?

Публикувано на: 21 Фев 2009 15:49
от diver
Ael написа:
diver написа:Интересно щом са толкоз икономични, що няма едно такси дизел?
Щото метана изби рибата. С кой дизел ще отидеш до морето за 14лв ?
Ура! Та колко викате, били икономични дизелите?

Публикувано на: 21 Фев 2009 16:08
от Ael
Мога да се съглася че са по-икономични са от бензините само (и то големите двигатели). Ама не вървят повече wink.gif

Публикувано на: 21 Фев 2009 16:13
от diver
Ael написа:Мога да се съглася че са по-икономични са от бензините само (и то големите двигатели). Ама не вървят повече wink.gif
Нито вървят повече, нито като пари харчат по-малко.

Публикувано на: 21 Фев 2009 16:31
от Ael
diver написа: Нито вървят повече, нито като пари харчат по-малко.
Е айде сега ,и аз съм фен на бензинките ама едно 2.0 VVT-i харчи повече от един 2.0 D4-D. Тва си е факт. Най готино един чешки приус с фабричен метан и да се мръщиш на 3,5л/100км градско cool.gif

Публикувано на: 21 Фев 2009 16:37
от diver
Ael написа:
diver написа: Нито вървят повече, нито като пари харчат по-малко.
Е айде сега ,и аз съм фен на бензинките ама едно 2.0 VVT-i харчи повече от един 2.0 D4-D. Тва си е факт. Най готино един чешки приус с фабричен метан и да се мръщиш на 3,5л/100км градско cool.gif
Ами неприятното е, че хибридите изобщо не са толкоз икономични към днешна дата. Един 2.0 ВВТИ като количество може да харчи повече, от един д4д, но на газ или метан като пари е по-малко. Някога когато имаше нафта може и да е било далаверка, но сега реалността е друга и ако смятаме цената на колонка по-тънко от метана за сега няма.

Публикувано на: 21 Фев 2009 18:55
от slowtraveler
Разликата в разхода според мен не е толкова драстична дори при каране на бензин...
Колко харчи едно 150к.с Д4Д? Предполагам, че при нормално каране извън града (не икономично, но не и юркане) гори около 7л/100...
Моята 2.0 с променливо газоразпределение (147к.с.) гори също около 7/100 (по каталог при 90км/ч би трябвало разхода да слезе до 5.4л/100 wacko.gif ).
Но бензинката няма скъпо и капризно турбо, скъпи филтри, скъпо масло (повече като количество и обикновено сменяемо на по-кратък период)..
Нямам проблеми зимата с избор на конкретна 'зимна' нафта и т.н....
Спор няма, че дизелите имат голям прогрес последните години, но всичкото става с цената на сериозно усложняване и оскъпяване на двигателя...