Здравейте,
Както казах няколко поста по горе,а именно че - много често официалните дилъри на Toyota просто не са в ,,час,,.
Правят неща които не са препоръчителни,защото от всичко казано от теб по горе колега ,ти се явяваш супер показателен пример ,а именно какви могат да ги ,,надробят,,разните му не мислещи техници по сервизите.За какво иде реч ,сега нека помислим....ММТ е дала някъде отклонение,какво са направили хората....Ами направили са ти инициализация на блока който управлява цялата тази дейност,нулирали са всичко задали са нови параметри,задали са нови точки по които блока да изпълнява,но така са разказали именно играта на цялата тази не особено добре измислена система.От там какво се получило блока е заработил с новите отправни точки,обаче идва момент когато самата програма си търси базовите/заложените в програмата/обаче на практика те са грешни,и от там всичко става ,,мазало,,А какво са можели да направят,ами може ли са да помислят малко да прегледат бюлетините които са им дадени от Toyota ,да намерят къде е проблема и да го решат.Така тези недобросъвестни техници си усложняват собственият и вашият живот.

Това с купуването на кабел само ще ти бъде от помощ,но няма да ти реши проблемите.
Трябва да се намерят отклоненията по системата ММТ и да се решат, само с инициализации неща не се решават.Проблемите и с профилактика на актуатора са само една от стъпките,макар че на мен ми отне сума ти време,докато разбера кои е правилният начин за самата профилактика на актуатора.Писах писма до Toyota head office UK,понеже съм зле с английския ,то не бяха преводачи ,писма ,щуротии

.Хората бяха мили изпратиха ми бюлетини за всичко свързано с ММТ и проблемите по тази система.И след много опити по собствената ми кола и много мислене,до някъде схванах как стоят нещата. Минах този целият път по който ти сега минаваш с твоята кола,от опити и калпави майстори стигнах да положението че по едно време нищо не бе наред,и единственият начин за вкарването в пътя на моят блок управляващ ММТ бе направата на инициализация на моят блок, да бъде направена инициализация на друга кола ,на друга работеща кола.И от там се започна едно звънене по обяви...обадих се на всички хора продаващи такива коли в България звънях на няколко десетки човека и.....никой не се нави/нямаше начин да убедя хората че тяхната кола която продават

няма да пострада,просто ми трябваха нови данни в моят блок.Накрая изпратих блока в Германия и там в Оторизиран сервиз ми направиха съответната процедура,,,,безплатно,,,.За да не минавате по моят път просто мислете,питайте,и никога ама никога не правете инициализациите от/ разни източници/ на блока който управлява ММТ/освен ако не сте сменили всичко по съединителя и актуатор нов сте поставили.Бих помогнал на всеки с съвет,но понеже обикновено хората са далече от мен не бих могъл да извършвам самият ремонт/пък и съм доста зает/.Този двигател 1.4 D4D e доста добър двигател а аз купих колата именно заради този двигател,и за това сега му се наслаждавам с една доста добре работеща ММТ трансмисия.
