Ремонт и обслужване на хибридни автомобили - ЛЕКЦИИ
Публикувано на: 09 Ное 2018 12:09
Да, вероятно си прав за невъзможността на системата да балансира NiMH батерии, и да го прави на Литиевите...
Причината е проста - NiMh могат да се 'самобалансират' поради чисто химични ефекти, докато при Литиевите е напълно възможно (имат тенденция) да се разбалансират, защото химията е коренно различна, и затова трябва да се зареждат под особено внимание контрол на всяка клетка......
Неслучайно литиевите са под особен контрол по самолетите...
stoyankirov, изисква се квалификация на електротехник силови токове и високи напрежения
Не се майтапя - напрежението на батерията е над десетократно над обявеното за опасно за човешкия живот. Да, всяка клетка ти е 1.2В, но разликата в потенциалите в цялата батерия са много виски и превишаващи многократно смъртоносните напрежения...
Не е някаква философия или да има нужда от нещо различно от просто правилно разглобяване, сглобяване и монтаж, но е процедура, опасна за живота...
Причината е проста - NiMh могат да се 'самобалансират' поради чисто химични ефекти, докато при Литиевите е напълно възможно (имат тенденция) да се разбалансират, защото химията е коренно различна, и затова трябва да се зареждат под особено внимание контрол на всяка клетка......
Неслучайно литиевите са под особен контрол по самолетите...
stoyankirov, изисква се квалификация на електротехник силови токове и високи напрежения

Не се майтапя - напрежението на батерията е над десетократно над обявеното за опасно за човешкия живот. Да, всяка клетка ти е 1.2В, но разликата в потенциалите в цялата батерия са много виски и превишаващи многократно смъртоносните напрежения...
Не е някаква философия или да има нужда от нещо различно от просто правилно разглобяване, сглобяване и монтаж, но е процедура, опасна за живота...