1. Съединителят и дюзите не са единственото нещо, което се скапва по колата, затова и не мисля, че е разумно да се купи най-евтината на пазара. По-разумното е да се направи диагностика преди покупката и да се види как са дюзите.
На 5 степенната кутия се чупи пета скорост, 6 степенните също не са цвете, малко е на късмет работата.
Благодаря за отговора!
Идеята ми е без значение дюзите директно да се сложат чисто нови при първото обслужване, за да ми е спокойно. Тогава има ли смисъл да се прави друг тип диагностика?
Относно 5-те скорости, колко би бил ако в възможен ремонт на ск. кутия? Скъпа ли е нова? Редовно обслужване на маслото на ск. кутия би ли предпазвало от евентуален проблем?
Доколкото съм се интересувал по темата когато аз търсих Корола Версо с този мотор мисля, че ремонта на 5та предавка беше около 350-400лв с части и труд. Реално се сменя зърното колело без да се налага да се сваля кутията.
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
Според мен изглежда доста добре. Задължително преглед на канал да се види отдолу щом е от Германия.
Има и печка като екстра, което свидетелства и за региона от който идва.
Предполагам км и са реални с оглед състоянието, но това разбира се след оглед индиагностика ще се разбере.
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
Публикувано на: 19 Окт 2021 12:43
от Gogata.а
Обадих се, каза ми човекът, че трябвало да говори с колегата дали ще е съгласен да се закара колата на диагностика, на толкова километри няма как да ѝ е наред всичко, не били лягали отдолу да гледат има ли ръжда...
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
По телефонния разговор разбрах, че няма да е тази, нещо като му казах за ТМ Ауто и не му хареса.
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
Публикувано на: 19 Окт 2021 16:27
от mapamop
Освен мотор, съединител - гледаш за ръжди по преден, заден, мост, полуоски, носачи (задните се виждат зад гумата), праговете от вътрешната страна и за течове в багажника (особено ако е комби).
Италианските и тия дето са живяли на по-топло и сухо не гният. Обаче тия от северните и по-студени държави с повечко сняг, лед и химия по пътищата се гледат. Не всички са гроги, но има и разни изгнили кораби като моя, от Германия, Белгия, Холандия, даже и от Италия видях Корола-Версо с изгнила патерица.
Забравете мантрата че тези коли изобщо, ама никога не гният - не е вярна. Зависи от бройката и къде е експлоатирана, а не от марка или модел.
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
Публикувано на: 19 Окт 2021 18:50
от Gogata.а
mapamop написа: ↑19 Окт 2021 16:27
Освен мотор, съединител - гледаш за ръжди по преден, заден, мост, полуоски, носачи (задните се виждат зад гумата), праговете от вътрешната страна и за течове в багажника (особено ако е комби).
Ще бъде взето предвид, благодаря.
А относно модификацията 126 к.с. как да позная коя е с ДПФ и коя без... Тъй като това най-вече ме спира от модификацията, веригата не мисля, че е проблем а и 6-та скорост си е 6-та скорост.
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
По телефонния разговор разбрах, че няма да е тази, нещо като му казах за ТМ Ауто и не му хареса.
Позната ситуация.
Аз миналата година като търсих кола само един търговец се съгласи да ходим на диагностика и в крайна сметка купих колата от него.
Изтегли си с приложението "targa scan" и "scanner veicoli" и при оглед на кола внесена от италия, ако ти предоставят талона на колата или друг документ, на който е записан номера на колата с който е била в италия можеш да я провериш на колко км е.
Аз попаднах на екземпляри на 190 000 км по километраж, а по справка в приложението излизаха на над 400 000км.
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
Публикувано на: 19 Окт 2021 20:38
от mapamop
Gogata.а написа: ↑19 Окт 2021 18:50
как да позная коя е с ДПФ и коя без
Чисто симптоматично - тия без ДПФ май нямат и пета дюза?
- Искаш си VIN
- на Toyota.bg си я регистрираш като твоя, може да я махнеш после. Излиза ти предната/оригиналната регистрация с която е излезнала от магазина. Ако си потвърдиш автомобила ти излиза сервизната история записана в архивите на "Тойота". Проверяваш италианските с приложенията от горния пост на колегата.
- със VIN-a отиваш на Japan-parts.eu примерно и проверяваш дали има пета дюза. За 100% сигурност пускаш VIN-a в темата за проверката, да ти го провери Akima.
- Tова си го правиш по мое мнение след като си огледал "колко е изгнил кораба". За изгнили екземпляри мисля че няма смисъл да се хабиш. VIN може да си вземеш от стикера на шофьорската колонка с телефона, по време на огледа... къде дискретно, къде не ...
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
Публикувано на: 19 Окт 2021 21:53
от Gogata.а
mapamop, vlentin и всички останали, благодаря, че се отзовахте. Значи ще търся или 116 или 126 без ДПФ, която е по-читава и запазена. Благодаря още веднъж, момчета!
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
Публикувано на: 19 Окт 2021 23:45
от Gogata.а
Намерих това видео:
- Не разбирам за какво става въпрос на 02:02;
- EGR може понякога да даде проблем;
- За турбото ясно - като навсякъде - много км и слаба поддържа;
- Горивната помпа от кофти гориво може да се прецака (не намирам никъде колко струва нова);
- За дюзите ясно;
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
Публикувано на: 20 Окт 2021 08:16
от slowtraveler
Gogata.а написа: ↑19 Окт 2021 23:45
Не разбирам за какво става въпрос на 02:02;
Рядко, но се получавало притриване на проводниците към датчика налягане на всмукателния колектор
Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
Извън клапан(ите) за налягането на горивото, вероятно ГНП ще е последното нещо което ще "роди" в тази кола. Това не е легендарния BOSCH VP39/VP44 на хлOPEL...