Страница 12 от 46
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 31 Авг 2014 07:29
от slowtraveler
Ето един вариант за икономически изгоден хибрид: вземаш автомобил пета ръка, бучкаш му газ... И разбира се - слагаш 'зелен' стикер/надпис отзад

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Сеп 2014 10:07
от SFINKS
Вчера на магистрла Тракия имаше толкова много автомобили колкото не съм виждал това лято , от Бургас до София беше като Цариградско шосе в час пик , и нито един Приус , поне един да имаше ей така за цвят ... Много са изгодни и модерни , няма що , особенно икономични са като не се движат ... Автомобил за бакшиши , пенсионери и третият тип те си знаят какви са

..

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Сеп 2014 18:35
от BOz
SFINKS написа:Вчера на магистрла Тракия имаше толкова много автомобили колкото не съм виждал това лято , от Бургас до София беше като Цариградско шосе в час пик , и нито един Приус , поне един да имаше ей така за цвят ... Много са изгодни и модерни , няма що , особенно икономични са като не се движат ... Автомобил за бакшиши , пенсионери и третият тип те си знаят какви са

..

Викаш иначе беше пълно с Ферарита, Поршета, Бентлита, и Мазератита. biggrin.gif
Щом си такъв статистик, може ли да кажеш точната бройка на Ауриси, Авенсиси, Короли и Ярис да кажем? Ама точната, а не - "имаше" или "срещаха се често".
Баси и логиката и въпрос/коментар извади, честно.
п.п. Днес между Цюрих и Щутгарт не видях нито една Корола. Нито една. Най-продавания модел в света - нито една бройка не видях. Поне за цвят. Но видях поне 5 Приуса. И какво правим сега?
п.п. 2 Иначе си прав за Приуса - моя за 2 месеца не е изхабил капка гориво. Много икономичен излезе.

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Сеп 2014 19:02
от Kiki
BOz написа:
Викаш иначе беше пълно с Ферарита, Поршета, Бентлита, и Мазератита. biggrin.gif
Казвайте, ако Приус-а е в този клас на тази цена да взимам и аз един - два.

Тия в Америката затова ли ги карат толкова?

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Сеп 2014 19:45
от slowtraveler
http://www.moreto.net/novini.php?n=262799
Нормално е да се срещат повече немски автомобили в България... Това, че Тойота се продава добре на азиатския пазар, не означава, че това е факт и за България...
Като добавим още около 280 000 коли Audi и BMW, се вижда, че германската автомобилна индустрия е представена у нас с около 1,7 млн. автомобила. За сравнение – трите френски гиганта Renault, Peugeot и Citroen, имат общо малко над 500 000 превозни средства у нас, а петте японски Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi и Mazda - около 300 000
Според статистиката - мааалко по-вероятно е да срещнеш ремарке отколкото Тойота

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 01 Сеп 2014 19:52
от dracunculus
Ми, да споделя и аз- живея в Германия и тук има доста голям брой
таксита Пруси (същото е и в Palma de Mallorca, само дето там е наводнено с такива). Не мисля, че ако не бяха изгодни щяха да ги карат таксиджиите толкова, а все пак това са хора, които карат мнооого. Сами си правете изводите.... Не искам никого да убеждавам, caмият аз карам Corolla E15, от които тук до сега не съм видял нито една (както и предишния модел E14)-точно както е написал колегата преди няколко поста.
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 02 Сеп 2014 12:02
от BOz
slowtraveler написа:http://www.moreto.net/novini.php?n=262799
Нормално е да се срещат повече немски автомобили в България... Това, че Тойота се продава добре на азиатския пазар, не означава, че това е факт и за България...
Като добавим още около 280 000 коли Audi и BMW, се вижда, че германската автомобилна индустрия е представена у нас с около 1,7 млн. автомобила. За сравнение – трите френски гиганта Renault, Peugeot и Citroen, имат общо малко над 500 000 превозни средства у нас, а петте японски Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi и Mazda - около 300 000
Според статистиката - мааалко по-вероятно е да срещнеш ремарке отколкото Тойота

Точно за това го питах да си даде статистиката.
Защото наистина има повече регистрирани ремаркета (93570) от колкото Тойоти (73968).
А всички регистрирани хибриди в България са 718.
Това прави по 103 Тойоти на всеки регистриран хибрид. И за това питах да каже точно колко Тойоти е видял на пътя. Нали си пада по статистиката.

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 02 Сеп 2014 13:29
от SFINKS
Тойотки имаше на магистралата , не съм ги броил точно колко са . Факт е обаче че нямаше
нито един Приус
Защо го пиша това , не защото смятам че Приуса е смешка ( тази ми позиция отдвна е ясна на всички и все още не се е променила ) , а защото явно и 99.99 % процента от водачите на автомобили в България смятат така...
Сега ще има коментари че 99,99 % от Българите бил заблудени и ала бала , да ама не са заблудени ...
За други държави континенти и планети ,поради около 1000 фактора като държавни преференции , субсидии , данъчни облекчения и такси , липса на конкуретни дизелови автомобили и тн и тн и тн , Приуса може и да е изгоден но в България не е .
П.С. Имаше 3 поршета и едно бентли

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 02 Сеп 2014 17:27
от BOz
SFINKS написа:Тойотки имаше на магистралата , не съм ги броил точно колко са . Факт е обаче че нямаше
нито един Приус
Защо го пиша това , не защото смятам че Приуса е смешка ( тази ми позиция отдвна е ясна на всички и все още не се е променила ) , а защото явно и 99.99 % процента от водачите на автомобили в България смятат така...
Сега ще има коментари че 99,99 % от Българите бил заблудени и ала бала , да ама не са заблудени ...
За други държави континенти и планети ,поради около 1000 фактора като държавни преференции , субсидии , данъчни облекчения и такси , липса на конкуретни дизелови автомобили и тн и тн и тн , Приуса може и да е изгоден но в България не е .
П.С. Имаше 3 поршета и едно бентли

Явно и ти си заблуден.
Аз пък казвам, че 99% от шофьорите в България дори не знаят какво е това Приус и има ли почва у нас.
Направи си един експеримент - попитай няколко твои приятели какво е Приус и как върви.
Първия въпрос, който ще получиш - колко километра минаваш на ток. Ама този въпрос излиза от 20 човека - един. И той дори не знае нищо за тази кола и въобще за хибридите.
Дори не са се замисляли за хибрид, защото не знаят за съществуването му.
А е и много по-логично за 15к лева да си вземеш БМВ, или Мерцедес или ФВ ако щеш, но не и Тойота. Статистиката го показва. Ти си тръгнал пък да говориш за хибридите чак.
Та как да мислиш за нещо, като въобще не знаеш нищо за това нещо, може ли да ми обясниш?

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 02 Сеп 2014 17:50
от nowyaris
Няма грам логика да дадеш 15 хиляди лева за кола втора употреба.Да дадеш пет- да,ама петнайсет....

.По-добре дай двайсет и пет хилки и си вземи нова на изплащане. Няма да е хибрид,но не е болка за умиране biggrin.gif .
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 02 Сеп 2014 18:08
от SFINKS
BOz написа:SFINKS написа:Тойотки имаше на магистралата , не съм ги броил точно колко са . Факт е обаче че нямаше
нито един Приус
Защо го пиша това , не защото смятам че Приуса е смешка ( тази ми позиция отдвна е ясна на всички и все още не се е променила ) , а защото явно и 99.99 % процента от водачите на автомобили в България смятат така...
Сега ще има коментари че 99,99 % от Българите бил заблудени и ала бала , да ама не са заблудени ...
За други държави континенти и планети ,поради около 1000 фактора като държавни преференции , субсидии , данъчни облекчения и такси , липса на конкуретни дизелови автомобили и тн и тн и тн , Приуса може и да е изгоден но в България не е .
П.С. Имаше 3 поршета и едно бентли

Явно и ти си заблуден.
Аз пък казвам, че 99% от шофьорите в България дори не знаят какво е това Приус и има ли почва у нас.
Направи си един експеримент - попитай няколко твои приятели какво е Приус и как върви.
Първия въпрос, който ще получиш - колко километра минаваш на ток. Ама този въпрос излиза от 20 човека - един. И той дори не знае нищо за тази кола и въобще за хибридите.
Дори не са се замисляли за хибрид, защото не знаят за съществуването му.
А е и много по-логично за 15к лева да си вземеш БМВ, или Мерцедес или ФВ ако щеш, но не и Тойота. Статистиката го показва. Ти си тръгнал пък да говориш за хибридите чак.
Та как да мислиш за нещо, като въобще не знаеш нищо за това нещо, може ли да ми обясниш?

Всичките ми приятели знаят много добре какво е Приус поради простат причина че почти всички са в автомобилният бизнес ( бизнеса с чисто нови автомобили ) .Почти всички са го карали по разни тест драйфове и презентации и в България и навън..
Защо си мислиш че щом ти вчера си открил Пиус който в различните му поколения съществува вече от незнам си колко години и останалият свят е на твоето ниво и на нивото на твоите приятели които не знаят нищо по въпроса ??
Аз съм сигурно от първите хора в България които са се качвали в Приус и имах огромното желание да се оборудвам с това революционно чудо ама то се оказа едно революционно голямо нищо..По трудният начин и от собствен опит си напът да го разбереш и ти .
Защо преценяваш останалите хора от твоята гледна точка и познания, или си мислиш че си нещо повече от останлите ?? Обикновенно това е голяма грешка , от мен да знаеш.Българина изобщо не е толкова прост и неинформиран колкото ти си мислиш .
Без лоши чувства .
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 02 Сеп 2014 20:25
от Hursa
Смятам, че една от причините за слабото разпространение на хибридите в България е изключителната консервативност на автопазара. Колко време бе необходимо да се наложат дизелите в европа като алтернатива. Някой пазари така и не приеха дизелите. Какъв е процента на дизелови автомобили в америка или русия – сравним с процента на хибридите у нас. И това са огромни пазари. Причините за консервативността на пазарите могат да се видят във всеки един спор за хибрида тук във форума. Друга причина специално за слабото разпространение на приус е в самата тойота. Предлагаше хибрида като отделен модел. Така постъпват и други марки предлагащи хибриди. Ако така се предлагаха дизелите и досега за тях щяхме да говорим като за „смешка” и автомобили за чудаци. Всъщност при това положение дори е учудващо сравнително широкото разпространение на хибридите. Едва от няколко години предлагат хибрида като алтернативно задвижване в съществуващите модели – така започна да постъпва не само тойота, а и хонда, пежо, ситроен и др. Но това е едва от няколко години, недостатъчно за да се пробие консервативността на автопазарите. Още по малко – да се пробие консервативността на БГ пазара където повечето автомобили са втора употреба.
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 02 Сеп 2014 23:30
от Airfan
За хибридите има и сериозни данъчни облекчения на запад, може би и това до голяма степен оказва влияние на по-голямото им разпространение.
Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 03 Сеп 2014 01:04
от BOz
SFINKS написа:BOz написа:SFINKS написа:Тойотки имаше на магистралата , не съм ги броил точно колко са . Факт е обаче че нямаше
нито един Приус
Защо го пиша това , не защото смятам че Приуса е смешка ( тази ми позиция отдвна е ясна на всички и все още не се е променила ) , а защото явно и 99.99 % процента от водачите на автомобили в България смятат така...
Сега ще има коментари че 99,99 % от Българите бил заблудени и ала бала , да ама не са заблудени ...
За други държави континенти и планети ,поради около 1000 фактора като държавни преференции , субсидии , данъчни облекчения и такси , липса на конкуретни дизелови автомобили и тн и тн и тн , Приуса може и да е изгоден но в България не е .
П.С. Имаше 3 поршета и едно бентли

Явно и ти си заблуден.
Аз пък казвам, че 99% от шофьорите в България дори не знаят какво е това Приус и има ли почва у нас.
Направи си един експеримент - попитай няколко твои приятели какво е Приус и как върви.
Първия въпрос, който ще получиш - колко километра минаваш на ток. Ама този въпрос излиза от 20 човека - един. И той дори не знае нищо за тази кола и въобще за хибридите.
Дори не са се замисляли за хибрид, защото не знаят за съществуването му.
А е и много по-логично за 15к лева да си вземеш БМВ, или Мерцедес или ФВ ако щеш, но не и Тойота. Статистиката го показва. Ти си тръгнал пък да говориш за хибридите чак.
Та как да мислиш за нещо, като въобще не знаеш нищо за това нещо, може ли да ми обясниш?

Всичките ми приятели знаят много добре какво е Приус поради простат причина че почти всички са в автомобилният бизнес ( бизнеса с чисто нови автомобили ) .Почти всички са го карали по разни тест драйфове и презентации и в България и навън..
Защо си мислиш че щом ти вчера си открил Пиус който в различните му поколения съществува вече от незнам си колко години и останалият свят е на твоето ниво и на нивото на твоите приятели които не знаят нищо по въпроса ??
Аз съм сигурно от първите хора в България които са се качвали в Приус и имах огромното желание да се оборудвам с това революционно чудо ама то се оказа едно революционно голямо нищо..По трудният начин и от собствен опит си напът да го разбереш и ти .
Защо преценяваш останалите хора от твоята гледна точка и познания, или си мислиш че си нещо повече от останлите ?? Обикновенно това е голяма грешка , от мен да знаеш.Българина изобщо не е толкова прост и неинформиран колкото ти си мислиш .
Без лоши чувства .
Ето, точно ти сам си казваш, че приятелите ти не са представителна извадка. Аз имам в този случай по-добра извадка на различна група от хора. И какво правим?
Сам си каза - не гледай от твоята камбанария само.

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Публикувано на: 03 Сеп 2014 10:45
от SFINKS
Моята камбанария , твоята камбанария нямат никакво значение .Това се опитвам и да ти обясня оше от началото..
Българският потребител и пазар като цяло е преценил че за момента Приус не си заслужава парите.И е напълно прав.
Това е представителната извадка която по една "случайност" напълно съвпада и с моето мнение по въпроса.
Ако си заслужаваше още днес щях да си го купя , и то не втора употреба а от магазина..
Просто за условията в България при голямо разнообразие от дизели ,и още поголямо разнообразие от автомобили на LPG и CNG , хибрида няма никакъв рационален смисъл. Виж ако искаш да си фешън и модерен е отделен въпрос..