Страница 12 от 18
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:09
от LEXUS
SFINKS написа:Къде го видя PLug in Приуса ... В интернет.. ?
Като направят PLug in Приус който да минава 80 км на батерия ще съм първият който ще го купи ( естествено ако цената му е разумна )
Да ти кажа ли защо това няма да се случи скоро .
Просто ще му трябва поне 150-200 кг батерия за да мине 80 км а такава батерия струва колкото половин Приус.
Не бе, колега. Приус Плъг Ин е в продажба, но пробегът му на ток е 25 км.,което е идеално, при положение,че не мъкне тежки батерии и ,че е по-евтин от Амперата.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:10
от LEXUS
SFINKS написа:Мен също не ме впечатляват , нито пасата на метан ( карал съм 5-6 автомобила на газ ) , нито приуса
И при двата няма нищо интересно
Впечатлява ме Амперата защото е нещо тотално ново , а именно ел .автомобил с възможност за зареждане от мрежата + възможност за удължен автономен пробег благодарение на бензиновият ДВГ който служи за генератор
За мен лично бъдещето на автомобилите е електричеството , просто трябва още малко време за да поевтинят батериите .
Така, затова Тойота продава Рав4 на ток със 150 км. пробег. Проблемът при ел.колите е малкият пробег и високата цена.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:11
от LEXUS
LEXUS написа:SFINKS написа:Мен също не ме впечатляват , нито пасата на метан ( карал съм 5-6 автомобила на газ ) , нито приуса
И при двата няма нищо интересно
Впечатлява ме Амперата защото е нещо тотално ново , а именно ел .автомобил с възможност за зареждане от мрежата + възможност за удължен автономен пробег благодарение на бензиновият ДВГ който служи за генератор
За мен лично бъдещето на автомобилите е електричеството , просто трябва още малко време за да поевтинят батериите .
Така, затова Тойота продава Рав4 на ток със 150 км. пробег. Проблемът при ел.колите е малкият пробег и високата цена.
Аха, значи Амперата е нещо тотално ново, а Приус и Приус Плъг Ин тотално старо,а? Както ти разясних много повече нова технология има в Приус и Приус Плъг ин отколкото в генератора на Амперата.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:13
от LEXUS
Владислав написа:По-добър за теб.Не и за мен.Не отговаря на целите ми.Излишно голям ми е.Шумен е.И като отговаря по-точно за твоите цели, може и да е по-практичен, но не и по-добър.Не може да ме впечатли.Както добре го каза - има още десетки като него.
Пасат с нищо не може да впечатлиКолкото може да впечатли едно Мондео,Джета, Инсигния или Крома, толкова и Пасат.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:16
от slowtraveler
То и ДВГ е стар като света, но го има в Приус....
Днес бях на един съвсем нов хибрид, дето струва няколко стотин милиона долара и с мощност около 8.2 MW...
Сигурно норвежците не знаят, че е остаряла концепцията и си хвърлят парите на вятъра???
Основния недостатък на Амперата е цената. Технически са хвърлили доста мисъл...
Приуса за щастие е доста по-евтин и затова и намира по-широко приложение...
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:17
от SFINKS
LEXUS написа:SFINKS написа:Къде го видя PLug in Приуса ... В интернет.. ?
Като направят PLug in Приус който да минава 80 км на батерия ще съм първият който ще го купи ( естествено ако цената му е разумна )
Да ти кажа ли защо това няма да се случи скоро .
Просто ще му трябва поне 150-200 кг батерия за да мине 80 км а такава батерия струва колкото половин Приус.
Не бе, колега. Приус Плъг Ин е в продажба, но пробегът му на ток е 25 км.,което е идеално, при положение,че не мъкне тежки батерии и ,че е по-евтин от Амперата.
Продажби къде и колко струва ?
В България има ли го ?
Ако го няма не ме интересува .
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:18
от SFINKS
LEXUS написа:Владислав написа:По-добър за теб.Не и за мен.Не отговаря на целите ми.Излишно голям ми е.Шумен е.И като отговаря по-точно за твоите цели, може и да е по-практичен, но не и по-добър.Не може да ме впечатли.Както добре го каза - има още десетки като него.
Пасат с нищо не може да впечатлиКолкото може да впечатли едно Мондео,Джета, Инсигния или Крома, толкова и Пасат.
Да , с нищо , освен че е с по-добри показатели от Приус

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:21
от LEXUS
SFINKS написа:

малко се вдигнаха капаците
честно казано ме боли за емисиите при положение че по всичко останало е по-добър,
А може би и жабката на Приуса е по-голяма , защо не провериш ...
Тебе може да те "боли" за емисиите, но навсякъде по цивилизования свят ги вълнува.
Не бих казал,че пенсионерщината Пасат е по-добра от технологичното бижу Приус освен по по-големи габарити. НУЛА технологии, НУЛА надеждност сравнен с Приус.
Пасат- малък 1.4 двигател с турбина и компресор. Приус 1.8 двигател в комбинация с електромотор.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:23
от LEXUS
SFINKS написа:LEXUS написа:SFINKS написа:Къде го видя PLug in Приуса ... В интернет.. ?
Като направят PLug in Приус който да минава 80 км на батерия ще съм първият който ще го купи ( естествено ако цената му е разумна )
Да ти кажа ли защо това няма да се случи скоро .
Просто ще му трябва поне 150-200 кг батерия за да мине 80 км а такава батерия струва колкото половин Приус.
Не бе, колега. Приус Плъг Ин е в продажба, но пробегът му на ток е 25 км.,което е идеално, при положение,че не мъкне тежки батерии и ,че е по-евтин от Амперата.
Продажби къде и колко струва ?
В България има ли го ?
Ако го няма не ме интересува .
Иначе щеше да го купиш ли? В какъв смисъл ако го няма в България, не те интересува? Що за дилетантско поведение?
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:25
от LEXUS
SFINKS написа:LEXUS написа:Владислав написа:По-добър за теб.Не и за мен.Не отговаря на целите ми.Излишно голям ми е.Шумен е.И като отговаря по-точно за твоите цели, може и да е по-практичен, но не и по-добър.Не може да ме впечатли.Както добре го каза - има още десетки като него.
Пасат с нищо не може да впечатлиКолкото може да впечатли едно Мондео,Джета, Инсигния или Крома, толкова и Пасат.
Да , с нищо , освен че е с по-добри показатели от Приус

С по-добри показатели ,защото ползва друго гориво,а не защото е по-технологичен.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:32
от SFINKS
LEXUS написа:SFINKS написа:

малко се вдигнаха капаците
честно казано ме боли за емисиите при положение че по всичко останало е по-добър,
А може би и жабката на Приуса е по-голяма , защо не провериш ...
Тебе може да те "боли" за емисиите, но навсякъде по цивилизования свят ги вълнува.
Не бих казал,че пенсионерщината Пасат е по-добра от технологичното бижу Приус освен по по-големи габарити. НУЛА технологии, НУЛА надеждност сравнен с Приус.
Пасат- малък 1.4 двигател с турбина и компресор. Приус 1.8 двигател в комбинация с електромотор.
За съжаление май само ти мислиш така , е и още няколко фена .
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:35
от LEXUS
SFINKS написа:LEXUS написа:SFINKS написа:

малко се вдигнаха капаците
честно казано ме боли за емисиите при положение че по всичко останало е по-добър,
А може би и жабката на Приуса е по-голяма , защо не провериш ...
Тебе може да те "боли" за емисиите, но навсякъде по цивилизования свят ги вълнува.
Не бих казал,че пенсионерщината Пасат е по-добра от технологичното бижу Приус освен по по-големи габарити. НУЛА технологии, НУЛА надеждност сравнен с Приус.
Пасат- малък 1.4 двигател с турбина и компресор. Приус 1.8 двигател в комбинация с електромотор.
За съжаление май само ти мислиш така , е и още няколко фена .
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.
Хаха, по-добрата кола се представя и добре на пазара! Приус е сред 3-те най-продавани коли,заедно с Корола. Пасат на метан продажбите са им най-ниски от на цялата им гама! И нормално- липса на достатъчно метан-станции, доста пренапрегнат 1.4 двигател,влачещ 1.6 тона купе . Все едни такива неща.
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:37
от Владислав
Тия "няколко" фена доста бройки са си купили...
А относно Plug In...Ще си говорим догодина.Сега не е това, което са обещали да бъде.
Слоу, концепцията е стара.Не казвам че е лоша.Просто не е нищо ново.И колко е тази много технология в Ампера?
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:42
от SFINKS
За съжаление май само ти мислиш така , е и още няколко фена .
Фактите показват че Пасата просто е по-добър.[/quote] Хаха, по-добрата кола се представя и добре на пазара! Приус е сред 3-те най-продавани коли,заедно с Корола. Пасат на метан продажбите са им най-ниски от на цялата им гама! И нормално- липса на достатъчно метан-станции, доста пренапрегнат 1.4 двигател,влачещ 1.6 тона купе . Все едни такива неща.[/quote]
Това къде ?
Кой пазар.
Аз живея в Европа и конкретно в България
В България метан станции има и ще има все повече, тук новите Пасати са сигурно 100 пъти по-продавани от Приус
Излез на улицата и виж .
Виж в Америка където не карат дизели е обратното .
Това че Американците са олигофрени и не карат дизели а да не говорим автомобили на метан , значи ли че не са идиоти . Не не значи . Идиоти са . Или по точно петролните гиганти ги правят на идиоти .
За Американците Приуса е върха на икономията . В България всяко такси на метан размазва Приуса по разход...
Какво да говорим повече .
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Публикувано на: 12 Сеп 2012 17:43
от mirott
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif