Страница 12 от 32

Публикувано на: 08 Мар 2012 23:36
от E60_Power
А този салон на Lexus вече е истинска класа. На черното няма как да кажем бяло!

http://www.lexus.com/models/GS/gallery/index.html#p

Но не зная дали този модел - Lexus GS 350 - се продава в Европа. Но вътре е превъзходен, няма спор. Красота!

Публикувано на: 09 Мар 2012 00:26
от Not_active_user_1
E60_Power написа:
LEXUS написа:Ами в крайна сметка не е смислено да спорим за дизайн,защото вкусовете са различни. На мен ми харесва Е-клас много повече от Аудито. Така че това е много индивидуално и така. rolleyes.gif

А скот върна ли се с пуканките? tongue.gif :whistle:
Нещо не ме грабва новата Е класа. Малко издялкана ми идва за моя вкус. А6 е много добра. Даже в бъдеще при добра цена за такъв екземпляр / second hand / сериозно бих се замислил / с 3.0 турбо дизелов мотор - без аналог, куатро и автомат /.

3.0 TDI с верига, направен от графитено желязо / два пъти по-здраво от желязо /, 6 цилиндъра! Фантазия мотор!
За този кютюк ли става на въпрос:
http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 47&t=17806 laugh.gif

Публикувано на: 09 Мар 2012 00:41
от E60_Power
prius 3 написа:
E60_Power написа:
LEXUS написа:Ами в крайна сметка не е смислено да спорим за дизайн,защото вкусовете са различни. На мен ми харесва Е-клас много повече от Аудито. Така че това е много индивидуално и така. rolleyes.gif

А скот върна ли се с пуканките? tongue.gif :whistle:
Нещо не ме грабва новата Е класа. Малко издялкана ми идва за моя вкус. А6 е много добра. Даже в бъдеще при добра цена за такъв екземпляр / second hand / сериозно бих се замислил / с 3.0 турбо дизелов мотор - без аналог, куатро и автомат /.

3.0 TDI с верига, направен от графитено желязо / два пъти по-здраво от желязо /, 6 цилиндъра! Фантазия мотор!
За този кютюк ли става на въпрос:
http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 47&t=17806 laugh.gif
Да, за него! Третият коментар / aris / казва всичко за мотора. Останалото са празни приказки. Както и глупостите, надрънкани от човека, отворил темата. Единствените дюзи, които струват 1400 лева за брой са пиезо-кристалните на Сименс / и се чупят много /, които се поставят само в 2.0 TDI, за който вече дискутирахме. В този мотор такива дюзи няма. Тази история за А6 или е напълно недостоверна, или колата е взета от Горубляне "нов внос" на реални 140.000 километра, но е била на 700.000, да речем!

Публикувано на: 09 Мар 2012 01:48
от tarikat89
да и веригите му на 150 000км са аут и струват колкото една кола .. 3000лв и нагоре с труд .. на 200 000км вратите скърцат като на стар ЗиЛ ..куп датчици са сдали багажа..и какви ли не още проблемчета и проблемища..иначе даа.. кеф е да се кара такава кола..върви доста доволно возията е много приятна,но волана е прекалено лек чак имаш чувството,че колата е вдигната във въздуха което на мен лично не ми допада..

и тук става въпрос за кола закупена чисто нова а не от горубляне

Публикувано на: 11 Мар 2012 08:48
от Vesko

Публикувано на: 11 Мар 2012 09:14
от gh0s7r1d3r
E60_Power написа:
prius 3 написа:
E60_Power написа:
Нещо не ме грабва новата Е класа. Малко издялкана ми идва за моя вкус. А6 е много добра. Даже в бъдеще при добра цена за такъв екземпляр / second hand / сериозно бих се замислил / с 3.0 турбо дизелов мотор - без аналог, куатро и автомат /.

3.0 TDI с верига, направен от графитено желязо / два пъти по-здраво от желязо /, 6 цилиндъра! Фантазия мотор!
За този кютюк ли става на въпрос:
http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 47&t=17806 laugh.gif
Да, за него! Третият коментар / aris / казва всичко за мотора. Останалото са празни приказки. Както и глупостите, надрънкани от човека, отворил темата. Единствените дюзи, които струват 1400 лева за брой са пиезо-кристалните на Сименс / и се чупят много /, които се поставят само в 2.0 TDI, за който вече дискутирахме. В този мотор такива дюзи няма. Тази история за А6 или е напълно недостоверна, или колата е взета от Горубляне "нов внос" на реални 140.000 километра, но е била на 700.000, да речем!
Да наречеш което и да е Ауди безпроблемно, е като да кажеш, че Хитлер е хуманист и борец за правата на човека. Нямам намерения да споря и да се обяснявам, но като си купиш такова, ще разбереш за какво точно говоря. Иначе е голям кеф да караш ауди, това е от малкото коли, с които бих сменил субка - просто защото другите марки не могат да си доближат 4х4 системите до куатро и Symmetriacal AWD.

Публикувано на: 11 Мар 2012 10:50
от Scott
gh0s7r1d3r написа:...просто защото другите марки не могат да си доближат 4х4 системите до куатро и Symmetriacal AWD.
Много пъти го споменаваш това Symmetriacal AWD. С какво аджеба то е по-добро от системата на Ево, x-Drive или всеки друг с активен централен диференциал?

Публикувано на: 12 Мар 2012 00:39
от jim_beam
gh0s7r1d3r написа:...Иначе е голям кеф да караш ауди, това е от малкото коли, с които бих сменил субка - просто защото другите марки не могат да си доближат 4х4 системите до куатро и Symmetriacal AWD.
колега омръзна ми вече да го пускам тоя линк,я си карай субаруто най-добре>

http://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68

Публикувано на: 13 Мар 2012 08:50
от gh0s7r1d3r
И какво показва тоя клип? Че скапаната акура е с хубави гуми? Друго не видях. А какво общо има със субару?

Публикувано на: 13 Мар 2012 15:25
от slowtraveler
Ако ще сравнявате разхода на Акурата с Приуса - Акурата под 11л/100км извънградско трудно слиза laugh.gif
П.С. напълно вярвам, че 'скапаната' акура MDX може да го направи това изкачване много добре... Все пак е с доста интелигентно управление на въртящите моменти към всяко колело поотделно
(прословутия х-drive няма почти никаква разлика в механиката например от един обикновен Кашкай - фиксирана раздатка без централен диференциал, и електромагнитна муфа към неосновния двигателен мост).

Публикувано на: 13 Мар 2012 16:54
от Scott
slowtraveler написа:(прословутия х-drive няма почти никаква разлика в механиката например от един обикновен Кашкай - фиксирана раздатка без централен диференциал, и електромагнитна муфа към неосновния двигателен мост).
Слоу, туй къде го видя? Щото аз съм се врял под моята кола доста пъти и има интелигентен многодисков централен диференциал. Също смея да твърдя, че x-Drive е не по-малко кеф да се кара от Куатро - притежавам ги и двете.
Тук изместихме тезата на оф-топика - аз попитах с какво прословутото Симетрично AWD е по-ефикасно, щото като погледнеш в страницата на Субару и нищо - било огледално, разпределение на теглото отляви и дясно и т.н. Ами то туй всеки надлъжно разположен двигател закачен към AWD го има.
P.S. Една картинка на централния диференциал на x-Drive:
Изображение

Публикувано на: 13 Мар 2012 18:15
от slowtraveler
SCOTT - виж добре схемата която си пуснал....
Нямаш диференциал, а имаш многодисков съединител (това имах предвид като управляема муфа)..
На Кашкая многодисковата електроуправляема муфа е след раздатката и кардана преди задния диференциал. Кинематично схемата изглежда точно като показаната от теб, с разлика местоположението на самата муфа - на твоята схема е част от раздатката и преди кардана, а при Кашкая е след кардана преди задния диференциал.
Схемата сигурен ли си, че е за х-драйв? Такава схема съм гледал за х-драйв, но директното предаване бе към задния мост, а многодисковия съединител бе към предния мост...
Разликата между диференциала и посоченото решение е, че при усещане на приплъзване в единия случай електрониката започва да прави някакви компенсации в диференциала (енергията ще бъде 'изтървана' през превъртащото колело и ще започне отнемане на въртящ момент от единия мост към другия), докато в горния случай съединителите зацепват и кинематично схемата започва да става като заключен централен диференциал, като към основния мост не се намалява въртящия момент (ако мощността позволява), а само се добавя на 50% или по-малко допълнителния въртящ момент на другия мост... Детайли, но са ефективни...

Публикувано на: 13 Мар 2012 18:36
от Scott
slowtraveler написа:SCOTT - виж добре схемата която си пуснал....
Нямаш диференциал, а имаш многодисков съединител (това имах предвид като управляема муфа)...
Прав си, май схемата на трансферната кутия, която съм дал не е много ясна. Разликата е, че кутията на x-Drive на Х3 предава на единия мост като отнема от другия, т.е. като диференциал, докато муфите само добавят към твърдо куплирания мост. В това видео е показано действието:
http://www.youtube.com/watch?v=y9XelFnd ... re=related
П.П. Ако се загледаш в схемата ще видиш че куплирането е като при автоматичните скоростни кутии, т.е. връзката между вала от скоростната кутия не е 'твърда' към нито единия от вторичните валове (кардани), а чрез съединителите. И с регулиране на натиска върху съединителите се регулира отношението преден-заден мост, което варира от 0 до 100%

Публикувано на: 13 Мар 2012 19:18
от slowtraveler
Scott, да, това което са показали е точно това, което обясняваш....
Явно различните модели х-драйв са различни - това което аз гледах като кинематична схема на х-драйв бе точно като показаната от теб схема, но с твърдо вързан заден мост, а другия мост - през многодискова муфа... При твоята схема по-горе твърдо е вързан предния мост... А във видеото - като че ли има два съединителя - за всеки мост поотделно..
Не съм карал х-драйв, но при кашкая електрониката командва муфата доста интелигентно. Например при рязко тръгване или при тръгване при по-сериозен наклон не чака приплъзване на колело, а директно заключва муфата (поне така пишат - наистина не съм имал никакъв проблем зимата)...
А ето тук сравнение х-драйв и куатро:
http://www.youtube.com/watch?v=cwbIW1Zma0U
http://www.youtube.com/watch?v=zmCgHdfyYl0

Публикувано на: 16 Мар 2012 02:59
от nasco
Гледам че темата е за разхода на Приус, та да се върнем на темата
за около 500 мили смесено градско (малко в задръстване) и магистрала ми даде разход 64 MPG което е около 4.5 л./100км. На всякъде съм карал на границата на разрешената скорост (над нея няма как, тъкмо да решиш да настъпиш и цъфва поредния "плакат" да се усмихваш, че те снимат за "дарение". А и като си помисля, че карам в "насрещното" и не само за мен е "насрещно" и ми е достчно)
Пак за разхода доволно е при цените на горивата mad.gif За сравнение при същото шофиране Версо-то ми даваше 7-7.5 л./100км.