Разход на Приус 3
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
За този кютюк ли става на въпрос:E60_Power написа:Нещо не ме грабва новата Е класа. Малко издялкана ми идва за моя вкус. А6 е много добра. Даже в бъдеще при добра цена за такъв екземпляр / second hand / сериозно бих се замислил / с 3.0 турбо дизелов мотор - без аналог, куатро и автомат /.LEXUS написа:Ами в крайна сметка не е смислено да спорим за дизайн,защото вкусовете са различни. На мен ми харесва Е-клас много повече от Аудито. Така че това е много индивидуално и така.![]()
А скот върна ли се с пуканките?![]()
3.0 TDI с верига, направен от графитено желязо / два пъти по-здраво от желязо /, 6 цилиндъра! Фантазия мотор!
http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 47&t=17806 laugh.gif
Да, за него! Третият коментар / aris / казва всичко за мотора. Останалото са празни приказки. Както и глупостите, надрънкани от човека, отворил темата. Единствените дюзи, които струват 1400 лева за брой са пиезо-кристалните на Сименс / и се чупят много /, които се поставят само в 2.0 TDI, за който вече дискутирахме. В този мотор такива дюзи няма. Тази история за А6 или е напълно недостоверна, или колата е взета от Горубляне "нов внос" на реални 140.000 километра, но е била на 700.000, да речем!prius 3 написа:За този кютюк ли става на въпрос:E60_Power написа:Нещо не ме грабва новата Е класа. Малко издялкана ми идва за моя вкус. А6 е много добра. Даже в бъдеще при добра цена за такъв екземпляр / second hand / сериозно бих се замислил / с 3.0 турбо дизелов мотор - без аналог, куатро и автомат /.LEXUS написа:Ами в крайна сметка не е смислено да спорим за дизайн,защото вкусовете са различни. На мен ми харесва Е-клас много повече от Аудито. Така че това е много индивидуално и така.![]()
А скот върна ли се с пуканките?![]()
3.0 TDI с верига, направен от графитено желязо / два пъти по-здраво от желязо /, 6 цилиндъра! Фантазия мотор!
http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 47&t=17806 laugh.gif
да и веригите му на 150 000км са аут и струват колкото една кола .. 3000лв и нагоре с труд .. на 200 000км вратите скърцат като на стар ЗиЛ ..куп датчици са сдали багажа..и какви ли не още проблемчета и проблемища..иначе даа.. кеф е да се кара такава кола..върви доста доволно возията е много приятна,но волана е прекалено лек чак имаш чувството,че колата е вдигната във въздуха което на мен лично не ми допада..
и тук става въпрос за кола закупена чисто нова а не от горубляне
и тук става въпрос за кола закупена чисто нова а не от горубляне
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
Да наречеш което и да е Ауди безпроблемно, е като да кажеш, че Хитлер е хуманист и борец за правата на човека. Нямам намерения да споря и да се обяснявам, но като си купиш такова, ще разбереш за какво точно говоря. Иначе е голям кеф да караш ауди, това е от малкото коли, с които бих сменил субка - просто защото другите марки не могат да си доближат 4х4 системите до куатро и Symmetriacal AWD.E60_Power написа:Да, за него! Третият коментар / aris / казва всичко за мотора. Останалото са празни приказки. Както и глупостите, надрънкани от човека, отворил темата. Единствените дюзи, които струват 1400 лева за брой са пиезо-кристалните на Сименс / и се чупят много /, които се поставят само в 2.0 TDI, за който вече дискутирахме. В този мотор такива дюзи няма. Тази история за А6 или е напълно недостоверна, или колата е взета от Горубляне "нов внос" на реални 140.000 километра, но е била на 700.000, да речем!prius 3 написа:За този кютюк ли става на въпрос:E60_Power написа:
Нещо не ме грабва новата Е класа. Малко издялкана ми идва за моя вкус. А6 е много добра. Даже в бъдеще при добра цена за такъв екземпляр / second hand / сериозно бих се замислил / с 3.0 турбо дизелов мотор - без аналог, куатро и автомат /.
3.0 TDI с верига, направен от графитено желязо / два пъти по-здраво от желязо /, 6 цилиндъра! Фантазия мотор!
http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 47&t=17806 laugh.gif
SUBARU Outback 3.0 H6 2005
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
Toyota Yaris Sol 1.3 VVTi 2008
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
колега омръзна ми вече да го пускам тоя линк,я си карай субаруто най-добре>gh0s7r1d3r написа:...Иначе е голям кеф да караш ауди, това е от малкото коли, с които бих сменил субка - просто защото другите марки не могат да си доближат 4х4 системите до куатро и Symmetriacal AWD.
http://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 18 Ное 2010 00:28
- slowtraveler
- Мнения: 6172
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Ако ще сравнявате разхода на Акурата с Приуса - Акурата под 11л/100км извънградско трудно слиза laugh.gif
П.С. напълно вярвам, че 'скапаната' акура MDX може да го направи това изкачване много добре... Все пак е с доста интелигентно управление на въртящите моменти към всяко колело поотделно
(прословутия х-drive няма почти никаква разлика в механиката например от един обикновен Кашкай - фиксирана раздатка без централен диференциал, и електромагнитна муфа към неосновния двигателен мост).
П.С. напълно вярвам, че 'скапаната' акура MDX може да го направи това изкачване много добре... Все пак е с доста интелигентно управление на въртящите моменти към всяко колело поотделно
(прословутия х-drive няма почти никаква разлика в механиката например от един обикновен Кашкай - фиксирана раздатка без централен диференциал, и електромагнитна муфа към неосновния двигателен мост).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Слоу, туй къде го видя? Щото аз съм се врял под моята кола доста пъти и има интелигентен многодисков централен диференциал. Също смея да твърдя, че x-Drive е не по-малко кеф да се кара от Куатро - притежавам ги и двете.slowtraveler написа:(прословутия х-drive няма почти никаква разлика в механиката например от един обикновен Кашкай - фиксирана раздатка без централен диференциал, и електромагнитна муфа към неосновния двигателен мост).
Тук изместихме тезата на оф-топика - аз попитах с какво прословутото Симетрично AWD е по-ефикасно, щото като погледнеш в страницата на Субару и нищо - било огледално, разпределение на теглото отляви и дясно и т.н. Ами то туй всеки надлъжно разположен двигател закачен към AWD го има.
P.S. Една картинка на централния диференциал на x-Drive:

- slowtraveler
- Мнения: 6172
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
SCOTT - виж добре схемата която си пуснал....
Нямаш диференциал, а имаш многодисков съединител (това имах предвид като управляема муфа)..
На Кашкая многодисковата електроуправляема муфа е след раздатката и кардана преди задния диференциал. Кинематично схемата изглежда точно като показаната от теб, с разлика местоположението на самата муфа - на твоята схема е част от раздатката и преди кардана, а при Кашкая е след кардана преди задния диференциал.
Схемата сигурен ли си, че е за х-драйв? Такава схема съм гледал за х-драйв, но директното предаване бе към задния мост, а многодисковия съединител бе към предния мост...
Разликата между диференциала и посоченото решение е, че при усещане на приплъзване в единия случай електрониката започва да прави някакви компенсации в диференциала (енергията ще бъде 'изтървана' през превъртащото колело и ще започне отнемане на въртящ момент от единия мост към другия), докато в горния случай съединителите зацепват и кинематично схемата започва да става като заключен централен диференциал, като към основния мост не се намалява въртящия момент (ако мощността позволява), а само се добавя на 50% или по-малко допълнителния въртящ момент на другия мост... Детайли, но са ефективни...
Нямаш диференциал, а имаш многодисков съединител (това имах предвид като управляема муфа)..
На Кашкая многодисковата електроуправляема муфа е след раздатката и кардана преди задния диференциал. Кинематично схемата изглежда точно като показаната от теб, с разлика местоположението на самата муфа - на твоята схема е част от раздатката и преди кардана, а при Кашкая е след кардана преди задния диференциал.
Схемата сигурен ли си, че е за х-драйв? Такава схема съм гледал за х-драйв, но директното предаване бе към задния мост, а многодисковия съединител бе към предния мост...
Разликата между диференциала и посоченото решение е, че при усещане на приплъзване в единия случай електрониката започва да прави някакви компенсации в диференциала (енергията ще бъде 'изтървана' през превъртащото колело и ще започне отнемане на въртящ момент от единия мост към другия), докато в горния случай съединителите зацепват и кинематично схемата започва да става като заключен централен диференциал, като към основния мост не се намалява въртящия момент (ако мощността позволява), а само се добавя на 50% или по-малко допълнителния въртящ момент на другия мост... Детайли, но са ефективни...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Прав си, май схемата на трансферната кутия, която съм дал не е много ясна. Разликата е, че кутията на x-Drive на Х3 предава на единия мост като отнема от другия, т.е. като диференциал, докато муфите само добавят към твърдо куплирания мост. В това видео е показано действието:slowtraveler написа:SCOTT - виж добре схемата която си пуснал....
Нямаш диференциал, а имаш многодисков съединител (това имах предвид като управляема муфа)...
http://www.youtube.com/watch?v=y9XelFnd ... re=related
П.П. Ако се загледаш в схемата ще видиш че куплирането е като при автоматичните скоростни кутии, т.е. връзката между вала от скоростната кутия не е 'твърда' към нито единия от вторичните валове (кардани), а чрез съединителите. И с регулиране на натиска върху съединителите се регулира отношението преден-заден мост, което варира от 0 до 100%
- slowtraveler
- Мнения: 6172
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Scott, да, това което са показали е точно това, което обясняваш....
Явно различните модели х-драйв са различни - това което аз гледах като кинематична схема на х-драйв бе точно като показаната от теб схема, но с твърдо вързан заден мост, а другия мост - през многодискова муфа... При твоята схема по-горе твърдо е вързан предния мост... А във видеото - като че ли има два съединителя - за всеки мост поотделно..
Не съм карал х-драйв, но при кашкая електрониката командва муфата доста интелигентно. Например при рязко тръгване или при тръгване при по-сериозен наклон не чака приплъзване на колело, а директно заключва муфата (поне така пишат - наистина не съм имал никакъв проблем зимата)...
А ето тук сравнение х-драйв и куатро:
http://www.youtube.com/watch?v=cwbIW1Zma0U
http://www.youtube.com/watch?v=zmCgHdfyYl0
Явно различните модели х-драйв са различни - това което аз гледах като кинематична схема на х-драйв бе точно като показаната от теб схема, но с твърдо вързан заден мост, а другия мост - през многодискова муфа... При твоята схема по-горе твърдо е вързан предния мост... А във видеото - като че ли има два съединителя - за всеки мост поотделно..
Не съм карал х-драйв, но при кашкая електрониката командва муфата доста интелигентно. Например при рязко тръгване или при тръгване при по-сериозен наклон не чака приплъзване на колело, а директно заключва муфата (поне така пишат - наистина не съм имал никакъв проблем зимата)...
А ето тук сравнение х-драйв и куатро:
http://www.youtube.com/watch?v=cwbIW1Zma0U
http://www.youtube.com/watch?v=zmCgHdfyYl0
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Гледам че темата е за разхода на Приус, та да се върнем на темата
за около 500 мили смесено градско (малко в задръстване) и магистрала ми даде разход 64 MPG което е около 4.5 л./100км. На всякъде съм карал на границата на разрешената скорост (над нея няма как, тъкмо да решиш да настъпиш и цъфва поредния "плакат" да се усмихваш, че те снимат за "дарение". А и като си помисля, че карам в "насрещното" и не само за мен е "насрещно" и ми е достчно)
Пак за разхода доволно е при цените на горивата
За сравнение при същото шофиране Версо-то ми даваше 7-7.5 л./100км.
за около 500 мили смесено градско (малко в задръстване) и магистрала ми даде разход 64 MPG което е около 4.5 л./100км. На всякъде съм карал на границата на разрешената скорост (над нея няма как, тъкмо да решиш да настъпиш и цъфва поредния "плакат" да се усмихваш, че те снимат за "дарение". А и като си помисля, че карам в "насрещното" и не само за мен е "насрещно" и ми е достчно)
Пак за разхода доволно е при цените на горивата

Преди
Corolla 2002 1.6VVTi Linea Sol
Corolla Verso 2006 1.8VVTi Linea Sol
Prius 2008 TSpirit,RHD
BMW 520d F10 2011 Auto,RHD
Сега
BMW 520d F11 2011 Auto, Top of the range,RHD
Toyota Verso-S 2011 TSpirit Auto+Paddle Shifts,Panoramic Roof,Rev Camera,RHD
Corolla 2002 1.6VVTi Linea Sol
Corolla Verso 2006 1.8VVTi Linea Sol
Prius 2008 TSpirit,RHD
BMW 520d F10 2011 Auto,RHD
Сега
BMW 520d F11 2011 Auto, Top of the range,RHD
Toyota Verso-S 2011 TSpirit Auto+Paddle Shifts,Panoramic Roof,Rev Camera,RHD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта