заеби ги тия субарута dogg .. ако ми предлагат чисто нова GT-4 и най-новото Subby .. Ще избера тойотата 100% ... само ево 9 ми харесва повече от моята талига .. но пак бих се затруднил яко преди да го избера!
Мисля да е оставя в Овърдрайв, щото все си мисля, че ще хване окото на някой дето е тръгнал да дава 100 пари за Порше там .. моята по нищо не отстъпва на порша .. върви що годе толкова .. съска прилично, по-здрава е .. по-рядко срещана е.. вози по-добре .. Салона ми е от Карера, така или иначе

) .. единственият и минус е това, че е с десен волан (но това който иска може да си го оправи) .. за здравето на колата вече споменах ...
-Да и аз не съм фен на шлайфането, но щом от завода го дават, 1ви и 2ри ремонтен размер, значи няма грижи.. .. моята е първи - всичко пасна без никви отклонения .. а бе като цяло съм доволен .. и цената на ремонта барабар с частите беше много прилична .. сигруно ми излезна, по-евтино от колкото да ремонтирам някой италиански или френски автомобил.. а смених доста неща ..
Двигателя беше разглобен до последната част и болтче, всичко беше измито в специални ванички докато не придобие заводски вид.. (все пак е сглобявана от баща ми, който проверява всичко по 3 пъти преди да го направи - и е известен със своята мания, за перфектен заводски вид на автомобила, до последното болтче) хората които са си купили коли от него, ЗНАЯТ

)
Не ми се наливат повече кинти в колата, иначе за още 10к лв - тази тойота, ще се превърне в перфектния, спортен/луксозен автомобил до 30хил лв...
-А аз ти казах .. ако си решил да продаваш твоята за такава цена.. моля те да съм първия който ще разбере .. много ти се чудя, как така не го оценяваш това бижу - което имаш! (В европа, LHD в добро здраве вървят по 20к+ Евро ... огледай се малко)

) .. а дали има хора които да ги дават тия пари .. за всеки влак си има пътници... Аз ако си търсих хубава GT-4ка .. бих си купил моята ..

haha

))
Поздрави и усмивки!
P.S. Ще гледам да скокна на следващата среща на клуба

) See ya!