Страница 12 от 19

Публикувано на: 09 Фев 2010 17:55
от Scott
Bass_Man написа:Може и амортисьорче от багажник tongue.gif .
Направо една такава каишка ... трябва да посъветваме Тойота.
Изображение

Публикувано на: 09 Фев 2010 19:51
от desSs
Scott написа:
Bass_Man написа:Може и амортисьорче от багажник tongue.gif .
Направо една такава каишка ... трябва да посъветваме Тойота.
Изображение
ахаахахах това ми хареса laugh.gif майтап майтап, ама днеска си карам безгрижно и само си мисля кво ше правя ако ми се случи rolleyes.gif
а преди малко пък друго се зачудих - ако ми махнат ченгетата да спра, дам мръсна газ и изчезна, после им занеса "извинителна бележка от тойота"...дали ще мине номера, а laugh.gif

Публикувано на: 09 Фев 2010 21:28
от MX5
max-2 написа:Това е съществен пропуск в софтуера на Тойота. Още 2001 година Шкода Октавия тди при натиснати газ и спирачка отнема газта, бях смнил накладките и не държаха изобщо и исках по-бързо да ги сработя(без да ги прегрявам, естествено), та ми направи впечатление.
Не е пропуск, а напротив. Ако една кола е правена с цел каране за кеф, състезания и т.н. трябва да можеш да натискаш спирачка и газ независимо и едновременно, защото често е необходимо.
Сега заради тия простотии с газта ще ги направят всичките да не го можеш това, и който се състезава в клас, където не е разрешено да препрограмира компютъра, ще духа супата ...
Ще има повишено търсене на коли, на които дросела е с жило ... laugh.gif

Публикувано на: 09 Фев 2010 21:33
от zi_zi_top
desSs написа:не бе, наистина не съм чувала/чела за такива поражения на гръбнака. там си е доста опасно, и или си инвалид /съвсем обездвижен/, или се оправяш. такова едно средно положение не знам дали има. и то точно пък на врата...
зизитоп ше каже, нали е лекар smile.gif
Ще се опитам да го обясня максимално просто и ясно. Гръбначния мозък може да бъде оприличен на кабелен сноп /в ролята на жичките са нервните клетки/. При нараняването му могат да бъдат прекъснати няколко или всички "жички" и съответно отпадат функциите на мускулите, които се управляват от тях. В зависимост от вида на невроните и степента на увреждането им някои могат да се възстановят, а други - не.
При частично нараняване на гръбначния мозък има частични парализи или парези. При пълно прекъсване отпадат всички функции под нивото на засягане /включително тазово-резервоарните функции/.
В зависимост от възстановителните процеси може да се наблюдава частично подобрение на някои или пълна трайна загуба на други функции. Не е правилно да се твърди, че или се оправяш, или не.
По въпроса за съдебно-медицинската експертиза /СМЕ/ - обикновено такива застрахователни обезщетения са обект на съдебен спор. Съда назначава независими съдебни експерти - вещи лица и на базата на заключението на СМЕ постановява размера на обезщетението. Бил съм вещо лице по такива дела и мога да ви кажа, че застрахователите не се предават така лесно и искат повторни СМЕ, след това тройна СМЕ, обжалват съдебни решения и такива дела се точат с години.
Та такива ми ти работи. Дано съм бил полезен и да не съм ви отегчил.

Публикувано на: 09 Фев 2010 21:36
от Vesko
MX5 написа:
max-2 написа:Това е съществен пропуск в софтуера на Тойота. Още 2001 година Шкода Октавия тди при натиснати газ и спирачка отнема газта, бях смнил накладките и не държаха изобщо и исках по-бързо да ги сработя(без да ги прегрявам, естествено), та ми направи впечатление.
Не е пропуск, а напротив. Ако една кола е правена с цел каране за кеф, състезания и т.н. трябва да можеш да натискаш спирачка и газ независимо и едновременно, защото често е необходимо.
Сега заради тия простотии с газта ще ги направят всичките да не го можеш това, и който се състезава в клас, където не е разрешено да препрограмира компютъра, ще духа супата ...
Ще има повишено търсене на коли, на които дросела е с жило ... laugh.gif
Интересно.... при работещи спирачки и съединител (и на скорост) как очаквате да реагира натискането на газта? Колкото и да я натискате според мен рано или касно двигателя ще изгасне...

Публикувано на: 09 Фев 2010 21:37
от El Camino
Едно време имахме шкодичка. Случвало ми се беше като млад шофьор (млад ~12 години) на идване от село да ми изпадне съединителя. Ей така в краката. Баща ми го слагаше на място и всичко си беше наред biggrin.gif .

Ся кой кво ще да мисли, ама това срещу тойота е яко масирана кампания. Нямам идея, кой къде колко е платил, ама статии като тая преливат КАНАТА:
http://dnes.dir.bg/2010/02/09/news5844485.html

100% ги натискат да вържат икономиката с помощта на доброжелатели от конкуренцията.

Защо така смятам - защото въпреки всичките "проблеми" Тойота дори в последните години е била на първо място по надеждност. Е как така първия по надежност ще е толкова зле, а Рено, Форд и Фиат ще правят безгрешни коли, дето са 2 дни в севриза, 1 на улицата?

Просто няма идея, противоречи им и на философията и на здравия разум, монополиста да прави такива компромиси. Една малка компания да спестява в кризата и да кара през просото е разбираемо.

Следва развръзка и не очаквам нещата да се оправят - поне преди да направят поне 3 завода за коли в УСА, за да погълнат хилядите безработни от Крайслер и ДЖ.М. Евентуално Крайслер след сливането си с Фиат е отново пред фалит и това е превантивна мярка преди да се разчуе факта официално.
Всеки случай има много политика тук и скоро ще има новини.

Публикувано на: 09 Фев 2010 21:54
от Uncle Dido
zi_zi_top написа: Ще се опитам да го обясня максимално просто и ясно. Гръбначния мозък може да бъде оприличен на кабелен сноп /в ролята на жичките са нервните клетки/. При нараняването му могат да бъдат прекъснати няколко или всички "жички" и съответно отпадат функциите на мускулите, които се управляват от тях. В зависимост от вида на невроните и степента на увреждането им някои могат да се възстановят, а други - не.
При частично нараняване на гръбначния мозък има частични парализи или парези. При пълно прекъсване отпадат всички функции под нивото на засягане /включително тазово-резервоарните функции/.
В зависимост от възстановителните процеси може да се наблюдава частично подобрение на някои или пълна трайна загуба на други функции. Не е правилно да се твърди, че или се оправяш, или не.
По въпроса за съдебно-медицинската експертиза /СМЕ/ - обикновено такива застрахователни обезщетения са обект на съдебен спор. Съда назначава независими съдебни експерти - вещи лица и на базата на заключението на СМЕ постановява размера на обезщетението. Бил съм вещо лице по такива дела и мога да ви кажа, че застрахователите не се предават така лесно и искат повторни СМЕ, след това тройна СМЕ, обжалват съдебни решения и такива дела се точат с години.
Та такива ми ти работи. Дано съм бил полезен и да не съм ви отегчил.

worthy.gif

Публикувано на: 09 Фев 2010 22:02
от MX5
Vesko написа:
MX5 написа:
max-2 написа:Това е съществен пропуск в софтуера на Тойота. Още 2001 година Шкода Октавия тди при натиснати газ и спирачка отнема газта, бях смнил накладките и не държаха изобщо и исках по-бързо да ги сработя(без да ги прегрявам, естествено), та ми направи впечатление.
Не е пропуск, а напротив. Ако една кола е правена с цел каране за кеф, състезания и т.н. трябва да можеш да натискаш спирачка и газ независимо и едновременно, защото често е необходимо.
Сега заради тия простотии с газта ще ги направят всичките да не го можеш това, и който се състезава в клас, където не е разрешено да препрограмира компютъра, ще духа супата ...
Ще има повишено търсене на коли, на които дросела е с жило ... laugh.gif
Интересно.... при работещи спирачки и съединител (и на скорост) как очаквате да реагира натискането на газта? Колкото и да я натискате според мен рано или касно двигателя ще изгасне...
Не говоря да скочиш на спирачките с всичка сила с цел да спреш изцяло. Това не е on/off бутон, а аналогово устройство и често се използва за балансиране на автомобила в завой :)
Пример:

http://www.youtube.com/watch?v=_HjXXUyQhPE

http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw

http://www.youtube.com/watch?v=YNWbG3ItyZU


ето тук показано забавено и с обяснения:

http://www.youtube.com/watch?v=XVDfDTp0Y7g



А сега от параноя като ги направят всичките и най-малкото пипане на спирачката да затваря дросела и прекъсва двигателя и ще стане весело ... laugh.gif



Публикувано на: 10 Фев 2010 01:38
от MX5
Айдеееее, след последния recall преди няколко дни на 400000 броя Toyota Prius за проблем със спирачките, сега май следва и друго ... за новите Короли:

"The Transportation Department now says that it is looking into more than 80 complaints it has received from owners of the 2009-2010 Toyota Corolla about the vehicle's steering"

http://voices.washingtonpost.com/econom ... id=topnews





Публикувано на: 10 Фев 2010 07:11
от Vesko
Забелязал съм следното нещо: Движа се на автопилот. При определени условия ми се налага да намаля със спирачките. Обаче, в момента в които пусна спирачката колата сама си дава газ. Това проблем с педала на газта или със спирачката е?

Публикувано на: 10 Фев 2010 07:48
от b_d
Това е проблем с автопилота. Моят се държи коренно различно - като натисна спирачка връща газта, докато не му кажа да си кара със зададената скорост.

Публикувано на: 10 Фев 2010 08:08
от slowtraveler
Мдаа, автопилота трябва незабавно да изключи, ако натиснеш спирачка, съединител или изключиш от скорост.
И до повторно твое действие не трябва да се включва самостоятелно.
При мен не се изключва единствено при натискане на газта - тогава ускорява колкото искам, и след отпускане на газта скоростта се връща до предварително зададената..

Публикувано на: 10 Фев 2010 09:11
от max-2
Който иска да се състезава може да измисли нещо, дори с риск да не му работят стоповете, но 99% никога не ползват газ и спирачка едновременно, освен ако не им заседне газта. При натисната газ и спирачка на скорост двг. не гасне, а пада на празен ход, т. е. игнорира сигнала от педала на газта.

Публикувано на: 10 Фев 2010 13:56
от scorpion
Не е до смях но :

Изображение

Публикувано на: 10 Фев 2010 15:44
от Rudy
slowtraveler написа:Мдаа, автопилота трябва незабавно да изключи, ако натиснеш спирачка, съединител или изключиш от скорост.
И до повторно твое действие не трябва да се включва самостоятелно.
При мен не се изключва единствено при натискане на газта - тогава ускорява колкото искам, и след отпускане на газта скоростта се връща до предварително зададената..
И моя дето е слаган допълнително така прави.