Неприятно!!!

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 09 Фев 2010 17:55

Bass_Man написа:Може и амортисьорче от багажник tongue.gif .
Направо една такава каишка ... трябва да посъветваме Тойота.
Изображение

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 09 Фев 2010 19:51

Scott написа:
Bass_Man написа:Може и амортисьорче от багажник tongue.gif .
Направо една такава каишка ... трябва да посъветваме Тойота.
Изображение
ахаахахах това ми хареса laugh.gif майтап майтап, ама днеска си карам безгрижно и само си мисля кво ше правя ако ми се случи rolleyes.gif
а преди малко пък друго се зачудих - ако ми махнат ченгетата да спра, дам мръсна газ и изчезна, после им занеса "извинителна бележка от тойота"...дали ще мине номера, а laugh.gif

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 09 Фев 2010 21:28

max-2 написа:Това е съществен пропуск в софтуера на Тойота. Още 2001 година Шкода Октавия тди при натиснати газ и спирачка отнема газта, бях смнил накладките и не държаха изобщо и исках по-бързо да ги сработя(без да ги прегрявам, естествено), та ми направи впечатление.
Не е пропуск, а напротив. Ако една кола е правена с цел каране за кеф, състезания и т.н. трябва да можеш да натискаш спирачка и газ независимо и едновременно, защото често е необходимо.
Сега заради тия простотии с газта ще ги направят всичките да не го можеш това, и който се състезава в клас, където не е разрешено да препрограмира компютъра, ще духа супата ...
Ще има повишено търсене на коли, на които дросела е с жило ... laugh.gif
Последно промяна от MX5 на 09 Фев 2010 21:34, променено общо 1 път.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 09 Фев 2010 21:33

desSs написа:не бе, наистина не съм чувала/чела за такива поражения на гръбнака. там си е доста опасно, и или си инвалид /съвсем обездвижен/, или се оправяш. такова едно средно положение не знам дали има. и то точно пък на врата...
зизитоп ше каже, нали е лекар smile.gif
Ще се опитам да го обясня максимално просто и ясно. Гръбначния мозък може да бъде оприличен на кабелен сноп /в ролята на жичките са нервните клетки/. При нараняването му могат да бъдат прекъснати няколко или всички "жички" и съответно отпадат функциите на мускулите, които се управляват от тях. В зависимост от вида на невроните и степента на увреждането им някои могат да се възстановят, а други - не.
При частично нараняване на гръбначния мозък има частични парализи или парези. При пълно прекъсване отпадат всички функции под нивото на засягане /включително тазово-резервоарните функции/.
В зависимост от възстановителните процеси може да се наблюдава частично подобрение на някои или пълна трайна загуба на други функции. Не е правилно да се твърди, че или се оправяш, или не.
По въпроса за съдебно-медицинската експертиза /СМЕ/ - обикновено такива застрахователни обезщетения са обект на съдебен спор. Съда назначава независими съдебни експерти - вещи лица и на базата на заключението на СМЕ постановява размера на обезщетението. Бил съм вещо лице по такива дела и мога да ви кажа, че застрахователите не се предават така лесно и искат повторни СМЕ, след това тройна СМЕ, обжалват съдебни решения и такива дела се точат с години.
Та такива ми ти работи. Дано съм бил полезен и да не съм ви отегчил.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 09 Фев 2010 21:36

MX5 написа:
max-2 написа:Това е съществен пропуск в софтуера на Тойота. Още 2001 година Шкода Октавия тди при натиснати газ и спирачка отнема газта, бях смнил накладките и не държаха изобщо и исках по-бързо да ги сработя(без да ги прегрявам, естествено), та ми направи впечатление.
Не е пропуск, а напротив. Ако една кола е правена с цел каране за кеф, състезания и т.н. трябва да можеш да натискаш спирачка и газ независимо и едновременно, защото често е необходимо.
Сега заради тия простотии с газта ще ги направят всичките да не го можеш това, и който се състезава в клас, където не е разрешено да препрограмира компютъра, ще духа супата ...
Ще има повишено търсене на коли, на които дросела е с жило ... laugh.gif
Интересно.... при работещи спирачки и съединител (и на скорост) как очаквате да реагира натискането на газта? Колкото и да я натискате според мен рано или касно двигателя ще изгасне...

El Camino

Мнение от El Camino » 09 Фев 2010 21:37

Едно време имахме шкодичка. Случвало ми се беше като млад шофьор (млад ~12 години) на идване от село да ми изпадне съединителя. Ей така в краката. Баща ми го слагаше на място и всичко си беше наред biggrin.gif .

Ся кой кво ще да мисли, ама това срещу тойота е яко масирана кампания. Нямам идея, кой къде колко е платил, ама статии като тая преливат КАНАТА:
http://dnes.dir.bg/2010/02/09/news5844485.html

100% ги натискат да вържат икономиката с помощта на доброжелатели от конкуренцията.

Защо така смятам - защото въпреки всичките "проблеми" Тойота дори в последните години е била на първо място по надеждност. Е как така първия по надежност ще е толкова зле, а Рено, Форд и Фиат ще правят безгрешни коли, дето са 2 дни в севриза, 1 на улицата?

Просто няма идея, противоречи им и на философията и на здравия разум, монополиста да прави такива компромиси. Една малка компания да спестява в кризата и да кара през просото е разбираемо.

Следва развръзка и не очаквам нещата да се оправят - поне преди да направят поне 3 завода за коли в УСА, за да погълнат хилядите безработни от Крайслер и ДЖ.М. Евентуално Крайслер след сливането си с Фиат е отново пред фалит и това е превантивна мярка преди да се разчуе факта официално.
Всеки случай има много политика тук и скоро ще има новини.

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 09 Фев 2010 21:54

zi_zi_top написа: Ще се опитам да го обясня максимално просто и ясно. Гръбначния мозък може да бъде оприличен на кабелен сноп /в ролята на жичките са нервните клетки/. При нараняването му могат да бъдат прекъснати няколко или всички "жички" и съответно отпадат функциите на мускулите, които се управляват от тях. В зависимост от вида на невроните и степента на увреждането им някои могат да се възстановят, а други - не.
При частично нараняване на гръбначния мозък има частични парализи или парези. При пълно прекъсване отпадат всички функции под нивото на засягане /включително тазово-резервоарните функции/.
В зависимост от възстановителните процеси може да се наблюдава частично подобрение на някои или пълна трайна загуба на други функции. Не е правилно да се твърди, че или се оправяш, или не.
По въпроса за съдебно-медицинската експертиза /СМЕ/ - обикновено такива застрахователни обезщетения са обект на съдебен спор. Съда назначава независими съдебни експерти - вещи лица и на базата на заключението на СМЕ постановява размера на обезщетението. Бил съм вещо лице по такива дела и мога да ви кажа, че застрахователите не се предават така лесно и искат повторни СМЕ, след това тройна СМЕ, обжалват съдебни решения и такива дела се точат с години.
Та такива ми ти работи. Дано съм бил полезен и да не съм ви отегчил.

worthy.gif

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 09 Фев 2010 22:02

Vesko написа:
MX5 написа:
max-2 написа:Това е съществен пропуск в софтуера на Тойота. Още 2001 година Шкода Октавия тди при натиснати газ и спирачка отнема газта, бях смнил накладките и не държаха изобщо и исках по-бързо да ги сработя(без да ги прегрявам, естествено), та ми направи впечатление.
Не е пропуск, а напротив. Ако една кола е правена с цел каране за кеф, състезания и т.н. трябва да можеш да натискаш спирачка и газ независимо и едновременно, защото често е необходимо.
Сега заради тия простотии с газта ще ги направят всичките да не го можеш това, и който се състезава в клас, където не е разрешено да препрограмира компютъра, ще духа супата ...
Ще има повишено търсене на коли, на които дросела е с жило ... laugh.gif
Интересно.... при работещи спирачки и съединител (и на скорост) как очаквате да реагира натискането на газта? Колкото и да я натискате според мен рано или касно двигателя ще изгасне...
Не говоря да скочиш на спирачките с всичка сила с цел да спреш изцяло. Това не е on/off бутон, а аналогово устройство и често се използва за балансиране на автомобила в завой :)
Пример:

http://www.youtube.com/watch?v=_HjXXUyQhPE

http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw

http://www.youtube.com/watch?v=YNWbG3ItyZU


ето тук показано забавено и с обяснения:

http://www.youtube.com/watch?v=XVDfDTp0Y7g



А сега от параноя като ги направят всичките и най-малкото пипане на спирачката да затваря дросела и прекъсва двигателя и ще стане весело ... laugh.gif



MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 10 Фев 2010 01:38

Айдеееее, след последния recall преди няколко дни на 400000 броя Toyota Prius за проблем със спирачките, сега май следва и друго ... за новите Короли:

"The Transportation Department now says that it is looking into more than 80 complaints it has received from owners of the 2009-2010 Toyota Corolla about the vehicle's steering"

http://voices.washingtonpost.com/econom ... id=topnews





Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 10 Фев 2010 07:11

Забелязал съм следното нещо: Движа се на автопилот. При определени условия ми се налага да намаля със спирачките. Обаче, в момента в които пусна спирачката колата сама си дава газ. Това проблем с педала на газта или със спирачката е?

b_d

Мнение от b_d » 10 Фев 2010 07:48

Това е проблем с автопилота. Моят се държи коренно различно - като натисна спирачка връща газта, докато не му кажа да си кара със зададената скорост.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6173
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 10 Фев 2010 08:08

Мдаа, автопилота трябва незабавно да изключи, ако натиснеш спирачка, съединител или изключиш от скорост.
И до повторно твое действие не трябва да се включва самостоятелно.
При мен не се изключва единствено при натискане на газта - тогава ускорява колкото искам, и след отпускане на газта скоростта се връща до предварително зададената..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 10 Фев 2010 09:11

Който иска да се състезава може да измисли нещо, дори с риск да не му работят стоповете, но 99% никога не ползват газ и спирачка едновременно, освен ако не им заседне газта. При натисната газ и спирачка на скорост двг. не гасне, а пада на празен ход, т. е. игнорира сигнала от педала на газта.
Carina E 4AFE LB 1992

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 10 Фев 2010 13:56

Не е до смях но :

Изображение

Аватар
Rudy
Мнения: 1347
Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Rudy » 10 Фев 2010 15:44

slowtraveler написа:Мдаа, автопилота трябва незабавно да изключи, ако натиснеш спирачка, съединител или изключиш от скорост.
И до повторно твое действие не трябва да се включва самостоятелно.
При мен не се изключва единствено при натискане на газта - тогава ускорява колкото искам, и след отпускане на газта скоростта се връща до предварително зададената..
И моя дето е слаган допълнително така прави.
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Gandalf и 11 госта