Моето разбиране за Королката е следното. Зависи купувачът на какво е свикнал и в какво се е целил.
Аз имах за даване около 40к лева. За тези пари нямаше много варианти за среден семеен седан (не исках пак хеч) - Меган, Толедо, Октавия, Мазда 3. Когато разбрах, че за толкова мога да взема новата Корола, и то хибрид (в най-ниското ниво на оборудване - executive), си паднах от кеф. Кефя се на технологията, на ниския разход, на автоматика, на големите дисплеи, на двузоновия климатик, лумбалната опора, адаптивния круиз и поддържане на лента, задната камера, голямото пространство и на всички малки радости и помощи от колата, която е изключително технологична.
Ако човвек е имал да даде 60+к лева и си е взел комбито с 2ката двигател, започва да се дразни, защото това е същата кола (за 40к лева). Да, доплатени са пари за отделни екстри, но цялостното представяне си е като за бюджетен автомобил. А за тези пари очаакванията са по-високи и не се оправдават.
Та според мен Королата кефи хора, които сме с по-скромни възможности, тъй като в ниските ценови нива си е изключителна и за мен просто е супер конкурентна. Включително и кефът да се обръщат след теб с чисто нова кола, нов (непознат) модел, който се плъзга безшумно на батерия. Не съм си и мислел, че ще мога да си позволя такава през 2019 г., когато това беше цената на посредствен дизел. От тогава почти 2 години, все пак технологията напредва, цените падат, марките изкарват хибриди. Ще видим фейслифтът на Корола как ще бъде.
За хората, които са платили над 60к за нея, винаги ще има чудене, защото не е на нивото на автомобил за 65 к.
И така, колата струва толкова, колкото струва базовото ѝ ниво. Другото е доплащане за някакви джаджи (доста скъпи, апропо). За 65к вероятно е по-добре да се купи кола, на която базовото й ниво е 60к, с някоя и друга екстра.
Моята Королка все повече ми харесва, дава ми супер нисък градски разход, тиха е, удобна е, супер е. Поздрав на всички
