Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 21:19
Аз наливам на 2/3 литра ето това 
и карам. 
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Значи според теб германецът си купува бензинов хибрид, за да го кара бързо по магистрала? И защо да го прави,като целта на този хибрид GTE примерно е да се ползва първо хибридната система в градски и междуградски условия и второ, да се ползва напълно електрическо задвижване от порядъка на 20 или повече км.
Хаха
А пък на бензиностанцията ми излезе 39 лева с отстъпка. Вашата математика ми допада повече.
Колата е лична! За останалото съм писал, че това е моят опит и за около 6 хиляди километра по моите си отсечки и моето шофиране за всеки от 3те мотора.
39 ЛЕВА за 100 км?!?!?!?!?!Hybrid1stTime написа: ↑15 Апр 2021 11:32 metoyo написа: ↑
14 апр 2021 15:51
Е кво по-добре от това? За 100км. си свършил 10 задачи с разход от 5,50 лв
А пък на бензиностанцията ми излезе 39 лева с отстъпка. Вашата математика ми допада повече.
ААааа така по - бива. Щото и аз смятам струвам.. викам поне 350+ трябва да може да се мине за тея пари...Hybrid1stTime написа: ↑15 Апр 2021 12:36 За 350,но е извадено само половината изречение от колегата и хората са в шаш. За тези 350км разхода по борд, за всяко отделно пътуване, беше между 2.7 и 4.7,а на колонката 5.5.
Именно обратното твърдя, а вие го оспорвахте. Аз твърдях, че германеца взема голф (и автомобили от този клас, като корола) най-вече за градски автомобил. Ако все пак взема голф и за дълги пътувания, то би го взел с дизел. (Затова дори и у нас дилъра на фолксваген предлага голф, като градски.) Така, че да, определено не сте ме разбрали.
Не германците, а така наричат класа в автоизданията, съвсем не само немскоезичните. За да бъде емблематичен един модел, съвсем не трябва да е масов и не трябва да е „конфекция”, не трябва да е „ширпотреба”. С другото съм съгласен и определено „нещата се променят”. И тойота изостава в промените.LEXUS написа: ↑15 Апр 2021 01:36 Това,че германците са го кръстили Голфов клас, ама изобщо не означава,че класът е голфов...
P.S. Между другото новият Голф 8 повече ми харесва от КоролаМного изпипан автомобил, изглежда висококачествен,с добър обзор, стилен, с може би най-добрите двигатели в момента като ефективност и динамични показатели - 1.0 TSI и 1.5 TSI, изобщо много качествена инженерно творение, откъм интериор също водещ - модерно табло, с тактилни бутони.