Страница 108 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2021 21:19
от Митхат
Аз наливам на 2/3 литра ето това
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
и карам. :thumbsup:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2021 21:45
от Mcl
mfandakov написа: 14 Апр 2021 21:19 Аз наливам на 2/3 литра ето това
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
и карам. :thumbsup:
В смисъл на едно казанче колко слагаш, и има ли истински ефект.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2021 21:53
от Hursa
Както голф, така и корола се водят "градски" автомобили (дори у нас и особено когато се вземат с такъв малък двигател). (Това, че у нас вземаме автомобилите от този клас, като единствен или като "семеен" - показва разликата в стандарта на живот у нас и този в западна Европа.) Така, че подобни сравнения са на базата на предимно градско шофиране - а при градско, хибрида си има големи предимства. Пример на сравнение със значително по-мощен автомобил. По-обективни са сравненията при тестове.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2021 22:21
от LEXUS
Това съчинение с елементи на разсъждение е толкова неиздържано,че дори се ядосвам как може интелигентен човек да го напише. Абсолютен абсурд е да се твърди,че Голф се взима само за втори автомобил или Фокус само като втори автомобил. Ако от изключение искаш да извлечеш правило, абсолютно си необоснован, както в немалко случаи. Това е твоя интерпретация,която няма обосновка. Аз съм представил извадка от немалко коли. Твоята интерпретация остава като лично мнение, но не е обосновано обективно.

Това сравнение, което си постнал, какво показва - че plug in hybrid с 204 к.с. харчи 3,5/100км, ами то не е ли ясно,че щом го зареждаш в контакта, ще харчи много по-малко, защото плащаш ток,с който му повишаваш ефективността. Колегата коментира,че 1.0 двигател е със сходна икономичнист с Корола хибрид.

Ако става въпрос за някакво сравнение, за което не говорим поне засега, ето Prius plug in hybrid:

https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2

Разход 2,3/100km.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2021 22:33
от Hursa
Кога се зарежда в контакта, ако се ползва за дълги пътувания (за немските магистрали, например), а не за градски?
Вижте - дори в България дилъра предлага голф, като градски автомобил.
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2021 22:59
от ToyotaPassion
Голф
Hursa написа: 14 Апр 2021 22:33клас гран туризмо
Аааааа worthy.gif worthy.gif worthy.gif
Вярно, беше писал по-рано, че това е Краля и че било нормално да се карал с газ до ламарината bow.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2021 23:07
от Hursa
Ами така си е - голфа си е голф - Негово Величество! Класа на голф, голфовия клас, а не на корола smile.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 14 Апр 2021 23:31
от Krachunov
Да обясняваш, че тойотския хибрид не бил икономичен, просто ти куца начина на шофиране и хибрида не е твоята кола... Както казах приятел, който смени корола 1.6 бензин със следващата хибрид 1.8.. от среден 7 отиде на 4.9 а той кара агресивно... Та нямам идея какви пилотски умения се вкарват, за да се догони среден разход 7.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 15 Апр 2021 01:36
от LEXUS
Hursa написа: 14 Апр 2021 22:33 Кога се зарежда в контакта, ако се ползва за дълги пътувания (за немските магистрали, например), а не за градски?
Вижте - дори в България дилъра предлага голф, като градски автомобил.
► Виж съдържание
Значи според теб германецът си купува бензинов хибрид, за да го кара бързо по магистрала? И защо да го прави,като целта на този хибрид GTE примерно е да се ползва първо хибридната система в градски и междуградски условия и второ, да се ползва напълно електрическо задвижване от порядъка на 20 или повече км.
Извинявай, но просто пишеш неща, които са нелепи, анти-логични. smile.gif Абсолютно нищо против нямам в спора и го приветствам, но нагласата просто да се критикува ей така, да си наопаки , не ми се струва нито логична, нито продуктивна.

Ако не съм те разбрал и имаш предвид обратното, се извинявам предварително.
Hursa написа: 14 Апр 2021 23:07 Ами така си е - голфа си е голф - Негово Величество! Класа на голф, голфовия клас, а не на корола
Хаха :D worthy.gif Знаеш ли,че за голфов клас не са чували никъде извън Европа, и то главно Германия.
Хубаво е човек да разсъждава с главата си,а не да се поддава на пропагандата,която чете в Ауто-Билд. Това,че германците са го кръстили Голфов клас, ама изобщо не означава,че класът е голфов. Никъде по света не се ползва такъв термин за класа, в който се продава Корола
Корола, за разлика от Голф, е световен шампион по значимост на пазарите. Също така е в този клас доста преди Голф. А също така удовлетворява пазарните потребности на много голям обхват от пазари, при това е с репутация не само на най-продавания автомобил в света въобще, и разбира се в класа си, но и на най-надеждният автомобил в класа.

P.S. Между другото новият Голф 8 повече ми харесва от Корола worthy.gif Много изпипан автомобил, изглежда висококачествен,с добър обзор, стилен, с може би най-добрите двигатели в момента като ефективност и динамични показатели - 1.0 TSI и 1.5 TSI, изобщо много качествена инженерно творение, откъм интериор също водещ - модерно табло, с тактилни бутони. Общо взето това,което очаквах от Тойота да направи, го направи Фолксваген. Винаги японците са били по-модерни и внедрявали по-модерен дизайн, а германците са били крайно консервативни и скучни, винаги японците внедряваха малки и пъргави,модерни мотори 80-те, 90-те години, имаха повече мощност от малка кубатура и бяха по-икономични от европейските и в частност Фолксваген, но нещата се променят. Силата на Тойота остава в здравината и модерните хибриди, които са според мен най-добрите на пазара като ефективност и съотношение цена/качество. Новият дизайн на Тойота е по-спортен, но по-груб,което не одобрявам, но това е цел,зададедна към дизайнерите от Акио Тойода. Промениха стратегията си.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 15 Апр 2021 11:10
от Volkata
Безспорно всяка кола с турбо дава първоначално усещане за по - бърза и динамична, това до колко е само усещане или реалност е друг въпрос, и тойота най - вероятно не вижда много плюсове в намалена кубатура с турбо за клиентите си и доверието което имат те

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 15 Апр 2021 11:32
от Not_active_user_2
metoyo написа: 14 Апр 2021 15:51 Е кво по-добре от това? За 100км. си свършил 10 задачи с разход от 5,50 лв
А пък на бензиностанцията ми излезе 39 лева с отстъпка. Вашата математика ми допада повече.
LEXUS написа: 14 Апр 2021 21:16 По критичния поглед към Корола хибрид аз правя извод,че колата е служебна. Но изводът,че 1.0 мотори са съотносимо икономични малко ме съмнява.
Колата е лична! За останалото съм писал, че това е моят опит и за около 6 хиляди километра по моите си отсечки и моето шофиране за всеки от 3те мотора.

За мен това е директно сравнение. Има различни типове хора, които се асоциират с даден бранд, определена прослойка, и тн. Едни ги радва да виждат как свети ESP на всеки светофар и завой, други се радват на мега нисък разход, трети искат да имат последната технология и мега комфорт в кокпита и тнт. За свяка кола си има тип пътници.
За мен колите са купчина желязо, които ми служат оптимално и на оптимална цена.
Да, извадката е представителна от сайта, но и субективна спрямо по-горните категории. Никой с над 30к км годишен пробег не би си купил малолитражка, освен ако не си Убер или Такси.
Времето ми не е недостатъчно и за мен то единствен измерител.
Дали мога или не мога да карам тази кола, или по принцип да шофирам е друга бира...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 15 Апр 2021 12:08
от Krachunov
Hybrid1stTime написа: 15 Апр 2021 11:32 metoyo написа: ↑
14 апр 2021 15:51
Е кво по-добре от това? За 100км. си свършил 10 задачи с разход от 5,50 лв

А пък на бензиностанцията ми излезе 39 лева с отстъпка. Вашата математика ми допада повече.
39 ЛЕВА за 100 км?!?!?!?!?!

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 15 Апр 2021 12:36
от Not_active_user_2
Krachunov написа: 15 Апр 2021 12:08 39 ЛЕВА за 100 км?!?!?!?!?!
За 350,но е извадено само половината изречение от колегата и хората са в шаш. За тези 350км разхода по борд, за всяко отделно пътуване, беше между 2.7 и 4.7,а на колонката 5.5.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 15 Апр 2021 12:39
от Krachunov
Hybrid1stTime написа: 15 Апр 2021 12:36 За 350,но е извадено само половината изречение от колегата и хората са в шаш. За тези 350км разхода по борд, за всяко отделно пътуване, беше между 2.7 и 4.7,а на колонката 5.5.
ААааа така по - бива. Щото и аз смятам струвам.. викам поне 350+ трябва да може да се мине за тея пари...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 15 Апр 2021 13:25
от Hursa
LEXUS написа: 15 Апр 2021 01:36Значи според теб германецът си купува бензинов хибрид, за да го кара бързо по магистрала? ... Ако не съм те разбрал и имаш предвид обратното, се извинявам предварително.
Именно обратното твърдя, а вие го оспорвахте. Аз твърдях, че германеца взема голф (и автомобили от този клас, като корола) най-вече за градски автомобил. Ако все пак взема голф и за дълги пътувания, то би го взел с дизел. (Затова дори и у нас дилъра на фолксваген предлага голф, като градски.) Така, че да, определено не сте ме разбрали.
LEXUS написа: 15 Апр 2021 01:36 Това,че германците са го кръстили Голфов клас, ама изобщо не означава,че класът е голфов...
P.S. Между другото новият Голф 8 повече ми харесва от Корола worthy.gif Много изпипан автомобил, изглежда висококачествен,с добър обзор, стилен, с може би най-добрите двигатели в момента като ефективност и динамични показатели - 1.0 TSI и 1.5 TSI, изобщо много качествена инженерно творение, откъм интериор също водещ - модерно табло, с тактилни бутони.
Не германците, а така наричат класа в автоизданията, съвсем не само немскоезичните. За да бъде емблематичен един модел, съвсем не трябва да е масов и не трябва да е „конфекция”, не трябва да е „ширпотреба”. С другото съм съгласен и определено „нещата се променят”. И тойота изостава в промените.