Страница 107 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Апр 2021 19:59
от Not_active_user_2
Krachunov написа: ↑13 Апр 2021 18:14
Ходи в сервиза.. Това не е нормално и нямам идея как ще ти кажат че при НОВИТЕ коли било така.
НИКОГА ама НИКОГА в най - проливния дъжд или дори на автомивка със старателно пръскане по всички фуги, не е имало дори наченки за вода ВЪТРЕ в купето.
Тук само да поясня, че става дума при отворени врати. Уплътненията са доста добри и не пускат нищо, дори и въздух. На моменти още ми заглъхват ушите вътре.
За течностите ще опитам да ги сменя. Карам само със сонакс зимна и лятна...
А за перата - и аз най-вероятно ще ги сменя, но ако окаже рамото ще ме е яд за 100те лева.
Krachunov написа: ↑13 Апр 2021 18:14
Според мен ти е заради гумите и размера. Аз съм с 16ки и колата е много стабилна!
Тук се обзалагам, че е лоша настройка. При тези коли е драйв бай уаЯЪр (drive by wire) и всичките човешки команди минават през компа. Куатрото така реагира - настъпиш ли в зарой го изправя, но там е по друга работа.
Krachunov написа: ↑13 Апр 2021 18:14
Ба го и тесните дупки. Или нещата дето хакаш са нещо супер китайски или ебаси гредата си уцелил.
Пъхнах компресора, който идва с колата в репер кита.
Krachunov написа: ↑13 Апр 2021 18:14
По въпроса с разхода ти с двойка двигател ли беше? Както писах в предния пост с подобно каране, както след яриса ще гоня около 3 и мъничко разход.
1.8 е мотора.
slowtraveler написа: ↑13 Апр 2021 18:12
Голямото предимство е точно в спри-тръгни... При другите режими пак е по-икономичен, отколкото аналогичен нехибрид с ДВГ, работещ по 'не-аткинсънов' цикъл, но преимуществото няма да е толкова осезаемо...
Ами има ТСИ а активно изключване на цилиндрите, има Екобуст, доста модерни и пъргави мотори - там просто разхода е разменем. ТСИ в града харчи 8-9 а извън около 5.5. Екобуста е константно 7. Т в крайна сметка всичко е въпрос на нужда, проучване и правилен подбор.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Апр 2021 20:28
от Volkata
За чистачките по - добре пробвай с едни от най евтините, аз просто си купих 4 чифта за по 3 лв чистачката и със сигурност ще изкарам по дълго с тях от колкото с най скъпите, просто съвет много съм дерзал с чистячки
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Апр 2021 20:52
от dracunculus
Колеги, по повод на течностите за чистачки- моите 2 цента по темата... слагайте течност БЕЗ смазващи компоненти в нея- силикони, глицерол и подобни. От както внимавам не съм имал почти никакви проблеми със замазване, дори и с доста стари и парцаливи пера на чистачките,
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 13 Апр 2021 20:55
от Mcl
Проблема не е в самите пера на чистачките и течността а от самите рамена. И това си е фабричен дефект, на тойота не може всички да имаме този проблем. Според мен пружините трябва да са по здрави.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 01:07
от slowtraveler
Hybrid1stTime написа: ↑13 Апр 2021 19:59
Ами има ТСИ а активно изключване на цилиндрите, има Екобуст, доста модерни и пъргави мотори - там просто разхода е разменем. ТСИ в града харчи 8-9 а извън около 5.5. Екобуста е константно 7. Т в крайна сметка всичко е въпрос на нужда, проучване и правилен подбор.
Нито един от тези ДВГ не може да се доближи като ефективност при аналогична 'инсталирана' мощност...
Разбира се, че разходът е разменен в град/извънградско - нали точно това съм написал - разликата в ефективносттта е най-фрапантана точно в режим стоп-старт...
Ако не си убеден - направи тест-драйв в същият режим на шофиране и ще се убедиш...

Относно чистачките - не пипайте рамената... Автомобилите ги защитават с нещо като парафин, което се смъква само със силен разтворител (бензин и т.н.)....
Пробвайте да изчистите стъклото със силен разтворител (без контакт с гумите) - например коресилин...
Просто парафина мното трудно се премахва
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 07:19
от Not_active_user_2
slowtraveler написа: ↑14 Апр 2021 01:07
Нито един от тези ДВГ не може да се доближи като ефективност при аналогична 'инсталирана' мощност...
Разбира се, че разходът е разменен в град/извънградско - нали точно това съм написал - разликата в ефективносттта е най-фрапантана точно в режим стоп-старт...
Ако не си убеден - направи тест-драйв в същият режим на шофиране и ще се убедиш
Чел съм в страниците назад спорове относно двигатели и не се чувствам компетентен за да пиша с термини, но факта е следния - от 15 години насам няма 1.8 мотор или близо до този обем с еквивалентна мощ мотор, бензинов, който да се вгражда в кола?
Относно споменатите по-горе мотори имам минимален опит от по няколко хиляди километри с всеки, както и с королата в момента, и на тази база трърдя, че са в пъти по-динамични, по-приятни за каране и точно толкова икономични. За 1 литровите им варианти говоря, които са е идентична инсталирана мощност.
slowtraveler написа: ↑14 Апр 2021 01:07
Относно чистачките - не пипайте рамената
Ами аз искам да ми сменят рамото, защото не обичам намесата с отвертката, но така процедират в сервиза. А и каква е логиката пасажерската и задната да се справят сравнително добре, пък шофьорската не? За мен е грешка в математиката или дефект на елемент.
Щом няколко човека се включиха мигновено сигурно има защо, не мислите ли?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 08:59
от astranom
Когато гледах Мазда 3 2019 г., направих тест драйв до градината на малкия и обратно. Маздата беше с 2.0 атмосферен бензин с нещо от типа на 120 коня. В силно задръстване и трафик, режим "тръгни спри" за около 25 километра градско ми даде 11/100 разход (?!?). Това при топъл старт, без рязко тръгване, а и двигателят уж гасеше, когато колата не се движи. Всъщност това беше и важен фактор да предпочета Королата, която при аналогични условия лятото седмици наред ми даваше 3.5 разход. Та така. Дилърът на Мазда тогава каза: "Еми да, така си е. То разходът ще падне с литър, когато се опознаеш с колата." В същото време шумът в купето на 3ката с автоматик беше сравним с този в Королата със CVT. Само че потребителите на 3ките в техния форум много си ги харесват, тука търсим да направим от ефекта - дефект. Потвърждавам от моя оопит, че разходът на Корола е най-отчетливо по-нисък в града, при тръгни - спри. За човек, който кара много по този начин, икономическата полза е супер голяма (под 4/100 срещо 9-10/100 за всеки друг бензинов автомобил).
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 09:10
от Filbor
Hybrid1stTime написа: ↑13 Апр 2021 17:33
Среден разход 7л на 100км бензин 95.
Като на Корола Е12, 1.4Л, 97к.с.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 09:26
от BOz
Filbor написа: ↑14 Апр 2021 09:10
Като на Корола Е12, 1.4Л, 97к.с.
Явно много харчат тия Тойоти.
Защото на БМВ-то ми - 330хд, средния разход му беше 7.67/100. И това сравнено с Тойотка с 1.4.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 10:50
от astranom

Прави сметка какво би било с баварец 330 x i... Иначе поздравления за хубавата кола, получих слюноотделяне

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 15:51
от metoyo
Hybrid1stTime написа: ↑13 Апр 2021 17:33
Обиколих почти целия град с над 10 спирания по задачки и до обед бах навъртял почти 100км и през цялото време на борда пишеш впечатляващите 2.7л на 100км.
Е кво по-добре от това? За 100км. си свършил 10 задачи с разход от 5,50 лв.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 19:03
от Hursa
Как стигнахте до тази цифра

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 19:46
от Mcl
И на мен ми е интересно, явно е сметнал 2,7 литра по "х" лева за гориво. Ама дали е реално е друг въпрос. Че са икономични хибридите в града са икономични, ама чак толкоз малко нереално ми се струва.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 20:52
от LEXUS
Krachunov написа: ↑13 Апр 2021 18:14
Чистачките при мен установих че мажат според течността с която съм. При някои е по - силно , при други по - малко. Със зимната течност на ОМВ мажеше яко.
Вярно е,че течността на ОМВ маже.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 14 Апр 2021 21:16
от LEXUS
Hybrid1stTime написа: ↑14 Апр 2021 07:19
Относно споменатите по-горе мотори имам минимален опит от по няколко хиляди километри с всеки, както и с королата в момента, и на тази база трърдя, че са в пъти по-динамични, по-приятни за каране и точно толкова икономични. За 1 литровите им варианти говоря, които са е идентична инсталирана мощност.
По критичния поглед към Корола хибрид аз правя извод,че колата е служебна. Но изводът,че 1.0 мотори са съотносимо икономични малко ме съмнява.
Среден разход в някаква извадка:
Corolla hybrid 122 к.с.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Голф 1.0 TSI
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Ford Focus 1.0
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Ето и TSI с деактивация на цилиндрите и мек хибрид:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Корола хибрид е по-ефективна и икономична поне с литър , литър и половина на 100км. среден разход.