В крайна сметка да се захващам ли с подмяна на части или да си я карам така след ремонта? Може ли да стане по-лошо като се кара така? т.е. тя колата сега върви по-добре от всякога.
Имам си представа, но не съм работил студена и топла обработка на металите, механика и технология на материалите, но все пак съм с автомобили и кари по-специално двг. Собственик съм й от 4 месеца и искам да си ми върши работа още дълго време. Вече превключва предавки плавно, не изключва от скорост, не боксува съединител на 5-та, само понякога задна издава сигнал преди да влезе.
След заваряването на шайбата актуатора съм го поставил с усилие на вилката в краино положение. От скоростния лост я приведох в ремонтен режим, но палеца остана под напрежение и актуатора няма как да се раздвижи напред. После инициализация на съединителя и накрая го изчаках да възприеме командите.
Колата- Корола Версо 1.8 ММТ 2004г
Пробега е 115 хил. км
От Ником-Тойота бяха много любезни да проверят и казаха че още в началото си на 8000км е заклинила с грешка 0810 и е сменяно по гаранция съединител комплект, лагер, вилка, втулка на вилката и упорния болт на вилката, както и актуатора и също и компютъра са сменени и още семеринг 2бр на ск. к-я.
След като в Русе няма запознати с ремонтиране на ММТ и за части досега никой не съдейства, а времето тече и след още седмица ще трябва да яхвам тойотата, какво ще препоръчате? На техстрийм ли да я закачам, да обслужвам ли актуатор и ли да си
