Страница 11 от 13
Публикувано на: 01 Окт 2009 19:42
от poli
Да,за атмосферка.
Заповядай и я премери.Не съм я мерил.
Публикувано на: 01 Окт 2009 20:44
от rudolf
poli написа:Да,за атмосферка.
Заповядай и я премери.Не съм я мерил.
исках да съпоставя дали избора за моята тръба е бил неподходящ,,няма значение де.
Публикувано на: 01 Окт 2009 21:28
от poli
Днес падна чисте на части.
Отворих и Компресора,не целия,само картерчето кадето са зъбните колела,имаше струшки,но разбрах че е нормално,колелата изглеждат перфектни,тествах дали работи електромагнита на шайбата отпред-всичко е на 6,не се престраших да отворя целия компресор-знам ли какво ще изхвръкне от вътре.Като го въртя на ръка си духа добре-създава налягъне.
Само че нещо маслото което беше вътре миришеше много странно,не е двигателно нито скоростно.Четейки из форумите разбрах че е някакво специално за компресори.
----
The cost of Toyota SC lubricant is quite high. Other types of SC lubricants may work satisfactorily. Other places to try for lubricant are Ford (a roots type supercharger was used on the Thunderbird), GM (the Bonneville SC uses a roots supercharger) and any of the aftermarket roots supercharger manufacturers such as BI, Magnuson or Weiand. I expect any decent hypoid gear oil will work. I plan on using 90 weight synthetic gear oil the next time I am in the supercharger. After talking with several people who run roots type superchargers on race cars and change their gear oil frequently I could not find any reason why the Toyota unit would need something special. Maybe the $50 price tag is for the special syringe packaging and low volumes they sell. Or maybe they used whale oil or something...
-----
Имали представа някой къде ще намеря тук такова масло?
Публикувано на: 02 Окт 2009 00:42
от agent dust
poli написа:I expect any decent hypoid gear oil will work.
Имали представа някой къде ще намеря тук такова масло?
онова синьото на мотул би трябвало да ти свърши работа.
Публикувано на: 02 Окт 2009 00:45
от poli
Още утре ще проверя.
Благодаря много.
Публикувано на: 02 Окт 2009 14:20
от poli
Звънях на Ники Златков да го питам за маслото,обаче Мотул такова масло не предлагат.
Съвета му беше да потърся във фирмата на която е компресора.
Публикувано на: 02 Окт 2009 18:50
от poli
Днес разглобих тотално двигатела.
Бутала и сегменти-перфектни
Основни и биелни лагери -добро състояние
Колянов вал-перфектен
Един проблем излезе,не успях да извадя агренажната ролка от коляновия вал и се наложи да извадя коляновия вал заедно с маслената помпа.Утре ще го мъча,сигурно има я чалъм я специализиран инструмент.
Утре снимки.
Публикувано на: 02 Окт 2009 18:59
от ghost rider
по принцип на ангр.колело има шпонка,която адски силно е запекла в повечето случаи.ако не ти е наложително по добре не го сваляй.иначе има(или се прави)специална скоба,но не знам някои да има.........
Публикувано на: 02 Окт 2009 20:19
от poli
Ще видя утре ако може да излезе,ако не ще изчистя мястото на гарнитурата за да служа новата и монтирам всичко.Всепак заради смяната на тази гарнитура(която бе перфектна) го свалих.
hi
Публикувано на: 03 Окт 2009 00:30
от slona
rolkata se vadi sus malka skoba za izbivane na lager az imah takuv problem no moita shponka beshe zagnila i izleze vav nasipno sustoianie
Re: hi
Публикувано на: 04 Окт 2009 13:28
от rudolf
slona написа:rolkata se vadi sus malka skoba za izbivane na lager az imah takuv problem no moita shponka beshe zagnila i izleze vav nasipno sustoianie
бтв и аз имам смътен спомен че излезе с много киснене,скоба за лагери(която не хващаше много добре) и неуко тероризиране с първобитни инструменти.,,не помня как,но помня че беше трудно
Публикувано на: 04 Окт 2009 13:33
от poli
Мойта не загнила,дори май не раждясала.Ма ме е шубе да правя нещо заради маслената помпа.
Иначе пробвах да сложа малка скоба за лагери,но хващат само двете крачета,страх ме е да не счупа скобата.Ще го мисля в Понеделник.
Публикувано на: 05 Окт 2009 18:19
от poli
Ей...днес се изкривих с тая ролка докато я извадя.
Пробвах с киснене,с чукане,с нагряване и съъ скоба и единственното което успях да направя е да я счупя,е накрая използвах чичо флекс и работата преключи.
Сега ще търся нова или втора употреба.
И всичко това за да сменя гарнитурата на маслената помпа и семеринга.
Мъките не свършиха с ролката,гарнитурата я свалях цял ден,всичко обаче приключи.
Сега леко-полеко почвам зглабянето.
Междо другото тоя двигател е с някакви добри бутала,както и биелите не са зле(сравнение със Старлета които бяха като косъмчета).
Ето малко снимки.
Публикувано на: 05 Окт 2009 18:20
от poli
....
Публикувано на: 05 Окт 2009 18:21
от poli
...