Страница 11 от 19

Публикувано на: 23 Юли 2008 14:24
от Vesko
Ама има липсващи екстри smile.gif Като speed limiter, което и Аурис го има : smile.gif

Публикувано на: 23 Юли 2008 14:47
от ceko26
Ето едно тестче:
http://nissanbg.com/newforum/viewtopic. ... ece650e69a

Една класация:
http://www.whatcar.com/news-special-rep ... EL=3178630

http://youtube.com/watch?v=-Ph-D9-l0_w
http://youtube.com/watch?v=oOvp69lnZbA

"Ето и за спецификата"
http://www.dnes.bg/article.php?id=14453

Този разход, екология и 50 000лв. хвърлят в съвсем друга светлина.

Публикувано на: 23 Юли 2008 15:13
от Scott
ceko26 написа:... Аз вярвам на Scott, който има реална оценка...
Интересен спор заформяш с Lexus - като с телевизор. tongue.gif
За да налея малко масло в огъня, утре ще взема от шефа ми Приуса - имам около 700 мили да пътувам макар да си е жива глупост, при положение че мога да съм с по-добра кола, ще го пробвам безпристрастно колко е икономичен извън града. unsure.gif резултата в петък.

Публикувано на: 23 Юли 2008 15:22
от ceko26
Аз мислех, че си го карал в България. А ти си го глезил с хубав бензин. Значи за в БГ. му слагаш +1.5 л/100км.
На телевизора сигурно кабела му излиза от ТМ - Ауто затова се пени толкова.

Публикувано на: 23 Юли 2008 15:42
от Vesko
Колкото до разхода: от София до ОМВ бензиностанцията преди Белград, което си е около 300км. Карайки с около 110-120 до границата и след това според правилата в Сърбия (120 на магистрала, 80 извън населени места ми даде разход 8.2л/100км с включен климатик и RX400h. След това познати сърби ми казаха че били забранили на полицаите да стоят на магистралата и от там до Нюрнберг и обратно до София. Средният разход като се прибрах в София ми показваше 11л/100, като навсякаде карах с около 15-20км над ограничениятя (без първите 300км), а в Германия дори тествах колко вдига там където нямаше ограничения. При подобни пътувания авенсис 2.2Д4Д ми гори около 9л/100. ама няма как да сравниавам директно 150кс със 270кс по разход. Лчбопитно ми е колко би бил разхода със RX350. Двете коли са сходни и по размери и по мощност smile.gif

Публикувано на: 23 Юли 2008 15:50
от Scott
Vesko написа:... ама няма как да сравниавам директно 150кс със 270кс по разход. Лчбопитно ми е колко би бил разхода със RX350. Двете коли са сходни и по размери и по мощност
Трябва да са много сходни по този маршрут - в края на краищата ти почти не си ползвал предимствата на рециклиране на енергията от хибридната система. Бедата е че тези 270к.с. са възможни само за кратко време - мисля около 10 мин преди батерията да падне под 60%. Ти пробвал ли си го продължително време на макс?

Публикувано на: 23 Юли 2008 15:55
от Vesko
Не съм. А и на кой път може да караш непрекъснато със 215км/ч (толкова показваше на километража)? А също така докато набираше часовника за мощността показваше 200кВ, ама като стигне ограничението падаше на около 120кВ (по спомени малко над половината). Бензиновият мотор генерира 155кВ така че би триабвало да може продалжително време да се движи така.

Публикувано на: 23 Юли 2008 15:57
от Vesko
А и при 150км/ч на магистрала си се ползва рециклирането. С тази скорост постоянно настигаш други коли и се налага да намаляваш и ускоряваш след това. Това особенно много важеше при натоварениете магистрали в Германия

Публикувано на: 23 Юли 2008 16:04
от Scott
Vesko написа:А и при 150км/ч на магистрала си се ползва рециклирането. С тази скорост постоянно настигаш други коли и се налага да намаляваш и ускоряваш след това. Това особенно много важеше при натоварениете магистрали в Германия
Да, но при този режим на работа, двигателя не се гаси, т.е. работи на празен ход, разход >0, докато RX350-то ще влезе в режим на 'Принудителен празен ход' - разход = 0

Публикувано на: 23 Юли 2008 16:09
от Vesko
А защо хибрида да не може да мине в принудителен празен ход? Всъщност какъв е този режим?

Публикувано на: 23 Юли 2008 16:18
от Scott
Vesko написа:А защо хибрида да не може да мине в принудителен празен ход? Всъщност какъв е този режим?
ППХ е когато вдигнеш крака от газта, колата се движи на скорост от инерцията, оборотите са над 1200-1500. Тогава ECU-то просто спира инжекторите, или пък ако е карбуратор се спира клапана за празен ход. Хибрида няма такъв режим, защото конструктивно е невъзможно - няма твърда връзка ходова част - двигател при положение D на скоростния лост.
Положение В на лоста за скоростите, при което се използва двигателя за спирачка, се използва само при спускане по дълъг наклон и изключва регенерирането на електрическа енергия.

Публикувано на: 23 Юли 2008 16:46
от Vesko
Положението В си зарежда батериите. Много удобно си го ползвам за намаляване скоростта и по равното, не се налага да си хабя накладките smile.gif Последните ми изкараха 40000км. Предишните докато се нарадван на колата изкараха само 20000км smile.gif

А като вдигна крака от газта поне при висока скорост ми показва разход 0л/100. Може и да не е нула разхода, но чвно е достатъчно близо до 0 за да го покава така.

Публикувано на: 23 Юли 2008 16:48
от Vesko
А когато генератора който е свързан към планетарната предавка е в режим на генериране си е почти като твърда връзката между трансмисията и бензиновият мотор. И принудителният празен ход би трябвало да си го има и при хибридите.

Публикувано на: 23 Юли 2008 19:12
от slowtraveler
Според мен ППХ не би трябвало да го има при хибридите, защото смисъла на ППХ е да минимизира разхода на гориво при двигателна спирачка.
При хибрида електрониката просто би изгасила/спряла съвсем ДВГ, а спестената енергия (която иначе би въртяла двигателя без подадено гориво) би съхранила в батериите.
Не вярвам да са го решили по друг начин...

Публикувано на: 23 Юли 2008 20:46
от Vesko
Само дето хибридите имат проблем с акомулаторите. Толкожа енергия колкото се отделя не може да се съхрани в акомулаторите (мислия че само 10-20%). Така че останалата енергия трябва да се разсее по някакав друг начин. Например за въртене на бензиновият мотор без гориво (като моторна спирачка).