
Първия -В България т.н. официални сервизи тря им се забрани да правят нещо освен смяна на флуиди .При все факта ,че разполагат със сервизна документация ,софтуер и всякакъв инструментариум са или некомпетентни или мързеливи или и двете.
Втори извод -Бидейки сложни агрегати хибридните автомобили явно не са желани клиенти на неофициалните сервизи .Липсата на квалифицирани механици води до страх да се ремонтират подобни коли.
Да дам 5 стинки по въпроса проблема според мен е по остта на зеленото зло- ЕГР ,охладител ,всмукателен колелтор и портове на главата...При изключен ЕГР но не и затапен така или иначе там влизат изгорели газове но неконтролируемо .ЕКУ не вижда този възел и колата работи в авариен режим .Там някъде е заровено кучето.
П.П Концепцията за хибрид-такси ми се вижда извратена в дългосрочен план чисто финансово .