Страница 11 от 13

Публикувано на: 19 Апр 2008 20:14
от LordDigital
Тва което аз съм видял е ,че тез прослУвути OZ–та не са нищо повече от един надут балон които са пука много бързо като човек уцели първата дупка... Естествено имат и много здрави и хипер леки ралиджииски джанти дето ги дават на WRC отборите ,но те много често са изработени от от Титаниеви сплави доколкото съм запознат.

Публикувано на: 01 Апр 2009 23:09
от ALTEZZA
sdobih se s maslo za transmisiata i zadnia diferencial. ta niakoi ima li vpechatlenia ot Liqui Moly. az lichno za parvi pat gi chuvam, ma izlgejda che horata s nemskite koli mai gi haresvat
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _1413.html

Публикувано на: 02 Апр 2009 06:37
от Japanese_fever
^
Emi izvestna firma sa. Daje az sum gi 4uval. biggrin.gif

Imashe edni reklami v BG(tova ne idva da pokaje, 4e sa ka4estveni, de), ta reklamata beshe slednata:

1. Izto4vat dvigatelnoto maslo.
2. Nalivat drugo maslo i sipvat edno shishence Liqui-Moly (dobavka za maslo)
3. Posle dvigatelq raboti nqkolko minuti i go spirat.
4. To4at masloto pak.
5. Otvintvat boltovete i mahat kartera.
6. Vzimat edin marku4 i izmivat celiq kolqnov val i kakvo drugo moje, okolo nego s voda.
7. Sled tova palqt dvigatelq i toj raboti perfecto, za6toto dobavkata Liqui-Moly se e polepila po vsi4ki metalni 4asti i ne se e izmila ot vodata.

Ta tova beshe qkata reklama na tqhnata dobavka za maslo po televiziqta v BG, predi okolo 10-tina godini. smile.gif

Публикувано на: 02 Апр 2009 07:50
от ugabuga
to na vsichkite podobno dobavki ima podobni reklami. Na duralube sam chuval za podobna sushto, otnovo predi dosta vreme. Interesno mi zashto ne go napraviat ednovremenno i sas kola koiato ne e tretirana s takova mazilo da vidim kakva shte bude tochno razlikata....

p.s. i normalnoto maslo ne se izmiva ot vodata

Публикувано на: 02 Апр 2009 12:27
от agent dust
аз не бих препоръчал лики моли на японска кола smile.gif

Публикувано на: 02 Апр 2009 20:33
от ALTEZZA
zashto? kakav im e problema?

Публикувано на: 02 Апр 2009 22:35
от agent dust
ALTEZZA написа:zashto? kakav im e problema?
ми вече правих субару двигател, изтропал с лики моли. без видима причина, просто маслото беше тотално прегоряло, целият мотор отвътре като покрит с катран и лагерите съсипани. в същото време ремонтирах сериозно изнасилен WRX, със серийни лагери и бутала, пускан редовно на 1.8-2 бара и газен нечовешки в продължение на около 40-50 хил км. беше пробил бутало от кофти смеси явно - но отвътре двигателя светеше. каран е единствено и само с мотул 300в

Публикувано на: 02 Апр 2009 23:23
от ALTEZZA
e, az ne govoria za dvigatelno maslo. stava vapros za gear oil(za transmisiata i zadnia diferencial) i po specialno 75W90 det da e GL-5 i bez dobavki za LSD.
Motul-a mi e iasen, vsichki go haresvat, ama tuk niama edin magazin det da go prodava(moje bi samo niakoi drug performance shop), ostava samo online da se kupuva, ma na men maslo ne mi se kupuva online, pak i e bezbojno skapo.

Публикувано на: 03 Апр 2009 04:30
от ugabuga
fifi karai s Royal purple i niama da imash griji

Публикувано на: 03 Апр 2009 05:10
от MX5
ugabuga написа:fifi karai s Royal purple i niama da imash griji
Royal Purple? Това е група 5 и трябва да го сменяш често. Royal Purple и Redline се ползват повече при състезателни коли, където след всяко състезание всичко се източва.

Ако искаш масло за кола за улицата - Amsoil е едно от най добрите. Група 4 е (с малко примеси от група 5) и държи много добре.

P.S. Ползвал съм и двете, а и доста други - личен опит :) Royal Purple само в състезателна кола.



Публикувано на: 03 Апр 2009 09:11
от LordDigital
MX5 написа:
ugabuga написа:fifi karai s Royal purple i niama da imash griji
Royal Purple? Това е група 5 и трябва да го сменяш често. Royal Purple и Redline се ползват повече при състезателни коли, където след всяко състезание всичко се източва.

Ако искаш масло за кола за улицата - Amsoil е едно от най добрите. Група 4 е (с малко примеси от група 5) и държи много добре.

P.S. Ползвал съм и двете, а и доста други - личен опит :) Royal Purple само в състезателна кола.

Нещо не схващам защо високите групи масла требе да се сменят по-често?

Публикувано на: 03 Апр 2009 09:26
от ALTEZZA
kakvo shte reche grupa 4 i 5. predpolagam che ne e GL-4 ili GL-5, shtoto tova niama nishto obshto s intervalite na smiana, po skoro kakvi vidove metali ima v transmisiata.
ta sigurno stava vapros za sintetichnata grupa? wacko.gif

Публикувано на: 03 Апр 2009 18:46
от ugabuga
MX5 ne znam kakvo si pushil no iavno e mnogo dobro, iskam i az :-D
Az tercela ot godini si go karam samo s Royal Purple i smeniam vednaj na nikolko meseca (4-5 obiknoveno) bez nikakvi problemi do sega.

Публикувано на: 03 Апр 2009 19:42
от ALTEZZA
ugabuga написа:Az tercela ot godini si go karam samo s Royal Purple i smeniam vednaj na nikolko meseca (4-5 obiknoveno) bez nikakvi problemi do sega.
smeniash transmisionno maslo na 4-5 meseca? ohmy.gif

Публикувано на: 04 Апр 2009 01:30
от agent dust
за кутии и дифове на бигачки вече сипвам само 75в140 на мотул, синьо на цвят, с щемпел ЛСД оил. слагат го при всякави екстремни условия. много е скъпо, но си струва. универсално - за отворени, за механични клъч тайп дифове, за торсени и за виско.