Страница 11 от 41

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 01 Апр 2017 12:51
от troble
Благодаря, за бързите отговори!

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 01 Апр 2017 16:44
от DCAT
Tурбината се чува във всички оборити като колата е на тихо място , защото "кюмбето" на дпф е празно.Решава се с тръба вътре която да не позволява да се завихрят газовете в него , но оскъпява процедурата.
Никаква промяна при махане на ДПФ на разхода на гориво.12,5 градско.
Изолирах и ЕГР , нищо не се промени пак в разхода , иначе колата върви с всичките 177 кончета .

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 01 Апр 2017 18:35
от Kiki
DCAT написа: Изолирах и ЕГР , нищо не се промени пак в разхода , иначе колата върви с всичките 177 кончета .
Като изолираш ЕГР-а, разходът би трябвало да се вдигне една идея.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 01 Апр 2017 20:36
от steich
Ако не е коригиран софтуера може да вдигне разхода, ако е коригиран не би трябвало ... даже обратното.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 02 Апр 2017 02:17
от DCAT
И дпф и егр са коригирани софтуерно , но разхода не мръдна .......компа не ги търси. Няма емулатор които да лъже , просто ми написаха нов софтуер за клапана и филтъра за твърди частици.
Колата я имам от 7 месеца , но много неща правих , придобих опит не по най-евтиния и приятен начин ....реших част от проблемите но те са за много теми.
сменях турбини , тръби по тубото , правих скоростна кутия , егр и дпф ....сега ме чака комънрейл мисля че са дюзи , ще видя дали е модела на денсо пиезо които може да се рециклират.Чака ме и предница , мисля че са накраиници по рейката .
Имам какво да кажа за д кет конкретно аурис ....ще прегледам всички теми за да дам инфо.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Апр 2017 17:09
от Yosko6902
Здравейте колеги . Изчетох цялата тема от начало до край .Та и аз да споделя своята мъка . Имам авенсис т25 д-кат която пуши постоянно . След няколко диагностики включително и в ТМ ауто установихме че проблема е 5-тата дюза или по точно регенерацията се включва постоянно . До тук добре . Купих 2 дюзи втора ръка . Сменихме ги , проблема остана . При последната диагностика момчето забеляза че температурата във ДПФ при студена кола е 500 градуса . Та възможно ли е проблема да идва от датчик за тая температура . Например да е забил и тн , и да кара тая дюза да пръска постоянно гориво. Филтъра не е запушен, гледаха го в Дунев на 4-ти километър. Предполагам че и дозата работи щом все пак пръска гориво . Правя финален опит да спася тоя ДПФ . Помагатайте

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Апр 2017 17:48
от slowtraveler
Да не би да е повреден диференциалния датчик, и компа да си мисли, че ДПФ е запушен?

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Апр 2017 18:25
от Yosko6902
Ами предполагам че може да е това . След като дозата постоянно пръска гориво .В момента съм дръпнал буксата на въпросната дюза и проблеми няма, но това е мн кратковременно решение. Та някой ако знае нещо повече за тоя датчик .

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Апр 2017 19:06
от slowtraveler
Би трябвало да е диференциален на налягане..
Т.е. да стои до ДПФ, и да взема налягане (тръбичка или нещо подобно) от двата края на ДПФ - преди и след...
Данните би трябвало да могат да се четат през софтуера - какви показания дава? (не че знам колко трябва да показва на Тойота, но колегите предполагам ще помогнат с достоверни стойности).... :thumbsup:

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Апр 2017 19:09
от Scott
А освен диагностиката обновяване на софтуера правили ли са? Защото мисля имаше сервизен бюлетин по въпроса, търсачката сигурно ще го намери. Един приятел имаше Лексъс със същия двигател на който петата дюза работеше много често и след обновяване на софтуера се пооправи.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Апр 2017 19:30
от steich
Ако изключиш въпросния темп. датчик и отново отчита 500 градуса, най-вероятно е пипан софтуера.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Апр 2017 20:19
от Yosko6902
В ТМ ауто ми преинсталираха софтуера с уж най - новия . Там специално на диагностиката не са засякли да има проблем с този диференциален датчик, което ме учуди , защото 3 дни след това при един приятел на диагностиката го показа . Не излиза като грешка . Той го видя случайно . Намерих все пак въпросният датчик втора ръка и утре мисля да го взема . От аурис е а не от авенсис и се чудя дали това ще има значение . Все пак ще го взема защото ми се изперпват вариантите .

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Апр 2017 20:24
от slowtraveler
Ако тръгнеш да го смъкваш - огледай добре и ако можеш - продухай газовите пътища (тръбичките от филтъра към датчика) - да не би там да се е запушило със сажди...

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Апр 2017 20:32
от Yosko6902
Мерси момци за съветите. Ще пиша като / ако реша проблема.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 14 Апр 2017 10:03
от Yosko6902
Малко ъпдейт по моя проблем с пушенето . От както го установих , както написах вече смених тая тъпа 5-та дюза , смених тоя диференциален датчик заедно със двете игли които мерят въздуха температурата във дпф филтъра, правих няколко диагностики , продухвах разни тръбички и какво ли не . Чистих ЕГР, дебитормер, преинсталираха ми софтуера в Тойота. И в крайна сметка едно голямо нищо. Колата си пуши и не се трае . Купих я защото исках да пътувам с нея по Европа и не ми се искаше да махам ДПФ веднага защото знам че глобите са много сериозни ако те барнат да караш там . Понеже съм леко в безизходица, празен портфейл ( всички тия неща които съм написал ми струваха близо 2000 лв) и изхабени нерви смятам да го сваля тоя ДПФ . НА последната диагностика в ТМ ауто показваше че всичко е в норми освен 5-тата дюза . Нея я смених я то 2 пъти . От там ми казаха за съжаление че нито може тая дюза да се тества нито да се рециклира така че е на късмет . Но щом пръскала за регенерацията значи работи . И все пак явно пропускам нещо . Ако има някой който си е патил от такъв проблем моля ви казвайте как сте го решили .