Страница 11 от 82
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 01 Сеп 2014 00:40
от Bass_Man
philipp написа:Аз да не съм ти?
?
philipp написа:
Говоря за старите две сонди, които свалих от Пасата и от Нивата си и за новите евросонди, които ми сложиха в сервиза. Разгледах ги - 1:1 бяха, с изключение на ел. магнитния клапан. Старите са Ловато на Нивата и BRC на Пасата, а бяха сменени с Ловато и на двете.
А относно форума - дай да го закриваме като ненужен тогава. Повечето хора нямат нужда от това да са специалисти. Искат да знаят нещата именно отгоре-отгоре, за да не ги лъжат специалистите по сервизите (пращайки ги например за зелен хайвер или по-лошо - карайки ги да плащат за зелен хайвер).
Всъщност всички хора имат нужда от това да са специалисти но не във всички области! Също така имат нужда и да са професионалисти пак не във всички области и честни! Ако всички са така няма да има никакъв проблем и няма да е нужно да се оправяш някак си сам след като някой ти е правил нещо по колата да кажем! Но понеже в БГ болшинството са тарикати и първо искат да спестяват от неща от които не трябва да се спестява, второ не искат да плащат за труда на някой друг и трето без да се замислят ако могат ще лъжат и крадат нагло. Та тези сонди се слагат защото са по-безопасни и защото закона го изисква, а пък ти си мисли че някой те праща за зелен хайвер и си терикатей колкот искаш дано това да нняма големи последици за теб и за другите около теб!!!
Относно сондите ако обичаш дай някаква документация че това какво си видял и какво не си видял...........
lubooo написа:имам интересен проблем ако мога да го нарека така , инжекжиона ми е ланди без обд на корола 1.6 и работата е там че минах около 30 хил км и ми гореше газ винаги 1 л над показанието на борд компа ( бензиновия разход ) , нищо не съм променял нищо не съм бутал и изведнъж разхода скочи на точно 2 литра над бензиновия ... и като казвам точно това значи примерно показание 7.2 бензинов 9.2 газов biggrin.gif ходих при момчетата които ми я слагаха , закачиха я и на комп всичко 6 (уж) да ама разхода си остава 2 литра отгоре .. някакви идеи ?
Причините може да са много дори може да е от разлика в газта.
ПС:
С какви свещи си? Филтри на ДВГ и на АГУ?
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 01 Сеп 2014 00:45
от lubooo
от газта не е , тази разлика я имам от поне 2000 километра , зареждал съм на различни лукойли и омв-та из стараната , но разхода е един и същ .
свещите преди бяха иридиеви , сега са обикновенни нови , филтрите на агу-то са на 5 хил км въздушния е под 5 . Сега се замислям дали реално може разликата да идва от вида свещи защото горе доло тогава ми се дигна разхода ?
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 01 Сеп 2014 00:52
от Bass_Man
За можене може но дали е там проблема може да установиш експериментално и сравнително скъпо. А защо си ги сменил тези свещи?
BTW газта може да е по-скапана не заради тарикатщина на локална колонка а на целия пазар.
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 01 Сеп 2014 00:58
от lubooo
смених ги защото бяха на на 25-30 хил км , а и зимата въртеше повече от нормалното и сякаш палеше на 3 цилиндъра и затова реших с последното обслужване да ги сменя ( те реално са в мен и ги пазя ) , незнам дали има още живот в тях принципно са от един колега в форума ngk iridium made in japan

Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 01 Сеп 2014 01:08
от Bass_Man
Ами виж NGK колко живот има дават но сигурно ще е поне 50 000км. Може просто да са по-студени а не да са свършили!
ПС:
Като гледам им дават 40-50 000 мили така че спокойно може да ги върнеш.
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 01 Сеп 2014 01:20
от lubooo
ще изчакам да захладнее малко да видя студения старт с новите свещи дали ще е същия , и ако няма промяна ще ги върна и ще пиша дали има промяна в разхода с тях .
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 01 Сеп 2014 15:28
от Bass_Man
По-добре сега направи теста за разхода и после направи и за студения старт. Първо бая гориво ще изгориш докато застудее ако е от тях и второ ще се промени газта до тогава ( зимна ) и няма да е ясно дали е от свещите.
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 02 Сеп 2014 09:18
от saho
lubooo написа:от газта не е , тази разлика я имам от поне 2000 километра , зареждал съм на различни лукойли и омв-та из стараната , но разхода е един и същ .
свещите преди бяха иридиеви , сега са обикновенни нови , филтрите на агу-то са на 5 хил км въздушния е под 5 . Сега се замислям дали реално може разликата да идва от вида свещи защото горе доло тогава ми се дигна разхода ?
Защо не замериш компресия на цилиндрите? Лесно е, евтино и е някаква насока... 9,2 е много голям разход, никога не съм имал такъв дори и зимата на къси разстояния, а моторите са ни почти идентични. В момента среден разход по борд комп и по колонка 6,4. Трайна корекция бензинов компютър 0 -2 %
ПП Това е със спокойно каране, плавно ускорение, където има път с до 120
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 02 Сеп 2014 15:00
от lubooo
върнах иридиевите днес , замерихме и компресията 12 бара на всеки от 4 те цилиндъра е biggrin.gif ще пиша дали има ефект от врътката като понавъртя километри !
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 02 Сеп 2014 17:21
от saho
Свещите са ми денсо ----- по каталог за мотора ...
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 02 Сеп 2014 17:37
от slowtraveler
saho написа:Свещите са ми денсо ----- по каталог за мотора ...
А при избора на свещите отразено ли е, че ще се кара на газ?
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 04 Сеп 2014 09:35
от saho
slowtraveler написа:saho написа:Свещите са ми денсо ----- по каталог за мотора ...
А при избора на свещите отразено ли е, че ще се кара на газ?
На газта не й трябват специални свещи, а работещи такива, точния модел за конкретния мотор. Ако всичко е в ред - кабели, бобини, свещи, монтаж и настройка няма никакви ядове.
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 04 Сеп 2014 17:06
от Bass_Man
СЛучайно попаднах на един пост днес от BMW форума който е в контекста на този коментар RAIL/VALTEK рейките :
saho написа:Ваss, рейла е нисък клас, но за 50 лв четворка по-добро няма. Приемам го за консуматив и това е. Моя вече е на 50 000 и е 1,5 ом. държи се перфектно. Относно фобоса 1 - 2 също е перфектен контролер, сега с какво ще се оборудва е друг въпрос. Всичко зависи от цената която клиента е готов да заплати. Развалена рейка и изпарител не значи скапан фобос.
Bass_Man написа:....................................
Сашо за 50лв всъщност има по-добро и това са турските и китайските рейки. Но това няма никакво значение при положение че за 150лв можеш да сложиш рейка и да забравиш! И тези 50 000км никой не ги гарантира това се е случило при теб и при някой други но при някои са под 10 000км!!! И тогава не идва много рентабилно.
При Фобосите също е на серии и на версии работата не е да са безпроблемни като цяло!
Коментара от BMW форума е :
BiTurbo написа:Само да добавя, че настройването на колата за работа на газ не се изразява в това да я закачиш на компа и да пипнеш коефициентите, даже да не кажа, че тва е най-малката част от целия процес ;) Настройката на колата до голяма степен зависи от хардуера - налягане/темоератъра на газта, ход буталца, отвор дюзи, дължина пътища и т.н. и т.н. Ако хардуера не е подбран и инсталиран правилно, с коефициентите може да си играе човек колкото си иска и пак нищо няма да стане.
Сега се сещам и нещо друго он топик. Ако се ползват VALTEK/RAIL рейки, тоест най-евтиното и бобините са 1.5 ома, буталцата и пружинките вътре умират за около 15-25к км в зависимост от стила на каране и започва да тресе и да прави проблеми. Аз на моите рейки вече 3-ти комплект буталца сменям. При мен винаги се прецаква на първи цилиндър и се получава подобно на описания проблем от Жоро - а именно сондата почва да коригира времената от 1-3ти цилиндър. Това може да се провери като се изключват софтуерно цилиндрите един по един и се обръщат на безин, в момента когато тресенето или нещата се подобрят, това е пробелемното буталце на рейката, но се сменят всички задължително + прочистване.....
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2#p3956578
Та ми се стори уместно да го сложа тук за да се види че и други хoра имат проблеми, а не само аз нещо да си измислям!
И лично според мен няма значение колко ома са бобините просто рейките не са хубави.
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 04 Сеп 2014 19:59
от PESHO OT MARS
Е поне сподели кои са тези които за 150 лева си заслужава да ги дадеш?
Re: Тойота и газов инжекцион
Публикувано на: 05 Сеп 2014 07:39
от nikdel
Да използвам, да споделя и своя опит.
След като колата взе да ми гасне при спиране и тресеше и хълцаше в ниските обороти и искаше само високи, смених свещи и кабели. Свещи противно на рисунката по двигателя, сложих еднополюсни денсо K16TT. Почистих инжекторната рейка и конденза в изпарителя. Отразих едно ходене до газаджия,за да видя какво адже ба толкова настройва.
Купих кабел за връзка с газовия комп, свалих програма за настройка и влезнах в интерфейса 'и. Параметрите на двигателя не бяха вкарани коректно, вдигнах малко налягането на газта и таймингите и стана чудо. Все едно имам нова кола с поне 20 коня отгоре. Двигателя вече не се спъва и от климатика както преди. Никакви проблеми в ниските и високите обороти.
Единствения минус че вдигна разхода с 1л, но съм готов да го прежаля заради вървенето. Въпреки това ще си поиграя още с настройките, като запазя файла със старите настройки.