Страница 11 от 16

Публикувано на: 06 Ное 2007 02:45
от agent dust
cj, изобщо не се съмнявай в качествата на бат Асен, той е скрита лимонка вълча порода smile.gif щом веднъж си тръгнал по пътя на автърмаркета, не можеш да спреш. въпросната аларма наречена MS дава свобода и възможност за творечсво и с него ще постигнеш желаният резултат

по отношение на гърнетата - това което аз установих от личен опит, 4AGE е много податлив точно на такива модификации. слагай хубаво гърне с хубав резонатор и няма да съжаляваш. имаш хедърите. премери им дължината и вътрешният диаметър, дай инфо и ще поумуваме как точно да се напасне кат-бек системата, за да пасне честотно точно на тези хедъри и ще си в оркестъра. аз направих честотно напасване на изпускателната система и резултатът е точно както се очакваше. трябва ми точната спецификация на хедърите за да ти кажа каква дължина резонатор и крайно гърне да си сложиш и какви да са приблизително монтажните разстояния - така те ще са честотно съвместими с хедърите. а съвместиш ли честотата на кат-бек системата с тази на хедърите - не само звук, но и вървене ще има -а и така ще може добре да се напасне горивната карта на "алармата". т.е. за да имаш желаният резултат ще трябва да напаснеш и изпускателната система, 4AGE -то много обича честотна съвместимост. в момента моята не само пълни оборотомера, но издава неповторим и много приятен хармоничен звук

Публикувано на: 11 Ное 2007 22:10
от cj
Днес имам да споделя една добра и една лоша новина:

Добрата е, че сложих ITB трумпетите от Т3:

Изображение
Изображение

...и ги обух внимателно с филтърчета на Pipercross:

Изображение
Изображение

Публикувано на: 11 Ное 2007 22:29
от cj
А ето и лошата... wink.gif tongue.gif

Веднага след инстала излязох да тествам колата и да ремапна MS-та. След около 5 минути "интензивно тестване" педалът на газта ми залепна. Изключих от скорост и спрях в аварийната лента. Вдигам предния капак и виждам това:

Изображение
Изображение
Изображение

Дроселите са разкъсали филтри като са ги засмукали навътре. До сега не съм попадал на подобна ситуация из нета. Филтрите уж са маркови - Pipercross, английски - струваха към 100 паунда. Едно парче дунапрен на първи цилидиндър беше блокирало дроселовата клапа в отворено положение - това е причината за "залепналия газ педал". Изкраха го, както и още едно такова от 4ти дросел, но 3ти беше "преглътнал" Pipercross-а дълбоко. Само 2ри държеше още фронта... Явно е стачкувал... :whistle:

Сега се чудя дали да търся други филтри или да правя някакъв вид "induction box". wacko.gif

Публикувано на: 12 Ное 2007 01:32
от ugabuga
ahhaha ba si gladnia mator :)

Публикувано на: 12 Ное 2007 03:33
от Japanese_fever
Purvo prati tiq snimki na Pipercross i si iskai parite.

Az dosega iz neta ne bqh vijdal filtri na ITB.

Ako iskash sloji pak podobni filtri, no sloji mreji4ka pod tqh, 4e da ne gi zasmu4e pak.

Публикувано на: 12 Ное 2007 03:59
от ugabuga
tva s mrejichkata e hitra ideia.

Публикувано на: 12 Ное 2007 04:32
от Japanese_fever
ugabuga написа:tva s mrejichkata e hitra ideia.
Ami motoretkata mi v BG e s mreji4ka - Balkan 50 biggrin.gif, 4e da ne stane zasnukvane kato tova.
Slagam i malko masalce da obira praholqka. tongue.gif

Публикувано на: 12 Ное 2007 08:26
от b_d
продават се директно филтри с подобна мрежа. Има само един проблем - flow-ват ужасно. Т.е. варианта е или пак такива (примерно ITG), или air box с голям филтър.

Публикувано на: 12 Ное 2007 11:27
от jamie
Вземи си парите от ингилизите - ако имаш повреди вземи и ОЩЕ пари от тях !
После си направи един голеееем ВЕРТИКАЛЕН еърбокс с въздушен филтър от Мерцедес 190 2.3 карбуратор.

Публикувано на: 12 Ное 2007 22:18
от agent dust
cj, пък за какво са ти подобни филтри? ти не караш офроуд че да влизат шмиргели в цилиндрите. направи си някаква кутия с филтър за цивилно каране, при ръчка махай всичко - и аз не съм виждал ITB с филтри при ръчкане

Публикувано на: 13 Ное 2007 09:17
от cj
Еърбокс не ми се прави, защото някак си се губи смисълът... happy.gif

Чудя се дали би имало разлика ако не бях нахлузил до край филтрите. Изхождам от презумпцията, че с фабричните пластмасови 20в трумпети (които ползвах първоначално) нямаше никакви осезаеми проблеми.

Публикувано на: 13 Ное 2007 12:25
от jamie
Не се губи смисъла !

Публикувано на: 13 Ное 2007 20:15
от ugabuga
niama li da se zagubi malko respons sas airbox kato ima? v smisal che po goliamo kolichestvo vazduh triabva da se razdvijva ...

govoria na izust de ama taka mi se struva

Публикувано на: 13 Ное 2007 22:54
от jamie
Niama. Stoto droselite sa si pak SLED airboxa.

Публикувано на: 13 Ное 2007 23:06
от El Camino
jamie написа:Niama. Stoto droselite sa si pak SLED airboxa.
То дроселите ясно, ама завихрянията развалят прическата. Дали ще са предизвикани от дросел или кутия има значение но принципа е един.
Нямам идея колко е голяма кутията от Мерцедес, но завихряния ще има и принципа на резонансното пълнене при високи обороти, на които служат ITBтата се нарушава в някаква степен. В каква е трудно да се каже. Все пак и Тойота си им слага некакви капаци.