CJ's AE86 project

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 06 Ное 2007 02:45

cj, изобщо не се съмнявай в качествата на бат Асен, той е скрита лимонка вълча порода smile.gif щом веднъж си тръгнал по пътя на автърмаркета, не можеш да спреш. въпросната аларма наречена MS дава свобода и възможност за творечсво и с него ще постигнеш желаният резултат

по отношение на гърнетата - това което аз установих от личен опит, 4AGE е много податлив точно на такива модификации. слагай хубаво гърне с хубав резонатор и няма да съжаляваш. имаш хедърите. премери им дължината и вътрешният диаметър, дай инфо и ще поумуваме как точно да се напасне кат-бек системата, за да пасне честотно точно на тези хедъри и ще си в оркестъра. аз направих честотно напасване на изпускателната система и резултатът е точно както се очакваше. трябва ми точната спецификация на хедърите за да ти кажа каква дължина резонатор и крайно гърне да си сложиш и какви да са приблизително монтажните разстояния - така те ще са честотно съвместими с хедърите. а съвместиш ли честотата на кат-бек системата с тази на хедърите - не само звук, но и вървене ще има -а и така ще може добре да се напасне горивната карта на "алармата". т.е. за да имаш желаният резултат ще трябва да напаснеш и изпускателната система, 4AGE -то много обича честотна съвместимост. в момента моята не само пълни оборотомера, но издава неповторим и много приятен хармоничен звук
status: за БАН

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 11 Ное 2007 22:10

Днес имам да споделя една добра и една лоша новина:

Добрата е, че сложих ITB трумпетите от Т3:

Изображение
Изображение

...и ги обух внимателно с филтърчета на Pipercross:

Изображение
Изображение
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 11 Ное 2007 22:29

А ето и лошата... wink.gif tongue.gif

Веднага след инстала излязох да тествам колата и да ремапна MS-та. След около 5 минути "интензивно тестване" педалът на газта ми залепна. Изключих от скорост и спрях в аварийната лента. Вдигам предния капак и виждам това:

Изображение
Изображение
Изображение

Дроселите са разкъсали филтри като са ги засмукали навътре. До сега не съм попадал на подобна ситуация из нета. Филтрите уж са маркови - Pipercross, английски - струваха към 100 паунда. Едно парче дунапрен на първи цилидиндър беше блокирало дроселовата клапа в отворено положение - това е причината за "залепналия газ педал". Изкраха го, както и още едно такова от 4ти дросел, но 3ти беше "преглътнал" Pipercross-а дълбоко. Само 2ри държеше още фронта... Явно е стачкувал... :whistle:

Сега се чудя дали да търся други филтри или да правя някакъв вид "induction box". wacko.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 12 Ное 2007 01:32

ahhaha ba si gladnia mator :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 12 Ное 2007 03:33

Purvo prati tiq snimki na Pipercross i si iskai parite.

Az dosega iz neta ne bqh vijdal filtri na ITB.

Ako iskash sloji pak podobni filtri, no sloji mreji4ka pod tqh, 4e da ne gi zasmu4e pak.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 12 Ное 2007 03:59

tva s mrejichkata e hitra ideia.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 12 Ное 2007 04:32

ugabuga написа:tva s mrejichkata e hitra ideia.
Ami motoretkata mi v BG e s mreji4ka - Balkan 50 biggrin.gif, 4e da ne stane zasnukvane kato tova.
Slagam i malko masalce da obira praholqka. tongue.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

b_d

Мнение от b_d » 12 Ное 2007 08:26

продават се директно филтри с подобна мрежа. Има само един проблем - flow-ват ужасно. Т.е. варианта е или пак такива (примерно ITG), или air box с голям филтър.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 12 Ное 2007 11:27

Вземи си парите от ингилизите - ако имаш повреди вземи и ОЩЕ пари от тях !
После си направи един голеееем ВЕРТИКАЛЕН еърбокс с въздушен филтър от Мерцедес 190 2.3 карбуратор.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 12 Ное 2007 22:18

cj, пък за какво са ти подобни филтри? ти не караш офроуд че да влизат шмиргели в цилиндрите. направи си някаква кутия с филтър за цивилно каране, при ръчка махай всичко - и аз не съм виждал ITB с филтри при ръчкане
status: за БАН

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 13 Ное 2007 09:17

Еърбокс не ми се прави, защото някак си се губи смисълът... happy.gif

Чудя се дали би имало разлика ако не бях нахлузил до край филтрите. Изхождам от презумпцията, че с фабричните пластмасови 20в трумпети (които ползвах първоначално) нямаше никакви осезаеми проблеми.
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Ное 2007 12:25

Не се губи смисъла !

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 13 Ное 2007 20:15

niama li da se zagubi malko respons sas airbox kato ima? v smisal che po goliamo kolichestvo vazduh triabva da se razdvijva ...

govoria na izust de ama taka mi se struva
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 13 Ное 2007 22:54

Niama. Stoto droselite sa si pak SLED airboxa.

El Camino

Мнение от El Camino » 13 Ное 2007 23:06

jamie написа:Niama. Stoto droselite sa si pak SLED airboxa.
То дроселите ясно, ама завихрянията развалят прическата. Дали ще са предизвикани от дросел или кутия има значение но принципа е един.
Нямам идея колко е голяма кутията от Мерцедес, но завихряния ще има и принципа на резонансното пълнене при високи обороти, на които служат ITBтата се нарушава в някаква степен. В каква е трудно да се каже. Все пак и Тойота си им слага некакви капаци.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта