Страница 11 от 46
Re: проблемът е решен
Публикувано на: 03 Сеп 2010 15:40
от slowtraveler
Scott написа:slowtraveler написа:..явно е грешка в дизайна на Тойота...
Сега остава да кажеш, че и педала за газта е грешка на Тойота...

В случая коментирам само това, което съм изпитал на свой гръб biggrin.gif
Ако смяташ, че има друга причина освен сгрешен дизайн за такива решения (смяна на бутала с друг модел и промяна на количеството масло в двигателя постфактум) - може да споделиш

Re: проблемът е решен
Публикувано на: 03 Сеп 2010 15:49
от Scott
slowtraveler написа:Ако смяташ, че има друга причина освен сгрешен дизайн...
Не Слоу, не разбра сарказма ми.
Смятам, че в източната култура поемането на вина граничи със самоубийство. Но по-шокиращо е че много хора, технически грамотни, продължават да сеят заблуда, че Тойота никога не греши и всички техни издънки са дело на световната консирация начело с ВАГ. biggrin.gif
Re: проблемът е решен
Публикувано на: 03 Сеп 2010 15:58
от slowtraveler
Scott написа:...Не Слоу, не разбра сарказма ми. ....
Верно - извинявай
Явно трудовия делник ми е изпил чувството за хумор biggrin.gif
Re: проблемът е решен
Публикувано на: 03 Сеп 2010 16:23
от Scott
slowtraveler написа:Явно трудовия делник ми е изпил чувството за хумор biggrin.gif
Не е ли дошъл вече уикенда там? Петък следобяд е все пак biggrin.gif
Публикувано на: 03 Сеп 2010 19:52
от nowyaris
Слоу,днес бях във Варна и се видях с Люцкан.Абе къде ви е движението ?На сфетофара на МОЛА за ляв завой бехме 3 коли.Аз Такова нещо сефте виждам.На него място по три сфетофара не можех да мина.
Публикувано на: 09 Сеп 2010 21:24
от ejko
Добре имам едно чудене. Скоро си взех една корола от 2000г. с двигател 1.6 vvt. Още съм карал твърде малко, за да мога да знам дали ще имам проблем с маслото, но на задното стъкло ми е лепната една лепенка на италиански (от такъв произход е каручката), че гаранцията на колата е 5 години. След като прочетох тази тема и се замислям, дали не са ми били сменени сегменти и бутала, за да сложат чак лепенка със срока на гаранцията. Иначе 3 години е била стандартната гаранция на всички тойотки ли или си зависи от представителствата по държави...?!?!?
Публикувано на: 09 Сеп 2010 22:35
от nowyaris
Абе колега,карай и не си напрягай мозъка.Немаш грижи,просто на седмицата един път си оглеждай щеката на маслото.тя на десет години нали се сещаш в Италия,че са и изпили соса много отдавна,ама понеже са корави машинки не предприемай нищо напред-оглеждай се,ослушвай се и ако иде проблем тогава-никакви аванси.Някой във Форума бе казал,че американците нещо дето работи не го ремонтират!
Публикувано на: 26 Сеп 2010 19:08
от daido86
и в краина сметка някои знае ли бутала и сегменти или само сегменти... как да разбера кои са качествените и какъв размер трябва да са защото в интернет ми излизат 3 различни милиметра за моя модел.наи вероятно са така тъи като предвиждат и шлаифане и това значи ли че ми трябват наи малкия размер?
Публикувано на: 28 Сеп 2010 23:40
от Bass_Man
Ами премери си блока и ще разбереш .
Публикувано на: 29 Сеп 2010 02:08
от slowtraveler
Колега, няма рез.части 'малък' размер...
Има стандартен, 1 ремонт, 2 ремонт...
В някои случаи има само стандартен..
Избора дали да се сменят бутала, дали да се шлайфа зависи от конкретното състояние на двигателя и решението се взема след оглед и замер...
За различните бутала - не вярвам стоковите бутала/сегменти да са на много производители... Вземаш оригинални и си свиркаш..
Публикувано на: 29 Сеп 2010 19:47
от ejko
добрееее!
Послушах съвета на колегата по-горе, поослушвах се, пооглеждах си щеката н амоята Корола е11, 1.6 vvt и всичко беше наред! Маслото (fusch 5W30 titan gt1 pro flex или нещо такова- синтетика, ако има значение) си стоеше на макса. След като реших да я поизръчкам малко и след минати 1100 км, по разни планини и проходи, тип прохода Шипка и т.н. скапани пътища и наклони, крайното зключение е че от макс, сега маслото ми е между двете чертички. Не знам това колко масло е, но ми се струва, че е повечко, отколкото е нормално да изхарчи за 1100 км, пък макар и на високи обороти да съм я ръчкал по наклоните и завойте...
И сега какво..., нещо да я водя ли по майстори и да отваряме ли двигателя или да си доливам?
Публикувано на: 29 Сеп 2010 20:23
от ejko
и не се подвеждайте по спокойния ми тон, в действителност излъчвам силно безпокойство...
Публикувано на: 29 Сеп 2010 20:40
от Raya
Аз в такива случаи продавам и доливам докато се продаде laugh.gif
Публикувано на: 29 Сеп 2010 21:44
от ejko
еее как ще продавам, нали сега съм я купил
Публикувано на: 29 Сеп 2010 22:01
от Raya
Кой казал, че веднага ще се продаде. Аз половина година доливах, докато я продадох biggrin.gif и за половина година събрах за по-скъпичка кола и т.н.